Algemeen Indonesië, Bali

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben nu een aantal maal naar Bali geweest. Laatste keer in 2023. Meest favoriete omgeving zijn voor mij Sanur en de omgeving van Bulaleng. Hier vind je vrijwel geen Massage plus plus salons. Die zijn meer te vinden in Ubud, Denpassar en Kuta. Met name Kuta.
Daarnaast zijn er voldoende barretjes voor een pick-up. Onderhandelen is te leren, maar 1 tot 1,5 miljoen rp wordt er meestal gevraagd. Met een beetje onderhandelen lukt het voor een short stay om op 500K uit te komen maar dan wel your place. Niet elk hotel is Girls friendly. Zoals op dit forum al is aangegeven, met een eigen appt of villa heb je dat probleem niet.
Indonesië en daarmee ook Bali is een religieus land. Maar schijn bedriegt. In een gewoon massagesalon kun je best een masseuse overhalen tot iets meer. Wel lastig want praten in een met gordijntjes afgesloten hokje, kan vrijwel niet. Maar met een klein knijpje in de billen, geef je een signaal af. Het is afwachten hoe erop wordt gereageerd maar zo heb ik al een aantal keren een hj gehad. Spannend want er kan zomaar iemand achter het doek verschijnen. Ook kun je, als je de masseuse ietsje beter kent, vragen of ze bij je thuis komt masseren. Zij weten dondersgoed wat het betekent. In plaatsen als Sanur is het wat makkelijker, maar Bulaleng moeilijker omdat iedereen iedereen kent. Maar je kunt het proberen, ik heb er in ieder geval leuke herinneringen aan over gehouden. De plus plus massagesalons, bars en clubs, daar vind je genoeg. Prijzen zijn flink hoger. Maar veel leuker is om in gewone massagesalons wat te vinden of gewoon in een restaurant. Vergeet niet, jij hebt wat ze graag willen hebben en dat is geld. En niet onbelangrijk, de leeftijd ligt dan ook beduidend lager dan in de clubs enzo. Uiteraard 18+
Misschien nog even ter aanvulling. Wanneer je in een hotel of resort zit, kom je altijd langs de receptie. Dag en nacht zit daar iemand. En veel hotels of resorts zijn niet girl friendly. Maar als jouw resort aan het strand zit, dan via het strand resort op. Probleem opgelost.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan