Recensie Ina (Roe), Antwerpen, Vingerlingstraat 8/2 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vertongen

Vaste klant
Forumpionier
177
03/07/21
259
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ina is een wondermooi Roemeens meisje van vooraan in de twintig, met een betoverende glimlach. Dat moet zowat het meest opvallende kenmerk zijn dat me bij haar de eerste keer heeft binnengelokt, naast haar mooie naturelle boezem, haar knap figuurtje en haar kontje dat mij knikkende knieën bezorgt. Zachte GFE seks is het handelskenmerk. Pijpen en neuken kunnen probleemloos binnen het standaardpakketje van 50 euro, zoals de meeste meisjes in het SKW trouwens vragen. Op een of andere manier neukt zij mij altijd intenser klaar dan veel andere meisjes. Alles netjes met condoom. Ina neemt de tijd voor verwenning en behandelt je met respect. Haar Engels is voortreffelijk en een leuk praatje voor of na de seks maakt het plaatje af. Ik heb ook eens een massage gekregen, wat een langer verblijf bij haar zeker lonend maakt.

Ina heeft mooie donkerblonde haren (soms wat ingekleurd), die vrijhangend tot aan haar borsten reiken. Die borsten zijn puur natuur, geen siliconen, en het moet ergens een mooie B-cup zijn. Naakt is zij echt betoverend mooi en haar schaamlipjes zijn erg mooi, wat geprononceerd. Zij is onderaan glad kaalgeschoren en ze heeft een fluweelzachte huid, die me wat doet denken aan enkele Chinese meisjes die ik eens gedate heb. Ik vind haar een wondermooi kontje hebben, dat me mateloos opwindt alhoewel zij geen anaal doet.

Vandaag vernomen dat zij wel dinsdag of woensdag op verlof vertrekt voor enkele weken. Afspraak ergens begin augustus, tijd om wat eurootjes opzij te leggen voor deze lieve meid. Ina doet dagshift en avondshift maar niet elke dag beide shiften.

Een adresje om te onthouden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ina-22-gfe-seks-en-massage-in-antwerpen-2.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had haar al enkele keren achter haar raam zien zitten en toen was ze mij ook al opgevallen, maar gisteren ben ik dan voor de eerste keer bij Ina binnen geweest. Altijd als ik ze zag, zat ze op haar stoel in een relatief donkere kamer maar toch zag ze er wel aantrekkelijk uit. Van dichtbij ziet ze er zelfs nog beter uit dan vanop afstand.

Vanaf het begin was ze zeer aangenaam in de omgang, met voor het 'echte werk' nog een kort babbeltje. Ik weet zelf niet altijd goed hoe ik met mensen moet interageren dus is het voor mij altijd een plus als de dames zelf een gesprek starten, ook al duurt het niet lang.

Dan de actie zelf. Daar kan ik enkel maar zeer positief over zijn. Tijdens het babbeltje was ze al begonnen met mij rustig af te trekken, waardoor ik al snel paraat stond. Dit werd gevolgd door een zalige pijpbeurt, waarbij ze zeer rustig en met veel afwisseling werkte. Ook nam ze rustig haar tijd. Het werd al snel duidelijk dat ik bij haar geen haastig bandwerk moest verwachten. Hierna gingen we over op een simpele missionarishouding. Simpel, maar effectief, waardoor een tweede standje er spijtig genoeg niet van is gekomen.

Aangezien ik voor het basispakket van 50 euro ben gegaan kan ik niets zeggen over eventuele extra's. Ik ga zeker nog eens terug en volgende keer blijf ik wat langer.
 
Is Ina dan terug aan het werk?

Ik heb haar tijdens de periode van de feestdagen niet gezien. Misschien was ze in het thuisland bij de familie gaan vieren.
Ina is tijdens de eindejaarsperiode steeds aan het werk geweest. Sommige dagen dubbele shift, andere dagen niet (enkel dag of enkel nacht). Alleen tijdens het kerstweekend en het weekend van de jaar wisseling heeft zij 4 resp. 3 dagen vrij genomen omdat het leven ook nog wat anders is dan enkel maar werken. De dames bepalen zelf hun uren. Het is dus absoluut niet mogelijk om vooraf met zekerheid te zeggen wanneer een dame werkt en wanneer niet.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na lang twijfelen vandaag toch nog maar eens iets nieuws geprobeerd.
Hygiëne is top, zo werd ik voor- en zelfs achteraf door haar gewassen.
Natuurlijke verschijning, mooi B cupje en zoals hierboven al door iemand beschreven, zeer uitgesproken schaamlipjes.
Goede pijpbeurt(en) gekregen en tussendoor haar een tijdje mogen beffen. Niet geneukt maar dat was voor mij niet nodig, volgende keer ...
Niet echt een GFE aangezien kussen niet haar ding is, maar wel correct, lief en sympathiek, goede service.
Voor herhaling vatbaar.
Voor de fans , ze gaat vanaf maandag voor drie weken met vakantie.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ina is een prachtige Roemeens meisje die heel goed engels spreekt.
Ze pijpt heel goed en kijkt recht in jou ogen, wat ik heel geil vindt. Ze doet alles met condoom en is een heel leuk meisje om mee te spreken. Ik ben er al meerdere keren geweest en het waren altijd geweldige momenten.
 
Ik zie Ina bij nagenoeg elk bezoek aan het skw wel een keer. Ze zit ook nog steeds op dit adres. Ze heeft momenteel wel donker haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan