Recensie Inessa, Amsterdam 2,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

titatovenaar

Wandelaar
32
22/12/21
52
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1545951-inessa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bezocht.
Appartement wordt enkel door Inessa gebruikt, en afspraak gaat via een tussenpersoon.
Ontvangt in Amsterdam Noord huidige foto's zijn ook in het appartement gemaakt en 100% echt.

Petite dame met hele mooie grote borsten. 31 jaar maar oogt als een 25 jarige, dame met ervaring dus :)
Bij binnenkomst drankje, douchen en slaapkamer in. Aldaar aangekomen begint ze gelijk te tongzoenen. Om tot de daad te komen diende ik wel het initiatief te nemen door haar ondergoed uit te trekken.
Na haar met een speeltje goed nat te hebben gemaakt ging het rubbertje erom en begon ze flink diep te zuigen. Daarna is zij erop geklommen en heb ik het werk verricht.
Omdat ik een beetje moe was hebben we het bij een keer gehouden en hebben we de rest van de tijd een leuk gesprek gehouden.
Wil je meermaals komen dan ligt het initiatief bij de man.

Er was nog genoeg tijd om op te frissen en na een knuffel heb ik afscheid genomen.
Al met al een aanrader, met een tip om vooraf goed aan te geven wat je wilt en tijdens de daad het initiatief te nemen.

Erg mooie dame die tot 16 juli beschikbaar is.
 
Laatst bewerkt:
Ze had de oudere zus van Nicole (R'dam, https://www.girlsreview.nl/threads/nicolle-rotterdam.27038/) kunnen zijn.

De foto's komen goed overeen, ik zou zeggen dat de foto's iets van 80-90% realiteit zijn en natuurlijk mooi lichtinval hebben.
Ze spreekt toch wel een aardig mondje Engels, wat doorgaans tegenvalt van de Oosterse dames.
Onwijs lichaam: slanke taille, waanzinnig gevormde borsten.

Ontvangt je ergens in Amsterdam Noord, reguliere woonwijk. Vooraf douchen, drankje en praatje.
De seks vond ik zelf wel minder, zeker voor het bedrag dat je neerlegt. Pijpen geschiedt MC, dat is nog tot daar aan toe. Beffen liet ze niet toe, en inderdaad veel moest vanuit mij komen.
Nu ben ik niet de meest ruige tijdens de vrijpartij maar even lekker doorstoten zat er niet in. Moest vrij langzaam en monotoon. Klaarkomen mocht ook niet over haar lichaam o.i.d.

Lichaam 9/10, seks 6/10.
Voor mij een eenmalig bezoek.

Edit: locatie klopte niet
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1545951-inessa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Heb deze dame ook bezocht. In haar mogelijkheden op kinky geeft ze alleen aan pijpen zonder condoom. Dit is juist iets wat ze niet doet. Pijpen gebeurd alleen met condoom. Hoewel er tijdens het maken van de afspraak duidelijk werd aangegeven dat pijpen zonder condoom tot haar standaard service behoord. Dame is niet actief en neemt zeker niet het initiatief. Ze heeft wel een lekker figuur maar haar houding breekt toch veel af. Heb 200 Euro betaald voor 45 minuten. Ik vind haar meer een type 150 Euro voor 1 uur en zeker geen 250 Euro voor 1 uur. Mijn advies niet bezoeken en kies een andere dame.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Slechte ervaring, echt jammer.
Ja, het is zeker de dame van de foto. Lichaam is retestrak, goeie billen ook. Maar qua gezicht lang niet zo knap als op de foto. Tieren zijn groot en pluspunt is dat ze ook natuurlijk zijn. Wel wat grote tepelhoven.
Beleving 0.0. Erg afwezig, ze komt een beetje over je heen hangen en wil het liefst een uur die tong in je mond duwen.
'Zeesterren' is licht uitgedrukt 😅

Kan redelijk pijpen, maar absoluut niet pzc. We kregen een beetje onenigheid, want vtv specifiek om gevraagd. Ze gaf aan dat ik haar 'manager' gesproken had. Maar ze zou het goedmaken, zou het uur van m'n leven hebben, zei ze…..
Maar praatjes vullen duidelijk geen gaatjes. 69 wilde ze ook niet, maar na wat gemor deed ze het wel. Ik zoog als een zuignap aan dr klit, beet er zelfs in, maar totaal geen reactie. Had echt het gevoel alsof ze verdoofd was ofzo.
Ik liet me hard klaarpijpen en kwam in het condoom. Vervolgens wilde ze er een eind aan breien, na een minuut of 20. Maar betaald voor een uur. Ik was het daar niet mee eens, nam een korte douche en kwam weer terug. Pijpen wilde ze niet meer, moest mezelf maar weer hard krijgen…. Wtf… uiteindelijk hard genoeg heb ik doggy neergezet, en keihard geneukt. Wederom geen reactie, behalve een wat versnelde ademhaling. En ik heb echt geramd, niet gezond. Haar hele reet ondergespoten, waar ze duidelijk niet blij mee was (maar wel afgesproken). Me snel gedoucht, aangekleed en weggegaan. Ver van weg blijven! Zonde van het geld.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1545951-inessa
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Steeds vaker begin ik te denken dat ik er echt rekening mee moet houden wie de recensie schrijft, omdat mijn ervaring met dames in veel gevallen ongeveer het tegenovergestelde is van wat er voor mij geschreven wordt.

Inessa dus, hoewel ze toen ik haar bezocht Ekaterina en Kate heette op twee verschillende sites.

Had een poosje afgewacht met haar bezoeken voordat ik er definitief voor ging. Omdat ze in Amsterdam zat toen ik op vakantie was, daarna elders, dus toen ze weer eventjes terug was heb ik gelijk maar toegeslagen.

Bij aankomst was ze vriendelijk maar nog ietwat terughoudend, maar gaandeweg spraken we over allerlei dingen en had ik het gevoel dat we elkaar oprecht sympathiek gingen vinden.

Vervolgens doorgeschoven naar de slaapkamer en daar was Inessa volstrekt anders dan de recensenten hierboven haar ervaren hebben. De eerste recensie van Ti Ta Tovenaar komt nog het meest in de buurt.

Het was juist heel spannend en ze ging er volledig voor. Intens zoenen (ik doe zelf niet aan tongzoenen met dvp's), ik mocht naar wens aan haar prachtige geproportioneerde lichaam zitten (mooie kont, superborsten), en ze deed een paar dingen bij me die eigenlijk nog nooit een dvp bij me heeft gedaan.

Daarna een heel arsenaal aan acties doorlopen. Gepijpt, bedolven onder haar borsten (althans, ze drukte ze vrij heftig in mijn gezicht), geneukt in maar liefst 6 verschillende standjes.....en wederom: mijn ervaring is het tegenovergestelde van de andere recensenten. Ze ging er zo heftig voor dat het mij juist een beetje uit mijn ritme haalde.
Het leek alsof ik met een super geil geworden geliefde lag te seksen die gaandeweg er zo vol voor ging dat het mij een beetje beduusd maakte.

De eerste driekwart van de ervaring was geweldig, maar om onverklaarbare redenen raakte ik opeens toch mijn stijve kwijt. Werd ik een beetje over-gevoelig. Omdat het condoom niet fijn zat, omdat we te heftig neukten, omdat ze me iets te heftig of te diep pijpte, ik weet het niet zeker.

Aan haar looks lag het zeker niet, want hoewel ze iets meer doorsnee is dan op haar meest glamour foto's is het echt een mooie meid. En qua passie gaf ze zich dus helemaal tijdens mijn bezoekje, waardoor ik echt enorm baalde dat ik uit mijn ritme raakte en uiteindelijk niet ben klaar gekomen.

Ze was een enorme lieverd die er alles aan deed (voet-massage, rustgevend gesprek, 2e keer blowjob om de boel weer op gang te brengen), kosten noch moeite werden gespaard en ik vond haar prachtig, maar als je lang sexed raak je soms voorbij een bepaald punt en als je vrij heftig tekeer gaat kunnen er gaandeweg kleine pijntjes ontstaan.....dus ik zou hooguit zeggen dat alles nog beter was geweest als ze iets minder heftig tekeer was gegaan.
Langzamer, minder diep, meer op gevoel. Misschien had ze me halverwege net iets te heftig afgetrokken? Een mens kan opeens gevoelig zijn soms.

Maar een volgende keer zou het net zo goed wel helemaal kunnen kloppen, iedere dag is soms weer anders.

Uiteindelijk ben ik zelfs veel langer bij haar geweest (maar ik noteer 1 uur omdat ik daarvoor betaald heb) en werd het daardoor een heel intense, persoonlijke ervaring met heel veel intimiteit hoewel een climax er om onbegrijpelijke redenen (zo'n passie, zulke looks) dit keer voor mij niet in zat.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan