Algemeen Inge's Privé, Berchem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind op hun website nergens een adres.
Werken ze bij Inge enkel op afspraak of kan je er gewoon binnenlopen zoals bij een PG of MdA?
Tussen Fruithoflaan en Carrefour Berchem.
Je kan er gewoon binnenlopen en kiezen wie er dan vrij is of eerst bellen wie er op dat moment vrij is.
Ze maken daar gebruik van 2 slaapkamers en de (grote) living waar ook een bed staat. Indien alles volzet, misschien ook de keuken voor een blowjob (toen ze nog op de 1ste verdieping zaten met slechts 1 slk, werd dat al 's gedaan, dacht ik).

Ik ga deze namiddag voor het eerst hier proberen langsgaan. Ik vind lekker tongzoenen heel belangrijk en liefst ook een weelderige boezem (minstens cup C). Wie raden jullie me aan?
En heeft er al eens iemand daar ook een rollenspel gedaan? Wat is er allemaal mogelijk van thema?

Ik ga deze namiddag voor het eerst hier proberen langsgaan. Ik vind lekker tongzoenen heel belangrijk en liefst ook een weelderige boezem (minstens cup C). Wie raden jullie me aan?
En heeft er al eens iemand daar ook een rollenspel gedaan? Wat is er allemaal mogelijk van thema?
In Deurne bij Kelly en Laila denk ik dat je beter bent dit is geen reclame maar mijn mening .https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kl-prive.html

Terug
Bovenaan Onderaan