Recensie Indonesië, Bali

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WadeRipple

Wandelaar
32
09/02/24
31
4
Link naar advertentie
https://www.tsutsuspa.com/
Afgelopen week in bali geweest. Ondanks het regenseizoen, is er toch veel te beleven in bali. Vooral massagesalon met happyend te vinden en speciale massages (bj) kom je regelmatig wel tegen. Miste ik toch een beetje intieme tijd met een dame

Via mijn goiek heb ik een adres gekregen waarbij je de massages nog vip service gegeven kan worden. Oftewel een gentlemen club.

Bij binnenkomst word je gelijk begroet door een gastvrouw die uitleg hoe de menu werkt. Nadat je een keuze maak, mag je een dame uitkiezen. Een stuk of 10 dames zitten in kamer achter een raam waarbij zij jou niet kunnen zien. De gastvrouw leg uit wat voor afkomst sommige dames zijn of wat je zoek. Lengte of cup-maat. Nadat je een dame heb gekozen. Reken je af bij de bali en dan zal de gekozen dame je naar boven in een van de kamers begeleiden.

Eenmaal op de kamer ga je eerst zitten, ze schenk wat water in en probeer je op je gemak te voelen. Daarna samen douche en op de matras belanden. Ze gaat dan beginnen met de massage. Tijdens de massage word de thee gebracht en nog wat andere spullen voor de dame. Een korte thee break en dan gaat ze over naar het nuru massage en deep touche massage.

De deep touche is meer de prostaat masseren en vervolgens beginnen met de blowjob. Dit bj is toch een beetje apart. Ze neem een slok warm water en zuigt je, daarna nog met koud water en begin dan rustig je geil te maken. Ze lik je lichaam en tepels en blijft terug komen voor de bj.

Hierbij schoot ik mijn eerste lading in haar mond. Dat spuugde ze ook uit. Daarna maak ze je heel snel stijf voor de tweede shoot. Dan gaat de condoom om en begin ze hevig je te bereiden. Je mag ook andere posities doen met haar, ze geeft zich helemaal over aan je. Missionaris, doggy of cowgirl. Alles mag, na een min of 10 kwam ik weer.
Je mag even bijkomen voordat je weer ga douchen met haar. Ze was je hele lichaam en zorg dat alle gel en olie weer eraf is. Helemaal schoon kleed je weer om en drink nog wat thee. Daarna vertrek je samen uit de kamer. Het is een lekkere ervaring om in de avond van bali verwend te worden.

op mijn laatste dag ben ik weer geweest en heb ik dezelfde dame, jae jae heet ze. Weer gevraagd. Locatie van dit plek zit wat afgelegen. Handig is als je een taxi of gojek laat wachten of met je eigen vervoer komt. Zeker een bezoek waard

Terug
Bovenaan Onderaan