Recensie Ilse, Rendez Vous Prive, Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcellus

Stamgast
Supporter
Forumpionier
261
03/07/21
506
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.rvp-girls.nl/nieuw/ilse
Totale kosten (in euro)
285
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ilse.. Ik had haar enkele weken al even gezien toen ik een afspraak had met Chantal. Als ik toen geen afspraak had dan had ik haar gelijk gekozen. Met haar slanke lichaam en haar lieve stem had ze me al betoverd. Helaas had ze zich tot vandaag niet gepland, maar het wachten is beloond.

Ik zag enkele dagen geleden dal dat ze vandaag op de planning was gezet, echter ik hield nog een slag om de arm en toen ze vandaag als aanwezig stond heb ik gelijk gebeld voor een afspraak voor 90 min. Met lekkere gezonde spanning (want een eerste keer met een nieuwe dame blijft spannend) naar Made gereden en daar in de woonkamer plaats genomen. De gastvrouw herkende mij gelijk en wist dat ik voor Ilse kwam en gaf aan dat ze er zo aan kwam. Na enkele minuten kwam zij de kamer in lopen en vroeg of ze mij mocht ontvoeren (heerlijke opening) en mochten wij betalen en naar de kamer.

Op de kamer gelijk lekker zoenen en voelen, plagend elkaar uit kleden. Zij is heerlijk naturel niet veel make up. Hierna lekker op bed gekropen en lekker gaan zoenen en van elkaar genoten. Het komt bij mij niet snel voor dat ik gelijk een super klik heb maar met haar was deze er gelijk. Alles ging lekker soepel in elkaar over en voelde niet geforceerd aan. Ook kan je tussen door super met haar praten en je hoort aan alles dat zij zit er voor de fun er bij doet.

Na dit alles gelijk besloten een afspraak met haar en Chantal te maken als mijn verjaardagscadeautje.
 
@Marcellus dit klinkt als een erg leuke dame, ga haar binnenkort ook maar eens bezoeken denk ik
Er staat 285 voor 90 minuten maar ik dacht dat het dan 215 zou zijn. Of is die 70 euro voor de extra's?
 
235 + 50 voor pzc. En ze staat bij mij in de top 3 van mooiste dames welke ik heb gehad! En ook in de leukste
Ik denk dat ik maar eens "vreemd" ga bij Ilse. Mijn vaste DVP is toch op vakantie en laat mij nu ook een beetje in de steek. Nee zonder gekheid! De ene foto die op de website staat belooft heel veel en zo te lezen komt Ilse in het echt ook zo over. Lijkt wel mijn type. Lang haar en redelijke boezem. Weliswaar geen E of F cup maar een goede C zo te zien en te lezen. Jammer alleen dat ze niet zo vaak aanwezig is. Toevallig vandaag wel maar dat kwam mij niet zo goed uit. Voor komende zaterdag stond ze ook op de agenda maar helaas er weer vanaf gehaald. Wordt dus even puzzelen wanneer ik naar haar toe kan maar dat gaat binnenkort zeker een keer gebeuren. Verder las ik ook nog dat zij lekker zoent. Dat mis ik vooral bij mijn vaste DVP maar dat is dan ook echt het enige. Ik hoef niet afgelebberd te worden maar lekker zoenen en heel "voorzichtig" tongzoenen brengt mij toch in opperbeste stemming om tot een hoogtepunt te komen.
 
OK dank je voor je reactie hunterj. Dan volgende week zaterdag toch maar geen blind date riskeren dan. Kon mij toch wel eens flink tegenvallen in vergelijking met wat ik de laatste jaren gewend ben. Ik heb inmiddels ook nog een andere dame in Amersfoort/Utrecht in het vizier.
 
Als ik naar haar foto kijk en de beschrijving van haar op de website, dan is er helemaal niks gezet aan haar. Zou een buikje nou ook niet direct verwachten op basis van deze informatie of het moet een wel heel klein buikje zijn. Jammer dat er niet meer dan 1 foto van haar is die wat dit betreft meer duidelijkheid biedt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Top dat er weer een forum is, dat had ik effe gemist! Voor het eerst sinds Corona weer uit wandelen gegaan en op de bonnefooi naar Made afgereisd. Voor mij niet echt om de hoek maar ik hou niet echt van een blind date. Wil iemand toch even recht in de ogen kijken zegmaar. Zat te wachten in de kamer toen ik een wel heel leuke dame voorbij zag komen. Lichtgroen lingerysetje, hoge laarzen, nog een beetje rode koontjes van de actie van daarvoor. Ik even nagevraagd wie dat was, nou Ilse dus. Daar wilde ik wel even op wachten en gelukkig was dat het 100% waard.

Heel leuke date gehad. Mooie, fris ogende dame met een heerlijk lijf. Mooi plat buikje, stevige rond billen, leuk koppie en een vrolijke uitstraling. Zelf hou ik heel erg van mooie lingery en daar had ze echt haar best op gedaan, inclusief jarretelletjes. Ik blij!

Service was ook top, dame lijkt er echt veel plezier in te hebben en deed haar best om me op mijn gemak te laten voelen. Het was toch effe geleden en dan voelt het toch wel weer wat onwennig zo ineens met zo'n meisje in zo'n kamer. Ilse vroeg of ze me mocht zoenen en ik was blij verrast. Lekker frisse mond, geen rooksmaak fijn. Vroeg haar nog of ze dat altijd deed, en toen zei ze 'Als ik daar zin in heb'. Nou zin had ze sowieso want ook wat daarna volgde was heerlijk. Afwisselend, actief uurtje met een gezellig gesprek tussendoor. Dame pijpt ook zonder condoom, maar bood het bij mij niet heel actief aan. Ze leek blij verrast toen ik ervover begon en pijpte daarna echt de sterretjes van de hemel. Geen milimeter werd overgeslagen, veel afwisseling tussen hard zacht, diep, deepthroat. Wow! Gewoon echt leuk, gezellig en niet te vergeten fucking geil. Ik ben normaal niet zo van de vaste dames, hou vooral van de spanning maar ik kom zeker terug, wat een topwijf!
 
Top dat er weer een forum is, dat had ik effe gemist! Voor het eerst sinds Corona weer uit wandelen gegaan en op de bonnefooi naar Made afgereisd. Voor mij niet echt om de hoek maar ik hou niet echt van een blind date. Wil iemand toch even recht in de ogen kijken zegmaar. Zat te wachten in de kamer toen ik een wel heel leuke dame voorbij zag komen. Lichtgroen lingerysetje, hoge laarzen, nog een beetje rode koontjes van de actie van daarvoor. Ik even nagevraagd wie dat was, nou Ilse dus. Daar wilde ik wel even op wachten en gelukkig was dat het 100% waard.

Heel leuke date gehad. Mooie, fris ogende dame met een heerlijk lijf. Mooi plat buikje, stevige rond billen, leuk koppie en een vrolijke uitstraling. Zelf hou ik heel erg van mooie lingery en daar had ze echt haar best op gedaan, inclusief jarretelletjes. Ik blij!

Service was ook top, dame lijkt er echt veel plezier in te hebben en deed haar best om me op mijn gemak te laten voelen. Het was toch effe geleden en dan voelt het toch wel weer wat onwennig zo ineens met zo'n meisje in zo'n kamer. Ilse vroeg of ze me mocht zoenen en ik was blij verrast. Lekker frisse mond, geen rooksmaak fijn. Vroeg haar nog of ze dat altijd deed, en toen zei ze 'Als ik daar zin in heb'. Nou zin had ze sowieso want ook wat daarna volgde was heerlijk. Afwisselend, actief uurtje met een gezellig gesprek tussendoor. Dame pijpt ook zonder condoom, maar bood het bij mij niet heel actief aan. Ze leek blij verrast toen ik ervover begon en pijpte daarna echt de sterretjes van de hemel. Geen milimeter werd overgeslagen, veel afwisseling tussen hard zacht, diep, deepthroat. Wow! Gewoon echt leuk, gezellig en niet te vergeten fucking geil. Ik ben normaal niet zo van de vaste dames, hou vooral van de spanning maar ik kom zeker terug, wat een topwijf!
Klinkt wel heel erg goed. Toch ook maar eens uitproberen een keertje. Wel jammer dat ze zo weinig aanwezig is. Volgens mij alleen op zaterdag. Maar heeft ook zo zijn voordelen denk ik ten opzichte van een dame die in 5 dagen tijd 49 uur werkt. Die werkt zelf niet meer zoveel waarschijnlijk en laat de mannen het werk zelf doen en maakt zich niet meer zo moe.
 
Ze heeft een dan ook een goede baan naast… en doet dit naar haar eigen zegen er voor de fun bij
Kijk dat is uiteindelijk een stuk beter dan diegenen die het alleen voor het geld (moeten) doen. Natuurlijk doet ze het naast de fun ook voor wat extra's. Sommigen hebben nooit genoeg namelijk. Hoeveel dat ze ook verdienen. Maar Ilse houdt zich wat dat betreft echt in zo te merken en beperkt haar werkzaamheden tot 1 of 2 dagen. Dat is wel te waarderen. En verklaart volgens mij ook wel dat als ze aan het werk is dit ook met alle plezier doet. Win win situatie voor beiden dus. Anderen die zoveel uren draaien moeten wel erg professioneel zijn en blijven om aantrekkelijk te blijven voor hun klanten. Maar ik denk dat je soms toch wel het verschil kunt merken. Zij voeren meer een act op en draaien hun repertoire puur op ervaring. Met regelmatig terugkerende "bijzonderheden" die ze dan ook bij de diverse klanten herhalen. Ze doen net voorkomen of die klant heel bijzonder voor hen is maar ondertussen proberen ze natuurlijk aan klantenbinding te doen in de hoop dat een klant erg tevreden is en terugkeert bij hen. Het blijft dus toch een toneelstukje dat wordt opgevoerd. Maar goed ik wijk intussen af van waar het in eerste instantie over ging. Maar de beschrijving over Ilse heeft mij wel heel erg nieuwsgierig gemaakt. En ik ben gelukkig in al die jaren niet eenkennig gebleven. Dus zeker de moeite waard om haar eens te gaan bezoeken. Heel benieuwd wat dat gaat brengen. Jullie horen het te zijner tijd wel als ik haar bezocht heb. Zal zeker mijn ervaring met jullie delen.
 
Klinkt goed! Ik ben zelf gek op een beetje het studentikoze type. Slimme, sociaal vaardige meid met klasse en wat te melden die eenmaal op de kamer fijn losgaat. Iemand die het zelf ook leuk vindt en voor wie het echt nog een beetje een stout avontuur Is. Ik begrijp dat ik dat een beetje kan verwachten bij Ilse? Heeft ze tatoos?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heren, bedankt voor de adviezen! Gisteren ben ik naar Made gegaan voor een bezoekje gebracht aan Ilse. Ik zal me ivm de privacy wat inhouden maar dit was precies het type vrouw waar ik naar op zoek was. Herhalingsgevaar 1000%
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dame opgezocht op basis van resenties hier. Dame liep ook al vrolijk langs me tijdens het wachten met verwarde haren in een knoedel op haar hoofd, had zich voor mij ook goed geamuseerd volgens mij, en dat vind ik altijd een plus. Dame kwam me even later opgefrist ophalen en was vriendelijk in haar manier van praten en communiceren.

Ik vraag altijd van tevoren wat er mogelijk is en hoe duur dat kost, dit om verrassingen te voorkomen. PZC afgesproken en gevraagd of dame het zag zitten om wat dominant te zijn mijn prostaat te stimuleren. Meerprijs afgesproken, dame verdween nog even naar haar kluisje om even later terug te komen met plastic handschoentjes voor het anale werk. Hygiene was dik in orde, dame was heel vriendelijk en luisterde heel goed naar mijn wensen. Weet ook goed wat ze doet en heeft mij nog wat dingen uitgelegt die ik niet wist. Daarnaast een plaatje om te zien en 100% enthousiast om er wat van te maken. Paulus keerde blij huiswaards en komt zeker terug, heel goede ervaring!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.rvp-girls.nl/nieuw/ilse
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als "amateur wandelaar" vandaag mijn eerste bezoek gedaan aan een privehuis. Op basis van wat reviews gekozen voor RVP en niet geheel per ongeluk op een dag dat Ilse zou werken. Ik val immers op het type "girl next door", waarmee ze omschreven wordt.

Omdat ik toch de complete ervaring wilde heb ik niet gereserveerd, zodat de dames zich ook komen voorstellen. Dus ik mocht plaats nemen in de woonkamer en de dames deden een kort voorstelrondje. Leuke dames, stuk voor stuk, maar Ilse zat er niet bij. Aan de vriendelijke gastvrouw gevraagd of Ilse er was....ze was net binnen, dus ik had geluk!

En geluk had ik zeker! Wat een lieve, mooie, vlotte meid is dit. Mooie verschijning, slank, strak buikje, goeie billen, prima borsten. En buiten dat ook tof om mee te kletsen. Het type waar ik graag op het terras een drankje mee zou doen of lekker in je armen mee bij kletst. Hoewel ik erg zenuwachtig was stelde ze me erg snel op m'n gemak en ondanks dat ik niet een heel sexy man ben merkte ik dat dat weinig uitmaakte.

Een echte GFE. Het uur was dan ook zo voorbij. Top!

Ik heb verder geen extra's gedaan. Die bewaar ik voor een volgende keer die er zeker gaat komen!
 
Gisteren avond weer 2 uren met Ilse mogen spelen. Zij blijft mij verbazen! zo leuk. Neemt echt de tijd voor je en de ervaring begon al toen ze met ophaalde uit de woon kamer had tijdens een kort praatje al een flinke zoen te pakken en mijn vriend ook al een hand gehad. Op de kamer gelijk vol er tegen aan. tussen door lekker praten over o.a. boeken en films. En tegen het einde een super orgasme. Lekker samen onder de douche en elkaar lekker wassen.

Was weer een super avond en smacht nu al weer naar een volgende date.
 
Hallo, heeft iemand een idee of Ilse er nog is volgende week? Zie haar nu pas staan op 13 november, maar dacht dat ze gezegd had dat ze er volgende week nog was. Snap dat ik kan bellen hoor, maar vond die eigenaar van de week zo chagrijnig dat ik er een hanglul van kreeg. Alsof je een kist staat uit te zoeken ipv met een mooie meid naar boven gaat. Iemand een idee mede-wandelaars?
 
Ik zou er van uit gaan dat ze er de 13de pas weer is, als dat op de site staat ;)

Maar ik heb bij RVP mijn laatste bezoek ook de betaling gedaan bij een man, ontvangst was wel door een vrouw (volgens mij Marsha zelf)
 
Dank voor jullie reacties. Jullie hebben ook helemaal gelijk. Ik ben zelf gewoon nogal verlegen en als iemand me dan zo afblaft vlak voordat ik moet presteren dan werkt dat zegmaar nog even door. Ik kan daar dan niet echt doorheen prikken en te zien wat voor vriendelijke vent daar blijkbaar achter zit. Ik ga vandaag even bellen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan