Recensie Inked/Linda/Lolita, Geleen (Voorheen ChapeauXXX Geleen, Dilsen-Stokkem) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandellimbo

Newbie
7
29/03/22
6
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hollandse-bbw-milf-ontvangt_8403267
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In het verleden wel eens wat gepost op Hookers. Nu mijn eerste review hier om bij te dragen aan een beeld van de Limburgse scene.

Het gaat om Milf Lolita. Een type rubens met veel inkt en piercings. Ik ben er normaal niet zo van maar was in de buurt dus hé…
Afspraak via de app gemaakt. Communicatie en afspraak ging netjes. Ze is precies zoals de foto's op SJ. Ontvangt prive en heeft een kamertje met soort blacklight. Ze is aardig en zoent lekker. Pijpen zonder en dat deed ze prima,ze gebruikt haar tongpiercing waar die voor is… ze speelde tijdens het pijpen met haar kut wat ik wel geil vond.
1 x op haar dikke tieten klaar gekomen terwijl ze me aankeek en daarna ff zoenen , condoom om en haar doggy genomen. Ze heeft een enorme dikke kont waar je lekker hard tegen kan stooten.
Ze doet dus wat ze belooft, als je stevige MILF's houdt is ze zeker een aanrader.

EDIT: dit was toen ze nog thuis ontving! Ze werkt tegenwoordig in een club.
 
Laatst bewerkt:
Ben nog bij haar thuis geweest. Beetje een verlegen meid maar je ziet dat ze wel echt geniet en ervan houdt. Haar kutje kan lekker squirten en ze is fris. Ze is zeker voor herhaling vatbaar
 
wel een leuke dame alleen jammer dat ze nu in club werkt , is een stuk duurder en voor veel dingen moet je ook nogextra betalen daarnaast vind ik de club geen uitstraling hebben beetje gedateerd ontvangst ruimte waar je keuze moet maken vrij groot bar met bar maar waar je aan je eentje zit en dames zitten op een bank en komen zich bij de bar voorstellen beetje troosteloos en jaren 90. Verder wel schoon en iedereen vriendelijk maar hangt gewoon niet de juiste vibe wat niks met de dames te maken heeft .
Vind club met dat prijs niveau moet ook wat sfeer bieden naast leuke dames , zelfde geld ook natuurlijk bij prive ontvangst van dames als je bepaalde prijzen hanteerd moet je ook wat sfeer bieden niet zoals sommige een persoons bedje of matras op de grond of op de bank en dan 200 euro vragen.
Maar om op lolita terug te komen ik ga er niet meer heen mocht ze thuis ontvangen of naar een club die wat meer uitstraling heeft dan zou ik haar zeker nog eens gaan bezoeken want is wel een leuke dame verder die echt wel haar best doet en je het gevoel geeft dat ze het met plezier doet
 
Terug
Bovenaan Onderaan