Inconsistenties, tegenstrijdigheden of liegen bij dvp's.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zeg moppies.. jullie kunnen wel leuk kletsen over Duitsland, maar het merendeel van sekswerkbezoekers heeft daar geen tijd voor. Als je aan de rand v Nederland woont is het dichtbij, maar wat als je niet veel tijd hebt, in 't westen v Nederland woont, je kan enkel tijdens kantooruren, je moet op tijd thuis zijn ivm een echtgenoot.. hoe ga je dat doen?

Dan is Duitsland duidelijk geen optie 🤷‍♀️
 
Zeg moppies.. jullie kunnen wel leuk kletsen over Duitsland, maar het merendeel van sekswerkbezoekers heeft daar geen tijd voor. Als je aan de rand v Nederland woont is het dichtbij, maar wat als je niet veel tijd hebt, in 't westen v Nederland woont, je kan enkel tijdens kantooruren, je moet op tijd thuis zijn ivm een echtgenoot.. hoe ga je dat doen?

Dan is Duitsland duidelijk geen optie 🤷‍♀️

Vanuit Rotterdam ben je zo in Antwerpen, kun je daar naar de ramen.

Als je in Den Helder woont en 'n echtgenote hebt van wie je stipt op de minuut op tijd thuis moet zijn, dan wordt het lastig, ja.
 
Toch vind ik het wel vreemd dat er best wel een groot prijsverschil is tussen Nederland en Duitsland.

In Duitsland betalen dames amper belasting. Dat scheelt nogal in vergelijking met opt-in. Ze betalen entree in saunaclubs en dat is het wel zo ongeveer. Doordat de Duitse overheid lange tijd wat meer de boel de boel heeft gelaten, waren er ook enorm veel clubs.
 
Dan begrijp ik niet waarom ik zo vaak lees dat privehuizen voordeliger zijn dan raamdames. Volgens mij zijn er genoeg raamdames, die voor de prijs van het standaardpakket bij een privehuis meer mogelijkheden bieden.
Bij een raamdame betaal je vaak €60 per 20 min. Dus €120 voor 40 min (dat heb ik een aantal keer gedaan zodat ik wat langer de tijd heb). Daar heb je in een privéhuis vaak ook 45 min voor. Plus dat je met dames in privéhuizen veel vaker kans hebt dat ze, zonder extra vergoeding, ook zoenen (tongzoenen of op de mond zoenen), terwijl de meeste raamdames -in mijn ervaring- dat überhaupt niet toelaten, ook niet tegen betaling.

En in privéhuizen vind je vaker een GFE, terwijl aan het raam het vaak pure afwerkseks is. Niet dat het één 'beter' is dan het ander; het is persoonlijk waar je naar zoekt. Om van de grotere, verzorgde kamers en discretie maar te zwijgen. Terwijl de extra's, zoals pzc, aan het raam ook bijbetaald moeten worden.

Kortom, in een privéhuis krijg je verhoudingsgewijs veel meer voor je geld. Uiteraard kan alsnog je voorkeur bij de ramen liggen; daar is niks mis mee.
 
Anaal geef me een ander gevoel tijdens het klaarkomen 😊😁 en ik krijg van veel mannelijke anaalliefhebbers te horen dat ze er het wil omdat een anus veel strakker is dan een vagina. Da's wel logisch.
Anaal neuken vind ik persoonlijk ook veel lekkerder om te doen. Bij nieuwe dames laat ik het tempo aan hun over. Maar bij dames die er aan gewent zijn neem ik de controle en ga ik vol uit. Ik hoop in 2022 flink wat dames anaal te kunnen neuken.
 
Bij mij is tongzoenen, zoenen, allerlei soorten massages, PMC, NMC, vingeren en beffen in het basistarief inbegrepen.

Voor PZC en anaal, reken ik wat extra. De reden is niet omdat ik PZC en anaal niet lekker vind. Mijn redenering is gebaseerd op de volgende: 1. Als ik zonder condoom pijp, loop ik een hoger risico om een SOA op te lopen bvb chlamydia of gonorrea. De klant kan ook herpes of HPV van mij krijgen maar de kans is lager mits ik geen wratten of scheuren in mijn mond en/of lippen heb. Dit kan je heel gemakkelijk bewijzen en ik zal ook niet aan de slag willen als ik deze symptomen heb. 2. Wat anaal betreft, als het over een gescheurd condoom gaat, wordt de kans dat ik HIV oploop hoger i.t.t hetzelfde geval met vaginale seks. Gelukkig maar dit is nooit met mij gebeurd maar de conclusie is: een extra bedrag is voor mij een soort "gevaargeld". Als ik klachten heb, moet ik meteen met werk stoppen. Hoogstwaarschijnlijk kan ik 10-14 dagen geen seks hebben.

In het geval van het beffen, is de klant dan diegene die een hoger risico loopt om een SOA in zijn keel te krijgen. Ik heb een paar klanten die mij graag willen beffen met een beflapje of opengeknipt condoom en ik zorg altijd voor een schaar bij mij. Andersom geldt dezelfde situatie voor mij als het bovenstaande voorbeeld met PZC. Conclusie: geen extra's afgerekend voor het beffen.

Sommige meiden waar ik werk zullen natuurlijk andere redenen hebben waarom zij er extra's voor willen vragen.

Ter informatie zal ik nooit zonder condoom neuken met klanten en scharrels.

En ten slotte, ben ik een anaal liefhebber hoewel het niet zo vaak voorkomt dat ik een klant ontmoet die anaal wil.
Jou anus lijkt me verdomde lekker @Luna 🥰.
 
Zeg Luna.. wat je eens moet proberen ( kan alleen met niet al te stevige heren ).. ga op je rug liggen, laat je zo anaal nemen met een kussen onder je billen, en dan steek je een dildo in je muts waarvan de onderkant tegen de buik v de man boven je zit.. zo kan je met je hand bij je clitoris. Een dubbele penetratie v 1 man, garandeerd orgasme die begint in je tenen en eindigt ergens op je hoofd.

Dat kussen moet, want anders moet de man zich in een onnatuurlijke houding bewegen wat zeker spierpijn geeft 😆 Heeft mijn partner wel eens gehad namelijk 😊
 
maar het merendeel van sekswerkbezoekers heeft daar geen tijd voor
Werk zelf in de Randstad vanwege hoger inkomsten, wat sinds Corona erg goed te doen is. Home office ligt vlak bij de grens en ben bijna even snel in Duisburg als in Nijmegen of Eindhoven waar nou niet echt veel te beleven is. Vanuit Amsterdam die kant op gaan schiet niet op klopt absoluut.
 
Werk zelf in de Randstad vanwege hoger inkomsten, wat sinds Corona erg goed te doen is. Home office ligt vlak bij de grens en ben bijna even snel in Duisburg als in Nijmegen of Eindhoven waar nou niet echt veel te beleven is. Vanuit Amsterdam die kant op gaan schiet niet op klopt absoluut.
Je kunt er een dagje van maken. Zeker in saunaclubs kun je het wel even uitzingen. Laufhaus kun je evt combineren met bv. winkelen in Duitsland, iets gaan bekijken.
 

Comments bij Evelyns gebruikte nummer en haar Insta werkt niet. :sleep::censored:
Die comments op mijn nummer zijn niet op waarheid gebaseerd. Daarnaast is mijn Instagram gewoon actief. Evi.Lynn.Official
Ik heb al een mail gestuurd naar de moderator van de site over deze reviews.
 
Die comments op mijn nummer zijn niet op waarheid gebaseerd. Daarnaast is mijn Instagram gewoon actief. Evi.Lynn.Official
Ik heb al een mail gestuurd naar de moderator van de site over deze reviews.
Kan, uiteraard ook zo zijn. Is voor mij moeilijk te beoordelen natuurlijk. Zullen vast rancuneuze gasten zijn die zoiets flikken. :cautious:
Maar leuk/goed dat je hier opheldering over geeft, hebben we allemaal iets aan. (y)
 
Kan, uiteraard ook zo zijn. Is voor mij moeilijk te beoordelen natuurlijk. Zullen vast rancuneuze gasten zijn die zoiets flikken. :cautious:
Maar leuk/goed dat je hier opheldering over geeft, hebben we allemaal iets aan. (y)
Ja idd, maar goed ik vraag geen aanbetalingen tenzij er echt een rede toe is (bijv. Iemand die telkens op het laatste moment afzegt). Ze hebben nu een deel van de reviews verwijderd maar nog niet alles. Als ze zoiets posten vind ik dat ze het ook moeten bewijzen dmv een aangifte.
 
Vooropgesteld: er zijn zát betrouwbare DVP's die duidelijk communiceren en zich aan afspraken houden. Echter...

Voorbeeld 1: bij een dvp langsgeweest waar ik vaker ben geweest. Wéér goede ervaring gehad dus vraag hoe lang ze in Utrecht blijft. Antwoord: "nog een een week". Ik: "okay, dan graag tot binnenkort." Dag erna is advertentie offline en reageert ze niet meer op appjes.

Voorbeeld 2: advertentie met tekst: "ik doe NIKS zonder condoom." En dan een paar regels verder: "PZC is €30 extra."

Voorbeeld 3: appen met dvp. "Zit alles bij de prijs in?" Antwoord: "Ja." Omdat dat dan vaak tóch niet zo blijkt te zijn even doorvragen: "Okay, dus CIM is ook inclusief?" Antwoord: "Ja dat zit bij de prijs in. Maar PZC kost trouwens 20 extra."

Voorbeeld 4: chatten met een dvp die allerhande gezichtsfoto's op haar profiel heeft staan maar dan niet even wil videobellen om te laten zien dat degene waar ik bij aankom dezelfde is als op de foto's bij de advertentie.

Ik snap dat er onvoorspelbaarheden in dit vakgebied zitten, maar voorbeelden zoals boven gebeuren zó vaak. Lijkt alsof ze dan de inconsistentie of onlogischheid van hun eigen teksten niet eens inzien, soms zelfs zo inconsistent / onlogisch dat ik me niet anders kan voorstellen dat ze moedwillig liegen.

Wat zijn jullie gedachten? Is het een truuk om de meest goedgelovige klanten over te houden, snappen zulke dames het zelf gewoon niet, of anders...?
Ik denk dat het allemaal niet zoveel uitmaakt wat ze doen, de telefoon staat toch wel roodgloeiend. Bovendien, als ze vaardigheden hadden gehad in: communicatie, agendabeheer en planning, hadden ze waarschijnlijk wel een ander vak kunnen kiezen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan