WHEM India Gaby Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een tijd terug twee afspraken mee gehad. Ontving toen in Wallonië en heeft daarna redelijk lang in Brazilië gezeten.

Heel mooie vrouw. Haar gespierde lichaam zal waarschijnlijk niet voor iedereen zijn, maar ik ben fan. Ze was wat koeltjes aan de telefoon, maar eigenlijk erg lief in het echt. Heerlijk in bed. Lijkt het liefst top te zijn. Ze is gemiddeld geschapen, maar neukt lekker hard.
 
Wat had je betaald als ik vragen mag?
Een tijd terug twee afspraken mee gehad. Ontving toen in Wallonië en heeft daarna redelijk lang in Brazilië gezeten.

Heel mooie vrouw. Haar gespierde lichaam zal waarschijnlijk niet voor iedereen zijn, maar ik ben fan. Ze was wat koeltjes aan de telefoon, maar eigenlijk erg lief in het echt. Heerlijk in bed. Lijkt het liefst top te zijn. Ze is gemiddeld geschapen, maar neukt lekker hard.
 
Heb haar een tijd geleden ontmoet in Luik een zeer leuke en ook lieve warme vrouw.
ondanks haar zeer afgetrainde lichaam zeg maar bijna bodybuilding is ze een echte cutie helaas nu in Hasselt er niet van gekomen.
Ondanks haar half uur tarief van 150 euro staat een 2e sessie zeker op de to do list, denk dat ze als een van de weinige dat tarief waard is door haar lichaam alsmede goede dienstverlening!
 
Ik ben 2 keer bij haar geweest.

Ze adverteert met een lul van 20cm, maar die heeft ze niet. Dat is prima voor mij , maar wil het wel even aangeven. Ze heeft wel een lekkere geile pik verder.

Ze is lekker wild en dominant. Heerlijk geile tongzoenen. Neukt hard, zoals al eerder gezegd in dit topic. En haar lichaam is ongelooflijk. Als je van gespierd houdt, dan ben je eigenlijk verplicht om haar te bezoeken. Niet normaal dat lichaam.

Ik wil ook beamen dat, ondanks dat ze best intens is in bed, dat haar persoonlijkheid verder heel vriendelijk en relaxed is.

Ik kan makkelijk zeggen dat ze een van de beste ervaringen is die ik tot nu toe heb gehad. Ik ga zeker nog een keer (of meer).
 
Zit momenteel in Brazilië en sprak haar begin van het jaar heeft voor 2024 niet de intentie naar België of Europa af te reizen.
In 2025 sloot ze het niet uit maar schijnbaar gaat het haar goed in Brazilië waar ze trouwens wel ook te boeken is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan