Inkomen wandelaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat is je jaarlijkse inkomen?

  • 0-20k

    Stemmen: 11 3,6%
  • 20k-40k

    Stemmen: 74 24,2%
  • 40k-60k

    Stemmen: 76 24,8%
  • 60k-100k

    Stemmen: 80 26,1%
  • 100k-200k

    Stemmen: 39 12,7%
  • 200k-500k

    Stemmen: 11 3,6%
  • >500k

    Stemmen: 15 4,9%

  • Totaal aantal stemmers
    306

Wolking

Wandelaar
27
01/05/23
12
1
In navolging van de 'contant geld' en 'prijzen van 2023' draadjes ben ik toch benieuwd naar het inkomen van de wandelaars.

Het is geen goedkope hobby en het wordt allen maar duurder. Vraag me dan af het meer en meer een hobby is/wordt van de welvermogenden.
 
Het is geen goedkope hobby en het wordt alleen maar duurder. Vraag me dan af het meer en meer een hobby is/wordt van de welvermogenden.
Dat denk ik niet, op de duur is er voor de dames dan niet meer genoeg te verdienen omdat de 'doelgroep' te klein wordt. De tarieven kunnen dus niet oneindig door blijven stijgen.
 
Dat denk ik niet, op de duur is er voor de dames dan niet meer genoeg te verdienen omdat de 'doelgroep' te klein wordt. De tarieven kunnen dus niet oneindig door blijven stijgen.
Ook de prijzen van dvp zijn onderhevig aan inflatie… grofweg gezegd is €100 van nu de €50 van 20 jaar geleden.

Het zal wel blijven stijgen, maar niet in zo'n tempo als de afgelopen tijd.
 
Zou wel s willen weten welk beroep diegene uitoefenen met jaarinkomen van >200k. Altijd bereid me te gaan verleggen. Wil me er evt voor bijscholen ... ;)
Olie en gas, energie sector en brede portfolio aan investeringen in oa defensie industrie, tastbare metalen en land exploitatie in het buitenland!
 
Verdien iets boven het minimumloon voor 40 uur per week werken. Ben niet zo slim en best laag opgeleid. Maar ooit 15k in Ethereum en nvidia aandelen gestopt en inmiddels doe ik van de dividend/rente elke maand 1-2x dit.
Ik ben helemaal niet opgeleid. Gewoon op 18 de bouw in. Intussen wel zelfstandig aannemer en al 20jaar bezig met vastgoed
 
Ik verdien net boven de 60.000. Dit komt vooral doordat ik twee keer van werkgever ben gewisseld. Bij mijn eerste werkgever was de koek op een gegeven moment echt op. Een flinke salarisverhoging zat er op een gegeven niet in, ondanks mijn groei in vaardigheden en ervaring. Daarna naar de concurrent gegaan, waarna ik een goede kans kreeg om elders veel meer te verdienen tegen uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Vanwege aankoop van een huis moet ik nu wel keuzes gaan maken tussen reizen en wandelen. Ik heb inderdaad gemerkt dat de prijzen voor het wandelen de laatste tijd zijn gestegen. Waar eerst hogere bedragen werden gevraagd door de 'stunners', vragen nu ook meer andere dames veel meer.
 
Alle dvp's op dit forum als ze dit topic zien

Interested Kim Kardashian GIF
 
Ik verdien eigenlijk wel heel veel.
Alleen het probleem is dat mijn baas me dat niet geeft 😋
Ik heb het niet slecht.
Maar dat ik iedere maand kan gaan wandelen dat lukt me toch ook niet.
Maar dat komt mede dat ik niet van de snelle Sex ben,
Broek uit hup hup en broek aan en weg is niks voor mijn.
ik vind voor en na spel ook heerlijk.
En ik wil alle tijd voor de dame kunnen nemen en hoop haar ook een leuke date te kunnen geven.
 
Zelf zit ik net boven modaal, vooralsnog zit geen salarisverhoging in.
Mag niet klagen, vorig jaar 18.9 procent erbij gekregen.
Wel recentelijk huis gekocht en de dubbele lasten hakken wel beetje erin. (huis is volgend jaar juli ergens klaar volgens de planning)
Grootste deel van vermogen zit nu in de woning.
Toch probeer ik 2x per maand te wandelen.
 
Bruto of netto is ook wel belangrijk ja. Had ooit het minimale salaris, maar met toeslagen krikte dit de boel mooi op. Toen ik ergens 550 euro meer ging verdienen had ik aan 't eind vd maand netto maar paar tientjes meer.
 
Ik identificeer mij als trans financieel, een succesvolle miljonair in het lichaam een startende ondernemer.

Momenteel zit ik nog onder de 100K maar druk bezig om dit omhoog te krikken. Sinds ik ondernemer ben is mijn salaris, werkplezier en gezondheid zowel geestelijk als lichamelijk sterk verbeterd. Dus buiten het geld om is het veel waard.
 
Belangrijkste is wat je onder aan de streep overhoudt. Als ik in mijn oude huis was blijven wonen had ik iedere dag kunnen wandelen, maar nu heb ik best een flinke hypotheek dus blijft er minder over. Probeer het bij 1x per maand te houden.
Dit. Ik verdien best aardig, maar alleenstaand, eigen woning, etc. waardoor ik echt niet zoveel onder de streep over hou voor deze hobby.
 
Terug
Bovenaan Onderaan