Recensie Ilse, Maison Monty, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De beste wensen allemaal.

Lijkt me geweldig om een keertje met Ilse te daten. Vindt het een mooie lekkere vrouw.
Ben alleen bang dat, aangezien ze een hoop hele geile dingen heeft gedaan, dat het erg tegenvalt voor haar.
Ook gezien de wisselende ervaringen.
Misschien toch een keer de stoute schoenen 👞 aantrekken.
 
De beste wensen allemaal.

Lijkt me geweldig om een keertje met Ilse te daten. Vindt het een mooie lekkere vrouw.
Ben alleen bang dat, aangezien ze een hoop hele geile dingen heeft gedaan, dat het erg tegenvalt voor haar.
Ook gezien de wisselende ervaringen.
Misschien toch een keer de stoute schoenen 👞 aantrekken.
Een DVP in het algemeen zal (als ze tenminste proffesioneel genoeg is) nooit vinden dat het met een klant tegenvalt.
Maar zeker met Ilse zal je je echt op je gemak voelen.
 
Vorige week weer eens bij Ilse langs geweest. Het wordt allemaal een beetje plichtmatig. Het enthousiasme van vroeger is er niet meer. Maar ze wordt uiteraard ook een dagje ouder, net als wij. Stoor me inmiddels wel een beetje aan het roken, het uur begint ermee en halverwege moet er ook nog ergens een rookpauze worden genomen.
 
Vorige week weer eens bij Ilse langs geweest. Het wordt allemaal een beetje plichtmatig. Het enthousiasme van vroeger is er niet meer. Maar ze wordt uiteraard ook een dagje ouder, net als wij. Stoor me inmiddels wel een beetje aan het roken, het uur begint ermee en halverwege moet er ook nog ergens een rookpauze worden genomen.
Doet Ilse ook tijdens de date een rookpauze houden? Heb je haar dan zo afgemat?
 
Nog recente foto's of filmpjes van haar?
ik kan helaas geen recente filmpjes vinden van haar alleen de oude je kan op onderstaande site 2 gratis filmpjes kijken:



nieuwer dan deze heb ik helaas nog niet gevonden ze ziet er wel heel erg mooi uit
 
@Brian0770 is er toevallig nog een huis vrij bij jou in de straat? Daar wil ik ook wel wonen. Kopje suiker bij haar lenen........ En dan koop ik een nieuwe auto zodat ze kan zeggen "buurman, wat een mooie wagen"..... ;)
Hahaha, dat durf ik niet te zeggen..ze is vrij weinig thuis maar zie haar altijd in de avond uren als ik een sigaretje rook dan groeten we elkaar en soms houden we een praatje
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Meningen en ervaring kunnen verschillen, heb altijd een geweldige tijd bij bezoeken aan Ilse. Al jaren klant. Het is ook wat je er zelf van maakt denk ik als je dames bezoekt. Zal niet dieper ingaan op details, met respect behandelen draagt bij aan onvergetelijke momenten. Veel meiden kunnen nog steeds niet tippen aan haar en haar kwaliteiten.
 
Meningen en ervaring kunnen verschillen, heb altijd een geweldige tijd bij bezoeken aan Ilse. Al jaren klant. Het is ook wat je er zelf van maakt denk ik als je dames bezoekt. Zal niet dieper ingaan op details, met respect behandelen draagt bij aan onvergetelijke momenten. Veel meiden kunnen nog steeds niet tippen aan haar en haar kwaliteiten.
Goed om te horen (y) Blijkbaar fluctueren het enthousiasme en de inzet nogal. Zal binnenkort weer eens langs gaan om te kijken hoe de vlag erbij hangt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan