Afdingen op de prijs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Afdingen bij een sekswerker: do or dont

  • Ja, afdingen is normaal bij een sekswerker

    Stemmen: 36 13,5%
  • Nee, afdingen is not done bij een sekswerker

    Stemmen: 196 73,4%
  • Soms, afdingen kan alleen in een bepaalde setting (leg dit uit in de comments)

    Stemmen: 35 13,1%

  • Totaal aantal stemmers
    267
Dan zou ik er nog wat bij voor kunnen stellen. Je doet een voorstel en vraagt als een grap kan ik dit betalen? Of doe mij eens een voorstel. Maar dan ook van ja doen we of sorry het wordt me te gek. En niet gaan lopen zagen kan het niet voor minder.
 
Afdingen op de prijs, en dan verbaasd zijn als ze lastig zijn en de date niet goed verloopt :D
Afdingen op luxe goederen en diensten komt vaker voor dan je denkt, en is helemaal niet zo ongewoon, het kan misschien als je dat niet vaak doet ongemakkelijk overkomen, maar daar wen je zelf wel aan.

Als ik naar een exclusieve herenmode zaak gaat, en ik koop meerdere kledingsstukken, en je vraagt of er iets aan de prijs gedaan kan worden, gaat de verkoper daar negen van de tien keer in mee, het zij door een korting of bijvoorbeeld door een " cadeautje" te geven als bijvoorbeeld een overhemd of T-shirt te geven.

Waarom is het dan ongewoon en not done, om dat niet bij een dvp te doen, zeker als je wat meer afneemt dan
het instaptarief. Natuurlijk valt of staat het, met de manier waarop je het vraag en hoe je het brengt.
 
Afdingen op luxe goederen en diensten komt vaker voor dan je denkt, en is helemaal niet zo ongewoon, het kan misschien als je dat niet vaak doet ongemakkelijk overkomen, maar daar wen je zelf wel aan.

Als ik naar een exclusieve herenmode zaak gaat, en ik koop meerdere kledingsstukken, en je vraagt of er iets aan de prijs gedaan kan worden, gaat de verkoper daar negen van de tien keer in mee, het zij door een korting of bijvoorbeeld door een " cadeautje" te geven als bijvoorbeeld een overhemd of T-shirt te geven.

Waarom is het dan ongewoon en not done, om dat niet bij een dvp te doen, zeker als je wat meer afneemt dan
het instaptarief. Natuurlijk valt of staat het, met de manier waarop je het vraag en hoe je het brengt.
Ik heb het nog nooit mee gemaakt of maar zelfs aan gedacht om af te dingen bij aankopen in een winkel. Hoogstens wat korting omdat de klantenkaart vol is. Maakt ook niet uit op welke manier het gevraagd wordt imo: dit is de prijs, zo is het. Als er korting wordt gegeven, zal het wel medegedeeld worden.

Zo heeft iedereen zijn instelling en vragen staat vrij natuurlijk. Krijg je het, zoveel te beter. Ik ben van mening dat het niet netjes is om bij een dienst te gaan afdingen, je weet vooraf wat de prijs is. Staat het me niet aan, kijk ik wel verder.
 
dat heeft niks met respect te maken, het is gewoon een zakelijke overeenkomst.

De zakelijke overeenkomst is dat jij het bedrag betaalt dat de dame vraagt. Als jij daarop probeert te beknibbelen, zeg je eigenlijk: ik vind je dat bedrag niet waard.
Laat de dame letterlijk en figuurlijk in haar waarde, dat is mijn mening.
 
DVP moeten niets, maar de klant moet ook niets... vraag en aanbod. sommige prijzen zijn belachelijk hoog, maar als zij klanten hebben ... des te beter voor hun... Maar als je de vraag stelt, kan het voor dit... dan heeft dat helemaal niets te maken dat je geen respect hebt, ... respect koop je niet af hé, dat verdien je
 
Ik had een advertentie geplaatst dat ik opzoek naar een dame ben en waar ik duidelijk mijn prijs opnoem en wat ik wil maar de meeste dames die hun diensten aanbieden vragen alsnog meer. Ik begrijp de frustratie wel maar hoort dat er niet een beetje bij?
 
Ik had een advertentie geplaatst dat ik opzoek naar een dame ben en waar ik duidelijk mijn prijs opnoem en wat ik wil maar de meeste dames die hun diensten aanbieden vragen alsnog meer. Ik begrijp de frustratie wel maar hoort dat er niet een beetje bij?
JE kan het altijd proberen meer binnen te harken.
Maar als jij duidelijk bent had ze beter kunnen zeggen dat de genoemde rijzen te laag waren en dan klaar.

Sommige prijzen zichzelf ook wel de markt uit, waardoor andere ook automatisch omhoog gaan.
In een aantal gevallen gaat de kwaliteit dan ook omlaag.
 
Afdingen op luxe goederen en diensten komt vaker voor dan je denkt, en is helemaal niet zo ongewoon, het kan misschien als je dat niet vaak doet ongemakkelijk overkomen, maar daar wen je zelf wel aan.

Als ik naar een exclusieve herenmode zaak gaat, en ik koop meerdere kledingsstukken, en je vraagt of er iets aan de prijs gedaan kan worden, gaat de verkoper daar negen van de tien keer in mee, het zij door een korting of bijvoorbeeld door een " cadeautje" te geven als bijvoorbeeld een overhemd of T-shirt te geven.

Waarom is het dan ongewoon en not done, om dat niet bij een dvp te doen, zeker als je wat meer afneemt dan
het instaptarief. Natuurlijk valt of staat het, met de manier waarop je het vraag en hoe je het brengt.
In mijn sportschiet hobby doe ik dat. Maar dan maak ik een pakket. En koop ik bepaalde dingen aan de inkoop prijs of krijg ik bv de koffer er gratis bij.

Er zijn wel 3 grote verschillen met dvp´s 1. Ik koop een gebruiksvoorwerp.
2. de verkoper zelf doet ook geen verlies .
3. de verkoper weet dat ik 12x per jaar bij hem kom mijn schietbeurten halen, munitie nodig heb, doel kaarten etc.

het is makelijker voor hem om te zeggen. We doen van dat pakket er 100€ er vanaf. Goed wetende dat door dat pakket te verkopen. Op de lang termijn meer maals die 100€ gaat terug verdienen aan mij.

Een dvp heeft die zekerheid niet. Als ik aan haar vraag of het het goedkoper. Kan. En zij denk ik ga er 20€ er af doen of een extra toe laten. Mss komt hij terug. Welke zekerheid heeft zij dan dat ik ook terug kom? 0
 
Ik vind dat als je probeert af te dingen van de prijs dat je het dan niet waard bent ( lees een asociale zak bent) om mee af te spreken.

Bij mij is het zo What you see is What you get.
Vooraf worden de afspraken + prijs besproken via whatsapp.
Vaak worden er foto's gevraagd , te begrijpen, dan stuur ik ze netjes naar mijn diverse sites toe.
Soms gebeurt het dat ze dan meer willen zien dan dienen ze er toch echt voor moeten te betalen.

Kortingen bepaal ik zelf , niet de klant!

Ik ervaar veel , no offense, niet NL sprekende mannen die voor weinig veel willen.
Die krijgen meteen een blokkade en gaan op mijn zwarte lijst..
 
Groot gelijk. Terecht dat je onbeleefde, brutale, mannen weigert. Of pingelaars ! Maar anderzijds vind ik ook dat klanten recht hebben op correcte recente foto's. Dat het gezicht geblurd is, kan ik brgrijpen. Succes met 't werk.
 
Groot gelijk. Terecht dat je onbeleefde, brutale, mannen weigert. Of pingelaars ! Maar anderzijds vind ik ook dat klanten recht hebben op correcte recente foto's. Dat het gezicht geblurd is, kan ik brgrijpen. Succes met 't werk.
Ik vind dat klanten zeker recht hebben op recente foto's ! Daar ben ik het met je eens!
Maar als klanten te lui zijn om op mijn site of social media te kijken en er vanuit gaan " gratis " foto's of camsessie te krijgen als ze willen afspreken zijn ze bij mij bij het verkeerde adres ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan