In welke privehuizen zitten er mooie dames?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan blijft nog de vraag welk regio je zoekt.
Het aanbod in de privehuizen is zeer gevarieerd. Ik weet niet, of je er zo maar een huis kunt uithalen. Salon 261 in Alphen a/d. Rijn misschien? Rendez-Vous in Made wordt ook vaak aangehaald.
Maar dat is ook weer een kwestie van smaak. Wat zoek je? Een lange blonde Nederlanse met cup DD, een kleine slanke Aziatische of een Surinaamse met een dikke kont?
Daarnaast willen in veel huizen de dames ook nog vaak wisselen.
 
Dan blijft nog de vraag welk regio je zoekt.
Het aanbod in de privehuizen is zeer gevarieerd. Ik weet niet, of je er zo maar een huis kunt uithalen. Salon 261 in Alphen a/d. Rijn misschien? Maar dat is ook weer een kwestie van smaak. Wat zoek je? Een lange blonde Nederlanse met cup DD, een kleine slanke Aziatische of een Surinaamse met een dikke kont?
Daarnaast willen in veel huizen de dames ook nog vaak wisselen.
Ras maakt niet zoveel uit zolang de dames er maar goed uitzien en je veel keus hebt, zeg maar een privehuis waar je niet weet wie je moet kiezen omdat er veel mooie dames zitten.
 
Laatst bewerkt:
Ja, dit is echt zo'n overbodig topic. Kijk gewoon op de sites van de privehuizen en lees de recensies. Wat 'mooi' is verschilt toch per persoon. Ondertussen drukt dit de wél nuttige topics weg.
Precies, "mooi" is veel te algemeen, moet veel specifieker. Bijv. "waar werken slanke dames van max 21 jaar die vallen op mannen met een midlife crisis en een ietwat zichtbare horecaspoiler. Max 100eur/u." Als ik daar nou een paar replies op krijg, daar kunnen we wat mee.
 
Precies, "mooi" is veel te algemeen, moet veel specifieker. Bijv. "waar werken slanke dames van max 21 jaar die vallen op mannen met een midlife crisis en een ietwat zichtbare horecaspoiler. Max 100eur/u." Als ik daar nou een paar replies op krijg, daar kunnen we wat mee.
Tja, je kan er mee lachen, maar wat is dat nou voor vraag: "waar zitten er mooie dames"? Euh ja, overal? Moeten we dan alle privehuizen van Nederland gaan noemen? Dan kun je net zo goed zelf die sites checken. En wat ik mooi vind, vindt een ander weer lelijk.

Met een specifieke vraag, waar jij de draak mee steekt, kun je tenminste wat. 'Waar vind ik petite dames met kleine borsten' bijv, of 'gezette dames met een grote boezem', of 'exotische/getinte dames'. Dán heb je objectieve criteria, dán kun je gaan filteren.

Natuurlijk moet dat niet doorslaan, da's een andere klacht van mij over dit subforum. Een topic over 'donkere (ebony) dames' is prima; daar kunnen algemene tips worden gegeven voor iedereen die daarin geïnteresseerd is. Dan volgt soms een apart topic 'donkere dame met grote borsten'. Dan denk ik: tja, kan ook in dat algemene topic, maar vooruit. Maar helaas komen er dan ook zwabbers voorbij die speciaal een topic moeten maken over 'donkere vrouwen in de buurt van Aarsmaden' of zoiets. En daar dan vijf verschillende van. Die vraag had in het algemene topic gesteld kunnen worden. Maar opgeruimd worden ze niet, en ze drukken de algemene topics weg.

Dit topic is echter weer het andere uiterste. Je kunt net zo goed vragen: "waar vind ik dames met twee ogen en een neus" of " waar vind ik dames met een hartslag". Echt, hoor.
 
Tja, je kan er mee lachen, maar wat is dat nou voor vraag: "waar zitten er mooie dames"? Euh ja, overal? Moeten we dan alle privehuizen van Nederland gaan noemen? Dan kun je net zo goed zelf die sites checken. En wat ik mooi vind, vindt een ander weer lelijk.

Met een specifieke vraag, waar jij de draak mee steekt, kun je tenminste wat. 'Waar vind ik petite dames met kleine borsten' bijv, of 'gezette dames met een grote boezem', of 'exotische/getinte dames'. Dán heb je objectieve criteria, dán kun je gaan filteren.

Natuurlijk moet dat niet doorslaan, da's een andere klacht van mij over dit subforum. Een topic over 'donkere (ebony) dames' is prima; daar kunnen algemene tips worden gegeven voor iedereen die daarin geïnteresseerd is. Dan volgt soms een apart topic 'donkere dame met grote borsten'. Dan denk ik: tja, kan ook in dat algemene topic, maar vooruit. Maar helaas komen er dan ook zwabbers voorbij die speciaal een topic moeten maken over 'donkere vrouwen in de buurt van Aarsmaden' of zoiets. En daar dan vijf verschillende van. Die vraag had in het algemene topic gesteld kunnen worden. Maar opgeruimd worden ze niet, en ze drukken de algemene topics weg.

Dit topic is echter weer het andere uiterste. Je kunt net zo goed vragen: "waar vind ik dames met twee ogen en een neus" of " waar vind ik dames met een hartslag". Echt, hoor.
Ik denk dat we allemaal wel weten wat knap gemiddeld en lelijk is daar hoef je geen expert voor te zijn. Ik heb er tenminste geen moeite mee maar blijkbaar jij wel.
 
Ik denk dat we allemaal wel weten wat knap gemiddeld en wat lelijk is daar hoef je geen expert voor te zijn. Ik heb er tenminste geen moeite mee maar blijkbaar jij wel.
Dat is toch onz... oh nee, dat mag ik niet meer zeggen. Ik heb meegemaakt dat ik in een privehuis zat te wachten op een dame, omdat iedereen op Hookers schreef dat ze zo'n "oogverblindende schoonheid" was. Komt me daar toch een oud, uitgezakt, net-niet obees geval de kamer op. Dat vonden die mannen in dat drie pagina's recensietopic nou "waanzinnig mooi".

Is dat zo, dat er objectieve standaarden zijn voor mooi en lelijk? Waarom zijn er dan zoveel lelijke dvps werkzaam in allerlei raambuurten en op Kinky? Dames die al jarenlang meedraaien? Blijkbaar omdat genoeg mannen hen mooi vinden. Kijk ook alleen maar eens naar het forum 'De mooiste en de lekkerste'. Daar staan hele topics vol met 'mooien en lekkeren' waar ik nog niet dood mee gevonden wil worden. En vice versa, want op mijn smaak is ook wel eens commentaar.

Maar goed, om on-topic te blijven: waar vind je mooie dames in privéhuizen? Overal! Diane's Secret, Maison Monty, Eindhoven Privé, Dynamite Privé, Leiden Privé, Stout, Body to Body, Karin's Home, Amersfoort Privé, Utrecht Privé, La Cloche, Het Landhuisje, Lovely Privé, GoldenSun Privé, Lust, Casa Cherda....

Nuttig antwoord zo?
 
Tja, je kan er mee lachen, maar wat is dat nou voor vraag: "waar zitten er mooie dames"? Euh ja, overal? Moeten we dan alle privehuizen van Nederland gaan noemen? Dan kun je net zo goed zelf die sites checken. En wat ik mooi vind, vindt een ander weer lelijk.

Met een specifieke vraag, waar jij de draak mee steekt, kun je tenminste wat. 'Waar vind ik petite dames met kleine borsten' bijv, of 'gezette dames met een grote boezem', of 'exotische/getinte dames'. Dán heb je objectieve criteria, dán kun je gaan filteren.

Natuurlijk moet dat niet doorslaan, da's een andere klacht van mij over dit subforum. Een topic over 'donkere (ebony) dames' is prima; daar kunnen algemene tips worden gegeven voor iedereen die daarin geïnteresseerd is. Dan volgt soms een apart topic 'donkere dame met grote borsten'. Dan denk ik: tja, kan ook in dat algemene topic, maar vooruit. Maar helaas komen er dan ook zwabbers voorbij die speciaal een topic moeten maken over 'donkere vrouwen in de buurt van Aarsmaden' of zoiets. En daar dan vijf verschillende van. Die vraag had in het algemene topic gesteld kunnen worden. Maar opgeruimd worden ze niet, en ze drukken de algemene topics weg.

Dit topic is echter weer het andere uiterste. Je kunt net zo goed vragen: "waar vind ik dames met twee ogen en een neus" of " waar vind ik dames met een hartslag". Echt, hoor.
Sorry dan begrijp je me verkeerd, ik was het helemaal met jou eens. Ik wilde er alleen een grapje van maken. Uiteraard slaat alleen het predicaat "mooi" nergens op. Ik moet eens leren dat ik niet zo grappig ben als ik zelf denk :)
 
Sorry dan begrijp je me verkeerd, ik was het helemaal met jou eens. Ik wilde er alleen een grapje van maken. Uiteraard slaat alleen het predicaat "mooi" nergens op. Ik moet eens leren dat ik niet zo grappig ben als ik zelf denk :)
Ik vond het wel grappig, hoor. Aan je gevoel voor humor ligt het niet! Het was zeker leuk geformuleerd. Ik dacht alleen dat je óm me lachte ipv mét me. 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan