Recensie Ami/Emma, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
22
30/07/22
39
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1309860-emma
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hier wat licht in de duisternis omtrent wat profielen en vragen.
Het meeste kan trouwens zelf vrij makkelijk worden uitgezocht ipv allemaal vragen en aannames op dit forum te plaatsen, maar dat terzijde ;)

Het Ami en Emma profiel zijn van dezelfde persoon. En het Emma profiel is, zoals bij de meeste wel bekend, het profiel wat Julia gebruikte. De foto's daar zijn nog steeds hetzelfde. Die waren niet van Julia, en ook niet van deze Emma.
Ook de foto's op het Ami profiel zijn niet van haar.

Maar na alle commotie in het Julia topic was ik toch benieuwd dus heb ik een appje gestuurd naar het nummer van het Emma profiel of ik een foto kon krijgen en of ik langs kon komen.
Ik kreeg een foto gestuurd van een knappe meid met eenzelfde figuurtje als Julia dus ik wilde wel een poging wagen.
Netjes een tijd afgesproken en haar adres doorgekregen . Je kan goedkoop parkeren in een garage tegenover het gebouw. Maar daar ging het fout want na paar x berichtjes of ik er al was en of ik voor de deur stond, kreeg ik niks terug. Het was -3 buiten en ik voelde er weinig voor om langer te wachten dus ben weer weggegaan.

Gister een appje gestuurd naar het Ami profiel, en tot mijn verbazing kreeg ik een andere foto van hetzelfde meisje doorgestuurd. Toen heb ik toch maar besloten het nog eens te proberen en gezegd dat ik niet weer voor jan lul wilde langskomen. Gelukkig werd ik dit x meteen het gebouw binnen geleid en werd het appartement opengedaan door het meisje van de foto's. Het is het meisje van de foto's die je doorgestuurd krijgt. Klein, dun, kleine borstjes, het zou familie kunnen zijn van Julia.

De service en omgang is echter niet helemaal hetzelfde als dat van Julia. Ze probeert het wel maar het is allemaal iets minder sociaal. Tongzoenen leek ze een beetje af te wenden en ik zag een rood plekje op dr lip dus heb dat sowieso maar geskipt. Ik mocht niet echt aan dr borstjes zitten want die waren heel gevoelig zei ze. Beffen mocht gelukkig wel, maar een vingertje erbij dan weer niet. Omdat ik dr wel echt knap vind en een heerlijk figuurtje vind hebben werd ik er wel geil van en na het beffen (waar ze wel van leek te genieten maar meer ook niet) wilde ik haar meteen neuken. Dus heb het pijpen overgeslagen. Sorry daarvoor ;)
Neuken kan je wel stevig doen en het duurde dan ook niet heel lang voor ik klaarkwam.

Na afloop probeerde ik nog uit te vogelen waarom ze 2 profielen heeft en of ze met een booker werkt maar ze snapte mn vraag over de profielen niet en ontkende een booker te gebruiken.
Ze probeerde nog wel een beetje zoete broodjes te bakken met me, waarschijnlijk om ervoor te zorgen dat ik nog eens terugkom. Of ik dat ook ga doen, geen idee..
Ik zou er 3,5* geven voor het totaal maar dat kan niet. 3 vind ik dan weer te weinig dus maak er 4 van.

Ter info, het appartement is mooi, maar het slaapkamertje klein en met een 1persoonsbed.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2279370-ami
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Het positieve:
De afspraak was makkelijk te maken; ik hoefde niet te wachten op locatie op de afgesproken tijd.
Je krijgt een foto doorgestuurd van een leuke meid met een super slank lijf. Erg petite op een goede fitte manier, niet op een magere manier. Dat is dan ook de dame die ontvangt, dus je hoeft je geen zorgen te maken om een wisseltruc. Het is een dame van 27-28 (met foto's op haar telefoon die doen vermoeden dat ze moeder is).

Daarmee is helaas al het positieve gezegd.

Hoewel de afspraak makkelijk te maken is bij de planner, is het wel gekloot omdat de boeker een foto wil (ben ik geen fan van) en omdat de boeker verder afspraken maakt waar de meid niks van doorkrijgt.
Ontvangst zelf was extreem koeltjes. Meteen bij binnenkomst voel je al aankomen dat het een afwerkervaring gaat worden en eigenlijk moet vertrekken. Ze heeft echter precies het lichaam waar ik naar op zoek was voor deze date, dus maar op het beste gehoopt en afgerekend.
Wat volgde was een typische ervaring waar ik echt alle zeilen moet bijzetten om de boel te ontdooien met humor en charmes. Dan voelt het net alsof ik degene ben die betaald moet worden.
Kamer blijft half donker (onzeker), zoenen doet ze niet (want klanten beffen andere vrouwen en dat vindt ze vies), tietjes aanraken mag niet (want gevoelig of onzeker) en even inkomen moet je zelf afdwingen omdat ze als het aan haar ligt gehaast je naar buiten werkt. Ze heeft ook nog een beetje een kort lontje als het afwijkt van haar ritueel.

Tussen het constant weglopen naar de andere kamer om haar telefoon te checken in was het neuken nog best ok. Ze kan wel wat hebben voor een vrouw met zo een klein postuur.

Conclusie voor mij: typisch Roemeense kille afwerk seks waar ik echt van afknap. Ik weer niet waarom ik het blijf proberen terwijl het 9 van de 10 keer echt compleet ruk is.
 
Geprobeerd een afspraak te maken met deze dame. Alles ging normaal, afgesproken voor hoelang en mogelijkheden. Tot ik haar vroeg om de locatie/area. Ze zei: I have your location
Snapte niet wat ze bedoelde dus ik reageerde met een vraagteken. Waarop ze haar locatie stuurde, vervolgens deze weer verwijderde en mij blockte nadat ze zei: you are stupid

Vaak gewandeld en altijd de dames met respect benaderd/gesproken. Mooi lichaam die ze liet zien, maar dit zegt ook al wat over haar persoonlijkheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan