Afdingen op de prijs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Afdingen bij een sekswerker: do or dont

  • Ja, afdingen is normaal bij een sekswerker

    Stemmen: 36 13,5%
  • Nee, afdingen is not done bij een sekswerker

    Stemmen: 196 73,4%
  • Soms, afdingen kan alleen in een bepaalde setting (leg dit uit in de comments)

    Stemmen: 35 13,1%

  • Totaal aantal stemmers
    267
Daar denken andere dvp's blijkbaar anders over want er zijn genoeg dvp's die het voor minder willen doen.

Vind je het ergens niet triest van jezelf dat je wanhopige meiden op deze manier benadeeld? Of interesseert je dat geen ruk, zolang je maar voor minder geld ergens terecht kan en dan ook nog een top service verwacht? En als je die niet krijgt, dat vrouwtje nog even een trap na geeft op dit forum?
 
Vind je het ergens niet triest van jezelf dat je wanhopige meiden op deze manier benadeeld? Of interesseert je dat geen ruk, zolang je maar voor minder geld ergens terecht kan en dan ook nog een top service verwacht? En als je die niet krijgt, dat vrouwtje nog even een trap na geeft op dit forum?
Ik vind het niet zielig want ik betaal ze geld en goed geld. De enige die triest doet hier ben jij heb je vandaag niet genoeg gedraaid ofzo.
 
extra geven als in meer geld betalen zou ikzelf nooit doen.
de dvps vragen een prijs waar zij zich goed bij voelen en die zij correct vinden dus extra geld geven is toch echt niet iets wat verwacht wordt.

als je iets extra wil geven : geef dan liever een kadootje aan een dvp die je vaak bezoekt. iets dat bij haar past, die aantoont dat je haar apprecieert en haar waardeert.
gewoon iets kleins en persoonlijks (dat hoeft echt niet veel geld te kosten) is al voldoende. Iedereen krijgt graag iets en het is ook gewoon leuk om iets te geven.
......hoezo geen geld als in fooi als je tevreden bent? Hoezo denk je dames liever een cadeau krijgen ipv fooi?
 
......hoezo geen geld als in fooi als je tevreden bent? Hoezo denk je dames liever een cadeau krijgen ipv fooi?
Liever een persoonlijk cadeautje van €10 dan een fooi van €50.
Die persoon is speciaal voor jou opzoek gegaan naar iets. Prachtig toch?
 
......hoezo geen geld als in fooi als je tevreden bent? Hoezo denk je dames liever een cadeau krijgen ipv fooi?

De cadeautjes die ik kreeg waren vooral leuk voor de klant. Zoals lingerie wat me voor geen meter staat of lak lieslaarzen. Daar word ik nou niet echt blij van en die laarzen waren nog niet goedkoop ook. Dan liever gewoon een fooi ja.
Al moet ik wel zeggen dat er bij ons een klant was en die nam altijd snoep mee voor iedereen, en een andere taart en broodjes. Ja dat vind ik dan wel gewoon super leuk. Dan gaan de dames je wel op een "positieve manier" herkennen haha. Maar het prul wat je zelf geil vind mag je gewoon overslaan 🤣
 
Liever een persoonlijk cadeautje van €10 dan een fooi van €50.
Die persoon is speciaal voor jou opzoek gegaan naar iets. Prachtig toch?
.......zeker waar! Verschilt dus per persoon....

Ging mij om de eerste zin: een wandelaar die voor DVP's spreekt dat ze liever een cadeau krijgt ipv geld....dat is dus niet aan hem om te beslissen.

als je iets extra's wil geven geef dan een gepast extraatje waar de betreffende dvp wat aan heeft of blij van wordt....
als je iets extra wil geven : geef dan liever een kadootje aan een dvp die je vaak bezoekt. iets dat bij haar past, die aantoont dat je haar apprecieert en haar waardeert.
gewoon iets kleins en persoonlijks (dat hoeft echt niet veel geld te kosten) is al voldoende. Iedereen krijgt graag iets en het is ook gewoon leuk om iets te geven.
 
Liever een persoonlijk cadeautje van €10 dan een fooi van €50.
Die persoon is speciaal voor jou opzoek gegaan naar iets. Prachtig toch?
kado s geef ik nooit, fooien soms. Maar ik ben altijd op tijd, geef complimentjes, hoor geen dames uit , dring mij niet op en ik ben correct.
dat waarderen vrouwen ook .
Het beste match ik ook met no/nonsense types.
 
Nouja je kunt er heel lang of kort over zijn maar wanneer ik zulke berichten kreeg dacht ik alleen maar dat diegene echt niet serieus was. En die ging dus ook echt geen serieus antwoord krijgen 🤷🏼‍♀️
Maar ik ben het er verder wel mee eens dat vragen vrij staat. Verwacht alleen niet dat als je zegt "wat heb ik voor 50" terwijl de adv aangeeft vanaf €100, dat je dan ook nog een afspraak krijgt. Dikke kans dat dat dan wel klaar is 🤣
......een natte poes krijgen ze er zeker niet van nee. Als ze al akkoord gaan is het puur omdat ze het geld nodig hebben dus beter iets dan niets (de dames die afhankelijk zijn van een bepaald bedrag verdienen per dag om bv raamhuur van die dag uberhaupt te kunnen betalen)
kado s geef ik nooit, fooien soms. Maar ik ben altijd op tijd, geef complimentjes, hoor geen dames uit , dring mij niet op en ik ben correct.
dat waarderen vrouwen ook .
Het beste match ik ook met no/nonsense types.
......dat waarderen ze juist meer!!
 
Laatst bewerkt:
De cadeautjes die ik kreeg waren vooral leuk voor de klant. Zoals lingerie wat me voor geen meter staat of lak lieslaarzen. Daar word ik nou niet echt blij van en die laarzen waren nog niet goedkoop ook. Dan liever gewoon een fooi ja.
Al moet ik wel zeggen dat er bij ons een klant was en die nam altijd snoep mee voor iedereen, en een andere taart en broodjes. Ja dat vind ik dan wel gewoon super leuk. Dan gaan de dames je wel op een "positieve manier" herkennen haha. Maar het prul wat je zelf geil vind mag je gewoon overslaan 🤣
En in welke regio was je actief?
 
En in welke regio was je actief?

Dat is niet regio gebonden want ik heb echt het hele land doorgehopt 🤣heb op locaties in het uiterste noorden gewerkt en ook in het uiterste zuiden in Brabant. En zelfs nog in het midden van het land ook. En op alle de plekken hetzelfde haha. Een dildo in flevoland, laarzen in Brabant en een niet passende body met kousen in Groningen. Misschien trek ik het aan, dat kan ook nog 🧐🤣
 
Laatst bewerkt:
Dat is niet regio gebonden want ik heb echt het hele land doorgehopt 🤣heb op locaties in het uiterste noorden gewerkt en ook in het uiterste zuiden in Brabant. En zelfs nog in het midden van het land ook. En op alle de plekken hetzelfde haha. Een dildo in flevoland, laarzen in Brabant en een niet passende body met kousen in Groningen. Misschien trek ik het aan, dat kan ook nog 🧐🤣
Nee ik begrijp dat cadeautjes krijgen niet regio gebonden is, ik was gewoon benieuwd in welke regio je actief was
 
Ik kan dat wel begrijpen maar de andere kant van het verhaal is dat in privehuizen veelal Nederlandse of echt hier wonende dames zitten en die hebben echt veel te verliezen. Dus die willen zo onherkenbaar mogelijk zijn. En het photoshoppen om herkenningspunten (zoals tattoos) te blurren gebeurt dan of hoe ze het ook maar zo anoniem mogelijk krijgen. Soms hele vage foto's uit een rare hoek. Maar dat is meestal de reden erachter.
Zolang het eigen foto's zijn vind ik dat niet zo erg, Maar als het foto's van een hele andere dame zijn, dan voel ik me belazerd.
 
Ben je nog niet ondergelopen daar in West Vlaanderen ?
@Bernardus
Zandzakken voor de deur.
Neen ik heb geluk. Hier nog geen wateroverlast. Maar het scheelt niet veel…
......hoezo geen geld als in fooi als je tevreden bent? Hoezo denk je dames liever een cadeau krijgen ipv fooi?
Een persoonlijk geschenk is veel waardevoller in mijn ogen. Het zijn dames die je al wat kent of die je al goed kent en dan iets geven waarbij je aan haar moest denken of waarvan je weet dat het iets is wat haar interesseert of wat ze mooi vind wordt veel meer geapprecieerd dan een 'fooi '.
Het is een teken van respect en appreciatie naar de dame toe.

Een fooi geven is ook niet iets dat in België gewoon is. Voor mij voelt er ook iets niet juist aan aan een fooi geven. Ik vind het zelf beledigend naar de dame toe op de een of andere manier. Wat paternalistisch misschien? Kan het moeilijk uitleggen want het is gewoon een gevoel en misschien ben ik helemaal verkeerd…

De dames zijn heel erg goed in staat om zelf hun prijzen en waarde te bepalen en hebben dan niet van een klant nog extra geld nodig. Het verschuift ook het machtsgevoel want dan bepaalt de klant opeens de prijs of probeert hij zo onbewust de 'macht ' in deze dvp-klant relatie over te nemen.

Anyway, ik denk er misschien teveel over na of zoek er teveel achter maar hier het uitgebreide antwoord ivm fooi geven vs persoonlijk kadootje geven.
 
Laatst bewerkt:
Een persoonlijk geschenk is veel waardevoller in mijn ogen. Het zijn dames die je al wat kent of die je al goed kent en dan iets geven waarbij je aan haar moest denken of waarvan je weet dat het iets is wat haar interesseert of wat ze mooi vind wordt veel meer geapprecieerd dan een 'fooi '.
In mijn geval zou een fooi dan beter zijn, want wat ik echt leuk vindt is soms duurder dan mijn uurprijs 😄

Een fooi geven is ook niet iets dat in België gewoon is. Voor mij voelt er ook iets niet juist aan aan een fooi geven. Ik vind het zelf beledigend naar de dame toe op de een of andere manier.

In Nederland geven we (in principe) wel fooien. Bijv in een kroeg, restaurant of een cafetaria. Maar ook dvps krijgen fooi wat kan variëren van 10 euro tot soms 50 euro. En dat is zeker niet een belediging, want het laat zien dat je haar heel goed vond.

De dames zijn heel erg goed in staat om zelf hun prijzen en waarde te bepalen en hebben dan niet van een klant nog extra geld nodig.

Sekswerkers vinden extra geld nooit erg en sommige hebben het echt wel nodig, als je bijv voor iets heel duurs aan het sparen bent of je hebt ineens een onverwachte rekening die snel betaald moet worden.
 
Sekswerkers vinden extra geld nooit erg en sommige hebben het echt wel nodig, als je bijv voor iets heel duurs aan het sparen bent of je hebt ineens een onverwachte rekening die snel betaald moet worden.
dan hoop ik dat er niet onbewust verwacht wordt dat een klant een fooi geeft en indien dit niet gebeurd hij als een krent wordt gezien. Of indien de klant nooit een fooi geeft er onbewust mindere service wordt gegeven (laat me duidelijk zijn dat ik hier in het algemeen praat, voor zover ik je ken uit je posts Joke weet ik dat je zo niet bent 🙂)

een persoonlijk kadootje meebrengen voor een vaste dame is in mijn ogen geen beloning voor de geleverde diensten of iets dat je achter de hand houd om pas te geven indien je heel erg tevreden bent (zoals een fooi)
Het is gewoon een teken v appreciatie naar de dame toe, ongeacht wat er daarna op de date gebeurd.
Het is ook nooit de bedoeling om daarvoor iets extra te krijgen.
Ik weet al dat het top zal zijn, ik ken de dames ondertussen al een beetje.

Dit is in mijn ogen het grote verschil: het ene geef je voor de date gewoon als tegen van appreciatie het andere is een beloning die je geeft omdat je extra tevreden bent ofzo (en het vooruitzicht van een eventuele fooi legt dan een druk op de dvp die de date misschien niet ten goede komt)
 
Sekswerkers vinden extra geld nooit erg en sommige hebben het echt wel nodig, als je bijv voor iets heel duurs aan het sparen bent of je hebt ineens een onverwachte rekening die snel betaald moet worden.
ik gaf ook wel eens fooi, 20 € .
Kom je dan nog eens , dan wordt die 20 ook weer verwacht.
Is dan prijsverhogend. Dus pas mee op.
En niet alleen DVP hebben onverwachte rekeningen hoor
 
ik gaf ook wel eens fooi, 20 € .
Kom je dan nog eens , dan wordt die 20 ook weer verwacht.
Is dan prijsverhogend. Dus pas mee op.

Als je het zo bekijkt dan is het idd prijsverhoging. Het is overigens dom vd dvp om te denken dat 1x een fooi altijd een fooi is.

Ik heb vaste en 'losse' cliënten die soms een fooi geven, maar niet altijd. Je kan er namelijk nooit vanuit gaan dat je een fooi krijgt, ook niet als degene dat al eens heeft gedaan.

Je moet bij iedereen je uiterste best doen of je nou een fooi krijgt of niet.

Maar dat is mijn mening hoor 😉
 
Als je het zo bekijkt dan is het idd prijsverhoging. Het is overigens dom vd dvp om te denken dat 1x een fooi altijd een fooi is.

Ik heb vaste en 'losse' cliënten die soms een fooi geven, maar niet altijd. Je kan er namelijk nooit vanuit gaan dat je een fooi krijgt, ook niet als degene dat al eens heeft gedaan.

Je moet bij iedereen je uiterste best doen of je nou een fooi krijgt of niet.

Maar dat is mijn mening hoor 😉
Joke deze topic gaat over afdingen en jij begint over fooitjes is dat weer een manier om deze topic onderuit te halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan