Afdingen op de prijs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Afdingen bij een sekswerker: do or dont

  • Ja, afdingen is normaal bij een sekswerker

    Stemmen: 36 13,5%
  • Nee, afdingen is not done bij een sekswerker

    Stemmen: 196 73,4%
  • Soms, afdingen kan alleen in een bepaalde setting (leg dit uit in de comments)

    Stemmen: 35 13,1%

  • Totaal aantal stemmers
    267
Binnen een paar weken wil Rimon enkel nog maar dvps die hem betalen.
Het is immers al te gek dat zo'n sexgod moet betalen aan deze vieze dames…
Toch heeft hij een functie @Bernardus.
Iemand moet kritisch blijven.
De dames vinden het allemaal goed , zo lang de kassa maar rinkelt.
Het blijft hun broodwinning he
Ik ben niet altijd eens met @Rimon maar met alleen fanboys van de dames gaat het ook niet de goede kant op.
 
Joke deze topic gaat over afdingen en jij begint over fooitjes is dat weer een manier om deze topic onderuit te halen.

Ik geef antwoord op iemand die het daarover heeft. Misschien is een leesbril handig, kan je al heel goedkoop vinden bij de Action! En verder zou ik het zeer prettig vinden als u mij voortaan met rust laat.

Fijne dag!
 
Toch heeft hij een functie @Bernardus.
Iemand moet kritisch blijven.
De dames vinden het allemaal goed , zo lang de kassa maar rinkelt.
Het blijft hun broodwinning he
Ik ben niet altijd eens met @Rimon maar met alleen fanboys van de dames gaat het ook niet de goede kant op.
Zo sta ik er ook in.
En het lijkt er op dat de fanboys steeds meer de overhand krijgen.
 
.......zeker waar! Verschilt dus per persoon....

Ging mij om de eerste zin: een wandelaar die voor DVP's spreekt dat ze liever een cadeau krijgt ipv geld....dat is dus niet aan hem om te beslissen.

als je iets extra's wil geven geef dan een gepast extraatje waar de betreffende dvp wat aan heeft of blij van wordt....
Oh ik begrijp wat je bedoeld! Wel zelf heb ik een aantal wishlisten met boeken, keukengerei, speelgoed voor de kleine. Dus dat maakt het inderdaad duidelijk dat ik die verkies ipv fooien ☺️

Vroeger ging ik fooi gezegd hebben omdat toen alles anders was. Verdiende ook minder, dus alle beetjes waren welkom. Nu is alles gelukkig meer in balans
 
Toch heeft hij een functie @Bernardus.
Iemand moet kritisch blijven.
De dames vinden het allemaal goed , zo lang de kassa maar rinkelt.
Het blijft hun broodwinning he
Ik ben niet altijd eens met @Rimon maar met alleen fanboys van de dames gaat het ook niet de goede kant op.
Rimon is iemand die enkel maar negatief doet.
Rimon wil ook geen positieve recensies geven want hij wil zijn goede dames niet delen en ze voor zichzelf houden (dit is zijn eigen bewering)
Het enige wat Rimon hier bereikt zijn de weinige dvps die hier op het forum zitten tegen hem in het harnas jagen en hun visie versterken dat hogere prijzen goed zijn omdat ze zo'n Rimon types buiten houden.


Het enige nut wat Rimon heeft is dat ik me kan vermaken met zijn onzinnige posts.
......fanboys?
Van zodra je een andere mening hebt dan enkele wandelaars hier ben je een fanboy en marionet vd dvps in de ogen van die enkelingen .

Net alsof een man geen eigen mening kan hebben die toevallig overeenkomt met de mening van dvps.
 
Als je het zo bekijkt dan is het idd prijsverhoging. Het is overigens dom vd dvp om te denken dat 1x een fooi altijd een fooi is.
Ik zou het wel zo voelen dat als je het 1x geeft dat je het elke keer moet doen bij de dame omdat je niet de indruk wil wekken dat je ontevreden bent als je het een keer niet geeft, dus ik begin er gewoon helemaal niet aan, als ik tevreden ben dan zal me vaker zien en genoeg aan me verdienen
 
Ik zou het wel zo voelen dat als je het 1x geeft dat je het elke keer moet doen bij de dame omdat je niet de indruk wil wekken dat je ontevreden bent als je het een keer niet geeft, dus ik begin er gewoon helemaal niet aan, als ik tevreden ben dan zal me vaker zien en genoeg aan me verdienen
Nooit aan beginnen, fooien en cadeaus geven is iets voor de fanboys die al blij zijn dat ze een kutje mogen zien vraag maar aan Bernardus.😁
 
Ik zie dat ik tot een klene minderheid behoor. Maar ik vind de prijs wel iets om het over te hebben. Vaak is er een standaardpakket en bijbetaling bij extra''s. Mijn ervaring is dat over de prijs van extra's goed te onderhandelen is, mits je dat natuurlijk vriendelijk aanpakt. Voor beiden is het een afweging, vind ik de prijs voor het totaal pakket een goede deal of niet. Zo niet, even goede vrienden.
 
Ik zie dat ik tot een klene minderheid behoor. Maar ik vind de prijs wel iets om het over te hebben. Vaak is er een standaardpakket en bijbetaling bij extra''s. Mijn ervaring is dat over de prijs van extra's goed te onderhandelen is, mits je dat natuurlijk vriendelijk aanpakt. Voor beiden is het een afweging, vind ik de prijs voor het totaal pakket een goede deal of niet. Zo niet, even goede vrienden.
Helemaal eens.
 
Afdingen doe ik nooit. Ik accepteer de prijs of niet. Voor mij is er geen tussenweg. Dames die zichzelf bij voorbaat al uit de markt prijzen met belachelijk hoge prijzen, bezoek ik al niet. Verder hangt de prijs af van hetgeen ik er voor krijg (totaalpakket, niet zo zeer per onderdeel), wie de dame is en hoe geil ik sta. Als een dame die me heel geil weet te maken tijdens het voorgesprekje in is voor mijn wensen, zorgt die geilheid er voor dat ik bereid ben iets meer te betalen.
 
Afdingen doe ik nooit. Ik accepteer de prijs of niet. Voor mij is er geen tussenweg. Dames die zichzelf bij voorbaat al uit de markt prijzen met belachelijk hoge prijzen, bezoek ik al niet. Verder hangt de prijs af van hetgeen ik er voor krijg (totaalpakket, niet zo zeer per onderdeel), wie de dame is en hoe geil ik sta. Als een dame die me heel geil weet te maken tijdens het voorgesprekje in is voor mijn wensen, zorgt die geilheid er voor dat ik bereid ben iets meer te betalen.
Dus geilheid maakt mannen dom 😁
 
Ik doe niet echt aan afdingen in de zin van onderhandelen. Maar bij iemand waar ik al eens geweest ben vraag ik wel eens wat de prijs voor twee uur is. Soms is dit dus wat lager dan de uurprijs omdat je in twee uur andere dingen doet dan iemand die maar een half uurtje komt.

Ik geef soms ook wel eens een cadeautje maar nooit fooi. Ik krijg ook wel eens wat extra tijd en dat accepteer ik dan weer als cadeautje. Maar ik zoek dan ook meestal naar een vaste adressjes. Ik wissel niet zo vaak naar een nieuwe.
 
hey, afpingelen is zeker niet correct voor uzelf wel. maar voor de mensen die correct werken komt ook nog eens de belastingen, huurkamer aankloppen. je kan moeilijk verwachten dat ze dit voor 20euro per uur doen...., Ik begrijp het wel hoor. Sinds 2023 is sekswerk officieel een statuut geworden voorzelfstandigen hierdoor gaan er veel meer op zelfstandige basis werken waardoor de prijzen automatisch stijgen. Iemand die het voor 50 euro/u doet kan ik je zeggen dat er iets niet juist zit. Veel succes iedereen.
Over het tarief van 1u of minder ga ik niet onderhandelen.

Aan de ramen is het instaptarief 50€. Of het dan 15 of 20 minuten duurt, maakt mij niet uit. Zolang ik maar een lekkere tijd heb gehad (en de dame vlot overkomt en me niet de indruk geeft dat het om afwerksex gaat).

Als ik privé een dame bezoek, dan ga ik altijd voor een uurtje.
Zonder te onderhandelen over de prijs. En tot hiertoe steedsop bezoek geweest bij dames die niet op de klok kijken.

Vindt dat ook veel fijner dat er geen tijdsdruk is en er tijd is voor een leuke babbel aan het begin en einde.

Ik betaal liever de volle pot (en dan duren de 'dates' meestal 1:15 ipv. 1:00 of minder). Veel waardevoller voor mij.

Tot op heden nog niet gevraagd wat de prijs zou zijn voor 2 uur.
Al zou ik dan zelf een voorstel doen en hopen dat ze akkoord zou gaan.

Als de dame 100 vraagt voor 30 minuten en 150 voor 60 minuten.
Dan lijk 250€ voor 2 uurtjes een redelijk voorstel.
Meestal is dit dan aan 100euro per extra uur. Groetjes
Over het tarief van 1u of minder ga ik niet onderhandelen.

Aan de ramen is het instaptarief 50€. Of het dan 15 of 20 minuten duurt, maakt mij niet uit. Zolang ik maar een lekkere tijd heb gehad (en de dame vlot overkomt en me niet de indruk geeft dat het om afwerksex gaat).

Als ik privé een dame bezoek, dan ga ik altijd voor een uurtje.
Zonder te onderhandelen over de prijs. En tot hiertoe steedsop bezoek geweest bij dames die niet op de klok kijken.

Vindt dat ook veel fijner dat er geen tijdsdruk is en er tijd is voor een leuke babbel aan het begin en einde.

Ik betaal liever de volle pot (en dan duren de 'dates' meestal 1:15 ipv. 1:00 of minder). Veel waardevoller voor mij.

Tot op heden nog niet gevraagd wat de prijs zou zijn voor 2 uur.
Al zou ik dan zelf een voorstel doen en hopen dat ze akkoord zou gaan.

Als de dame 100 vraagt voor 30 minuten en 150 voor 60 minuten.
Dan lijk 250€ voor 2 uurtjes een redelijk voorstel.
Meestal is dit dan aan 100euro per extra uur. Groetjes
 
Ik heb dat 2x gedaan ....maar ik voelde mij daar niet zo prettig bij achteraf.... 1 date was perfect , de 2e gooide er met de pet naar ( terecht ) ik betaal gewoon de volle mep en neem mijn verlies als het niet naar wens verloopt ( gebeurd niet vaak)
Ik heb dat 2x gedaan ....maar ik voelde mij daar niet zo prettig bij achteraf.... 1 date was perfect , de 2e gooide er met de pet naar ( terecht ) ik betaal gewoon de volle mep en neem mijn verlies als het niet naar wens verloopt ( gebeurd niet vaak)
Ik moet er wel bij zeggen dat ik toen 21 jaar was en zo goedkoop mogelijk wilde ketsen ....maar is niet netjes😔
 
Ik heb dat 2x gedaan ....maar ik voelde mij daar niet zo prettig bij achteraf.... 1 date was perfect , de 2e gooide er met de pet naar ( terecht ) ik betaal gewoon de volle mep en neem mijn verlies als het niet naar wens verloopt ( gebeurd niet vaak)

Ik moet er wel bij zeggen dat ik toen 21 jaar was en zo goedkoop mogelijk wilde ketsen ....maar is niet netjes😔
Je hebt er uit geleerd en dat is het belangrijkste.
 
Afdingen vind ik not done.
Iets heeft een prijs en die betaal je of die betaal je niet.
De vergelijking tussen afdingen en upsell gaat wat mij betreft mank. Upsell betekent extra diensten boven op het standaardaanbod en daar hangt een prijskaartje aan dat vaak vooraf ook al duidelijk is. Dat is iets wezenlijk anders dan vragen om dezelfde diensten voor minder geld.
 
Niet respectloos. DE ander kan nee zeggen. Er is dan niets aan de hand.
Stel er staat €3,50 en je zegt je kan €2 krijgen.
Zou je dat doen?

Mensen wille hier altijd voor een dubbeltje op de 1e rij zitten, gebeurt dan niet heb je meteen klachten of ben je een oplichter.
Ik spreek uit ervaring ;)

Ook in vind het respectloos
 
Terug
Bovenaan Onderaan