Inkomen wandelaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat is je jaarlijkse inkomen?

  • 0-20k

    Stemmen: 11 3,6%
  • 20k-40k

    Stemmen: 74 24,2%
  • 40k-60k

    Stemmen: 76 24,8%
  • 60k-100k

    Stemmen: 80 26,1%
  • 100k-200k

    Stemmen: 39 12,7%
  • 200k-500k

    Stemmen: 11 3,6%
  • >500k

    Stemmen: 15 4,9%

  • Totaal aantal stemmers
    306
wie zegt er dat de prijzen niet omhoog zouden gaan moesten alle dames opeens in het wit werken?
Er wordt nu verondersteld dat de prijzen hoog zouden zijn omdat de meeste dvps in het zwart werken maar waarop baseren jullie je om te beweren dat zwart duurder of zelfde prijs zou zijn dan wit?
 
je hebt er ook niet altijd voordeel van. Als werknemer in het zwart werkt ga ik er geen voordeel uit halen. Bij een zelfstandige kan dat vaker wel.

Maar het is idd zoals je zegt als we er zelf voordeel uit halen dan is zwartwerk oké. Maar als we er geen voordeel uithalen dan klagen we.
Dat mag toch , de zaken benoemen.
Oke ik ga ook bij dames die 100% zeker zwart werken .
Maar die betaal ik echt geen fantasie prijzen van 200 tot 250 €
per uur.
Alleen Vlaamse en Ollandse geile Milfen die nood hebben aan een goeie beurt maar dat liever met een extraatje doen van € 100 per uur.
Beste geliefde wandelbroeders, stop met betalen 250€ uur aan diverse zwartwerksters.
Ze zijn het niet waard.
 
Alleen Vlaamse en Ollandse geile Milfen die nood hebben aan een goeie beurt maar dat liever met een extraatje doen van € 100 per uur.
joh, maar die kan je ook al krijgen voor een fles wijn en een etentje, zeker die milfjes, die vaak gescheiden zijn, en jonge kinderen hebben.
Dat is toch veel leuker, en voelt een stuk beter, dan te betalen voor seksuele diensten.
 
Dat mag toch , de zaken benoemen.
Oke ik ga ook bij dames die 100% zeker zwart werken .
Maar die betaal ik echt geen fantasie prijzen van 200 tot 250 €
per uur.
Alleen Vlaamse en Ollandse geile Milfen die nood hebben aan een goeie beurt maar dat liever met een extraatje doen van € 100 per uur.
Beste geliefde wandelbroeders, stop met betalen 250€ uur aan diverse zwartwerksters.
Ze zijn het niet waard.
Foei Nachtjager zulke zaken mag je hier niet benoemen je krijgt hier nu strafpunten voor.
 
Laatst bewerkt:
Foei Nachtjager zulke zaken mag je hier niet benoemen je krijgt hier nu strafpunten voor.
Of een standje van de Honingbeer...
je hoeft geen player te zijn, vaak een aardig woordje of complimentje is al genoeg, dan kom je al een eind. En vaak zijn die milfjes van een jaar of 37 a 38 zo geil of een dweil.
Ja geil zijn ze zeker .
 
Laatst bewerkt:
Dat mag toch , de zaken benoemen.
Oke ik ga ook bij dames die 100% zeker zwart werken .
Maar die betaal ik echt geen fantasie prijzen van 200 tot 250 €
per uur.
Alleen Vlaamse en Ollandse geile Milfen die nood hebben aan een goeie beurt maar dat liever met een extraatje doen van € 100 per uur.
Beste geliefde wandelbroeders, stop met betalen 250€ uur aan diverse zwartwerksters.
Ze zijn het niet waard.
Ik ga nu even tegen een paar scheentjes schoppen. Maar betaal ik nu 200€ of 200€ in het wit. Dat maakt voor mij niet uit wel wat ik er voor terug krijg. Als de dame die in het zwartwerkt een betere service geeft dan haar collega die aangegeven werken. Dan betaal ik liever de dame die in het zwartwerkt.

daarbij het is niet dat al onze ras echte vlaamse en nederlandse zo veel heiliger zijn dan de buitenlandse. Een vlaamse dvp of een nederlandse kan even goed in het zwart werken of je bij je kloten hebben als een buitenlandse.

Het verschil is dat we bij vlaamse en nederlandse vrouwen sneller een oogje toe knijpen. Omdat ze van hier is. Maar een buitenlandse dame doen we dat minder of niet.
 
Interesseert me nul of dame wit of zwart werkt. Kón ik zwart werken, deed ik het ook. Fijne date tegen prijs die voor mij te doen is, that's all.
Er zijn meer zwartwerksters dan wit dus helemaal niet raar dat de meeste van ons deze groep dvp's bezoeken. Alleen je verwacht wel schappelijke prijzen van deze groep dvp's aangezien ze geen cent belasting betalen.
 
Rimon, er is een groot econoom aan jou verloren gegaan.
Nee hoor is gewoon de realiteit stel je bent vrijgezel vele onder de wandelaar ,stel je hebt een netto loon van 2000 € doe daar. 800tot1000 € huis huur , electra,gas internet ,auto afbetalen en voedsel eens Ien wie dan nog 300 € kan uitgeven aan wandelen !! Mij een raadsel ... Dus als alle dvp de prijzen mee gaan volgen van +200 ben ik echt benieuwd ! En ja ik vraag ook 150 voor een eur (all in) wat verdien je als rekken vuller ah??? Tussen de 8 en 12 €??? Met alle respect natuurlijk voor deze wil alleen maar aangeven beseffen we nog wel hoe hard deE mensen er voor moeten werken voor dat uurtje plezier ??en hopen dat het dan ook met plezier. Was !!
 
Toch even een stukje over zwart en wit werken... (Klein beetje off-topic, maar dit werd eerder ook niet gemodereerd.)

In deze branche wordt er erg moeilijk gedaan over bijna alle zakelijke aspecten: het openen van een zakelijke rekening, het zoeken van een sekswerkvriendelijke accountant, het storten van grote hoeveelheden contant geld, etc.

Een zakelijke rekening zou handig moeten zijn (als je deze al kunt openen), maar in de praktijk gebruik ik deze zelden i.v.m. het kenbaar maken van m'n bedrijfsnaam.
Met een bedrijfsnaam, KvK- of btw-nummer is er namelijk van alles te vinden over de DVP.

Het lijkt nu alsof ik tegen het betalen van belasting ben, maar dat is niet het geval.
Ik pleit alleen voor een beter beleid voor sekswerkers.
 
Grote hoeveelheden contant geld storten is voor iedereen lastig
Als je het gewoon netjes administreert en opgeeft niet.

Ergste wat er kan gebeuren is dat je je boekhouding moet laten zien, en als dit niet klopt heb je een probleem.

@Ami als je nog een boekhouder zoekt. Ik heb er een en die is prima. €80,- in de maand. Plus hij weet wat ik doe en vind dat prima werk is werk😊
 
Dat mag toch , de zaken benoemen.
Oke ik ga ook bij dames die 100% zeker zwart werken .
Maar die betaal ik echt geen fantasie prijzen van 200 tot 250 €
per uur.
Alleen Vlaamse en Ollandse geile Milfen die nood hebben aan een goeie beurt maar dat liever met een extraatje doen van € 100 per uur.
Beste geliefde wandelbroeders, stop met betalen 250€ uur aan diverse zwartwerksters.
Ze zijn het niet waard.
Jij vindt het dat niet waard*
 
Toch even een stukje over zwart en wit werken... (Klein beetje off-topic, maar dit werd eerder ook niet gemodereerd.)

In deze branche wordt er erg moeilijk gedaan over bijna alle zakelijke aspecten: het openen van een zakelijke rekening, het zoeken van een sekswerkvriendelijke accountant, het storten van grote hoeveelheden contant geld, etc.

Een zakelijke rekening zou handig moeten zijn (als je deze al kunt openen), maar in de praktijk gebruik ik deze zelden i.v.m. het kenbaar maken van m'n bedrijfsnaam.
Met een bedrijfsnaam, KvK- of btw-nummer is er namelijk van alles te vinden over de DVP.

Het lijkt nu alsof ik tegen het betalen van belasting ben, maar dat is niet het geval.
Ik pleit alleen voor een beter beleid voor sekswerkers.
Ik denk dat voor velen geld overmaken wat moeilijker is.
Ik heb al meer als 30 jaar een gezamenlijke rekening met mijn vrouw.
( tegenwoordig zie ik aan mijn zoons dat ieder ook nog een eigen rekening heeft)
Maar ik zou niet weten hoe ik het zou moeten verklaren tegenover mijn vrouw als ik geld naar een dvp over gemaakt zou hebben. 😋😜

I
 
Ik denk dat voor velen geld overmaken wat moeilijker is.
Ik heb al meer als 30 jaar een gezamenlijke rekening met mijn vrouw.
( tegenwoordig zie ik aan mijn zoons dat ieder ook nog een eigen rekening heeft)
Maar ik zou niet weten hoe ik het zou moeten verklaren tegenover mijn vrouw als ik geld naar een dvp over gemaakt zou hebben. 😋😜

I
Tijd voor een eigen rekening, of kan het niet via een creditcard?
 
Tijd voor een eigen rekening, of kan het niet via een creditcard?
Ja dat wel maar dan zal ik een hele goede geldige reden moeten hebben denk ik zo.
Ik kan slechts zeggen dat het dvp rekening is 😂
Ik heb wel een eigen zakelijke rekening.
Maar ik denk niet dat de boekhouder het leuk vindt als ik dvp inboek als aftrekpost (terwijl dit toch wel een van de handelingen is 😋😜)
 
Ja dat wel maar dan zal ik een hele goede geldige reden moeten hebben denk ik zo.
Ik kan slechts zeggen dat het dvp rekening is 😂
Ik heb wel een eigen zakelijke rekening.
Maar ik denk niet dat de boekhouder het leuk vindt als ik dvp inboek als aftrekpost (terwijl dit toch wel een van de handelingen is 😋😜)
Anders moet je elke keer met tanken (tenzij je een lease auto hebt) en met boodschappen wat extra geld pinnen en zo contant geld opsparen
 
Anders moet je elke keer met tanken (tenzij je een lease auto hebt) en met boodschappen wat extra geld pinnen en zo contant geld opsparen
Contant lukt wel.
Niet alles gaat via de zakelijke rekeningen, ik krijg ook contant geld😜
Het ging mijn erover dat er dvp zijn die een zakelijke rekening hebben.
Daar zou ik niet geld naar kunnen overmaken.
Dus stel dat de dvp een voorschot wil dan is het helaas een no go voor mijn tenzij ze in de buurt woont en ik het zou kunnen brengen.
Maar helaas zit mijn favo (en enige) dvp 45/50 min verderop.
Op zich niet ver om lekker Sex te hebben of om gezellig te gaan babbelen maar niet om ff zomaar heen te rijden geld af geven en wegwezen.
 
Ja dat wel maar dan zal ik een hele goede geldige reden moeten hebben denk ik zo.
Ik kan slechts zeggen dat het dvp rekening is 😂
Ik heb wel een eigen zakelijke rekening.
Maar ik denk niet dat de boekhouder het leuk vindt als ik dvp inboek als aftrekpost (terwijl dit toch wel een van de handelingen is 😋😜)
De meeste (duurdere) clubs doen het zo; krijg je een factuur met daarop genoten x keer all inclusive dinner + zoveel flessen champagne en dat op naam van een restaurant.

Afrekenen met de credit card van de zaak. Krijg je hooguit een opgetrokken wenkbrauw van de boekhouder, so what? hij is niet de baas.

Als de individueel werkende dames zich inschrijven bij de KvK als coach of adviesbureau oid, kunnen ze gewoon facturen maken waarmee jij geen problemen krijgt.
 
De meeste (duurdere) clubs doen het zo; krijg je een factuur met daarop genoten x keer all inclusive dinner + zoveel flessen champagne en dat op naam van een restaurant.

Afrekenen met de credit card van de zaak. Krijg je hooguit een opgetrokken wenkbrauw van de boekhouder, so what? hij is niet de baas.

Als de individueel werkende dames zich inschrijven bij de KvK als coach of adviesbureau oid, kunnen ze gewoon facturen maken waarmee jij geen problemen krijgt.
Dat zou voor meeste wel kunnen maar helaas niet voor mijn.
Ik heb naast mijn werk namelijk ook zzp.
Maar bij die zzp heb ik maar een klant waar ik eerst wat zwart werkte.
Maar om het legaal te maken heb ik zzp genomen. 😋😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan