WHEM Nicolle, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.519
02/07/21
4.204
47
Zeer geïnteresseerd in deze dame.

Helemaal mijn type qua foto's, maar zijn die echt?

Ze is bereid een videocall te doen volgens haar profiel tekst, maar dan krijg je waarschijnlijk de dame van foto 8 te zien......die ziet er ook prima uit, maar is volgens mij niet de dame van alle andere foto's.

Dame van foto acht heeft iets kleinere boezem en vermoedelijk een iets minder poppetjes gezicht. Lijkt een heel klein verschil, maar kan net het verschil zijn tussen het wow gevoel en een gewoon dvp bezoekje.

Wie weet al meer? Hoor het erg graag! Ook omdat ik binnenkort in Rotterdam ben.

 
Dus als ze meer vragen kloppen de foto's?

Beetje rare redenatie vind ik, maar goed, dat is ook maar een mening….
Is idd een tikje rare gedachte.

Maar als de foto's kloppen lijkt het me een type die bijvraagt voor extra's.

En als het zo'n dame uit een rondreis groep is die minder aantrekkelijk is en met nep foto's werkt, dan hanteren ze meestal 1 prijs met pzc incl.
 
Trouwens leuk die corresponderende moedervlekken...de tepelhoven zijn compleet anders op sommige foto's.
Er klopt niks van denk ik, iemand is heel creatief bezig geweest...
//Mod edit, geen foto's posten aub.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Videobellen is niet mogelijk. Stuurt constant filmpjes. Te professioneel gemaakt. Kom ik er tevens achter dat er een onlyfans is: https://onlyfans.com/nicolle2003
Dusja, ik denk inderdaad zeer fake!
Videobellen niet mogelijk is een slecht teken, maar als het een nepper is die ook een only fans account aanmaakt resteert de vraag hoe hij/zij steeds aan nieuwe foto's van 1 meisje denkt te gaan komen.

In het beste geval zou het natuurlijk die only fans dame kunnen zijn die hier wat bij verdiend. Er zijn dames die die zaken combi'en.....pas als iemand het uitprobeert zullen we het met zekerheid weten.
 
Kan hem niet meer weghalen, maar zie dat er tóch al iets over is geschreven, zij het geen ervaringen.


Niet meer geweest @knightrider ?
 
Wel naar die hoek van het land, niet naar Nicolle omdat iedereen beweerde dat de foto's nep waren.

Nu is het profiel offline, maar het meisje op de foto's vond ik echt waanzinnig lekker.

Maar ja, dan moet je wel weten of ze het is….
 
Het is absoluut wel de dame van foto's 9, 15, 16 en 17, daar durf ik best op te gokken. En die is ook mooi en zeker jouw type.

Maar het is niet de dame van 2, 3, 8 en 10 en dat zijn wel mijn favorieten, want sensueler gezicht en C/D cup.

Maar beide dames hebben wel die moedervlek op de borstkas.

Verklaar het maar eens......een raadsel.

De dame van mijn favoriete foto's is een must do, maar hoe komen we er achter?

Ze zit hier al een dikke week en nog niet 1 recensie...kan toch bijna niet?
 
Het is absoluut wel de dame van foto's 9, 15, 16 en 17, daar durf ik best op te gokken. En die is ook mooi en zeker jouw type.

Maar het is niet de dame van 2, 3, 8 en 10 en dat zijn wel mijn favorieten, want sensueler gezicht en C/D cup.

Maar beide dames hebben wel die moedervlek op de borstkas.

Verklaar het maar eens......een raadsel.

De dame van mijn favoriete foto's is een must do, maar hoe komen we er achter?

Ze zit hier al een dikke week en nog niet 1 recensie...kan toch bijna niet?
 
Videobellen is niet mogelijk. Stuurt constant filmpjes. Te professioneel gemaakt. Kom ik er tevens achter dat er een onlyfans is: https://onlyfans.com/nicolle2003
Dusja, ik denk inderdaad zeer fake!
Ik vroeg eveneens om videobellen ter bevestiging en kreeg inderdaad ook filmpjes toegestuurd. Nu wil dat niet meteen bevestigen dat het fake is aangezien ik weet dat sommige dames de moeite nemen om een profesionele foto / video shoot te laten doen met de daarbij hoorende make up en nabewerking.

Dus goed dacht om maar eens een gokje te wagen als het inderdaad de dame betreft, bingo! Zo niet dan helaas en rechtsomkeert dan maar een andere dame in Rotterdam opzoeken. Maar goed, Nicolle blijkt dus net naar de andere kant van het land, Arnhem, vertrokken te zijn.

Mocht ze ooit weer in Rotterdam aandoen zal ik weer eens een bezoek overwegen, ben uiteraard ook zeer benieuwd. Slanke oostblok dames met curves vallen absoluut in mijn straatje en zou maar al te graag intiem alle hoeken van de kamer met de dame in de foto's willen verkennen :p
 
Holy moly, off topic dus zal wel verwijderd worden, maar die Sofia 😲😳😲
Dat is dus een dame die een pro shoot heeft laten doen (ik geloof dat ze zei dat ze daarvoor in Hongarije was geweest) foto's zijn wel lichtelijk bewerkt maar is weldegelijk de zeer aantrekkelijke dame van de foto's. Hoopte dus dat dit ook het geval voor Nicolle zou zijn. Met een beetje geluk post er eindelijk iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten 🤞

Idem voor deze dame overigens, ze zijn vriendinnen van elkaar en ontvingen vorig jaar altijd samen in dezelfde appartement. Had niet van haar diensten gebruik gemaakt aangezien Sofia meer mij type is. Maar mijn punt is dus beide dames hadden geinvesteerd in een professionele shoot, foto's zijn beslist een beetje nabewerkt maar zijn in beide gevallen wel echt de dames van de foto's.

Dat gezegd hebbende er zijn natuurlijk ook meer dan genoeg fake profielen.... heb ook vaak genoeg voor de deur gestaan bij een totaal andere dame die in de verste niet lijkt op de foto's. Vooral in het begin van mijn wandel hobby er toch wel eens aan gewaagd om toch binnen te stappen maar achteraf altijd spijt van gehad. Na zulke ervaringen wat wijzer geworden en zodra ik niet de geadverteerde dame aantref bedank ik haar vriendelijk en vertrek ik meteen.
 
Nou, laat ik het verlossende woord dan maar geven:

Sofia, Ella & Nicolle zijn alledrie de dames van de foto's.

Nu heb ik het even heel druk, maar ik schrijf komende week wat recensies, ook over 2 andere dames die ik onlangs bezocht heb.

Tipje van de sluier: Nicolle zelf scoorde voor mij een 9 qua looks, een 7 qua type, maar de omgeving kreeg een 3 omdat er nog twee andere dames nagenoeg in dezelfde ruimte verbleven tijdens mijn afspraak met haar.

Als ze dat oplossen dan ga ik er graag terug, zo niet, dan nooit weer.

Uitgebreide recensies volgen begin volgende week.
 
Nou ik krijg het niet voor elkaar contact te krijgen met Nicolle. Probeer je af te spreken, come in evening. Ja ok, maar waar en hoe laat dan precies? Geen antwoord.

Vandaag weer, wanneer kunnen we afspreken? Blauwe vinkjes maar totaal geen respons. Beetje apart verdienmodel maar goed. If not, then not! 😅
 
Nou, laat ik het verlossende woord dan maar geven:

Sofia, Ella & Nicolle zijn alledrie de dames van de foto's.

Nu heb ik het even heel druk, maar ik schrijf komende week wat recensies, ook over 2 andere dames die ik onlangs bezocht heb.

Tipje van de sluier: Nicolle zelf scoorde voor mij een 9 qua looks, een 7 qua type, maar de omgeving kreeg een 3 omdat er nog twee andere dames nagenoeg in dezelfde ruimte verbleven tijdens mijn afspraak met haar.

Als ze dat oplossen dan ga ik er graag terug, zo niet, dan nooit weer.

Uitgebreide recensies volgen begin volgende week.

Toch maar de stoute schoenen aan gedaan. Ze zijn weer in Rotterdam. Even een korte maar snelle recensie. Er is niet veel wat ik erover kan vertellen. Inderdaad dit is Nicolle, maar toch minder als op de foto's. Te bewerkt. Tevens de andere 2 dames waaronder Andrea (https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/2779409-andreea) en Asu (https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4644444-asu) ontvangen hier. Het is een klein huisje, zeer slecht onderhouden. Nicolle doet amper moeite. Het is een afwerk station. Je kan amper wat doen. Moeilijk, moeilijk allemaal. Alles kost extra, terwijl je al redelijk wat betaald hebt. Ze probeert je weer snel weg te werken. Totaal geen discretie want toen ik vertrok was er net een andere man binnen gekomen. MANNEN NIET DOEN!
 
Erg goed dit te weten @Dante020 want ik stond zelfs op het punt om Andrea een keer te bezoeken die hier 2 goede en 1 mindere recensie heeft.

Nicolle was ook door mijn hoofd blijven spoken met een 'lag het nou die ene keer gewoon aan mij' gedachte.

Zal wel een ander huis zijn dan waar ik was, dat was best ok, alleen te klein omdat het een grote verdieping op begane grond/straatniveau was.

Maar hoewel knap, voor mij zelfs erg knap, doet Nicolle zo ongeïnteresseerd dat het werkt als een verlamming en met daarbij de wetenschap dat er 2 andere dames in de ruimte waren is dat, althans voor mij, niet te doen.

Als ik bij Andrea gearriveerd was en daar bij toeval ook Nicolle had getroffen was ik echt maf geworden en had ik niet precies meer geweten wat te doen.

Op papier zou dat zelfs een goede combi zijn….maar toch….nee….

En zo'n man die arriveert als je weg loopt, is dat de boeker/pooier of de volgende klant? Daar twijfelde ik ook nog over.

In ieder geval supergoed om bevindingen van anderen te lezen, dat stelt mij gerust.

Want ik baalde er enorm van, want Nicolle zit qua bouw en looks potentieel tamelijk dicht op mijn ideaal, dus als man denk je al snel, natuurlijk kan ik de nadelen trotseren als ik zo'n lekkere meid kan neuken, maar het is dus toch, bedoeld of onbedoeld, een soort wandelaars-val die, door omgevingsgeluiden en desinteresse bij de dame, je van je stuk brengt.

Echt zonde, want ik heb de indruk dat het onbedoeld is, dat ze gewoon voor de kosten 3 dames in 1 huis plaatsen en Nicolle gewoon denkt: Ik pijp je toch, je kunt me toch neuken, ik ben toch lekker.

En dat is helemaal waar…..maar iets in de optelsom maakt het zaaddodend en geeft je toch een klote gevoel als je weg loopt. Zonde!

Hoe weet je dat die andere twee die profielen waren? Gevraagd of herkend?
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan