Algemeen Instituut René, Eke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie Freya niet meer staan op de site? Nu net ik eens wou afspreken met haar.
Foto's spraken me heel erg aan. Iemand ervaringen mee trouwens? niets terug te vinden hier in de fora
Ik heb haar enkele maanden geleden bezocht en was een heel aangename ervaring. Echt een heel lieve meid, 100% GFE. Was vastbesloten nog eens terug te gaan maar ben er door omstandigheden niet meer geraakt. Haar profiel op RL is ook verwijderd. Ik hoop dat ze snel weer opduikt.
 
Ik heb haar enkele maanden geleden bezocht en was een heel aangename ervaring. Echt een heel lieve meid, 100% GFE. Was vastbesloten nog eens terug te gaan maar ben er door omstandigheden niet meer geraakt. Haar profiel op RL is ook verwijderd. Ik hoop dat ze snel weer opduikt.
Freya zie ik wel op hun site maar Lily niet.....
als zij het is uiteraard, want staat "kopie van ellen" :unsure:
 
Weet er natuurlijk ook niet het fijne van... En wellicht komt er nog wel een berichtje.
Maar... het is blijkbaar toch niet zo eenvoudig om een 'huis' draaiende te houden.

En... als nu beiden Yentel en Lisa weg zijn... Waren toch wel de ruggegraat van het hele gebeuren.
 
Puur speculatie van mijn kant.
Ik herinner mij van een andere post, van een andere dame van instituut rene, dat ze problemen hadden met mails die via de website worden gestuurd. Dus ik vermoed dat ze veranderen van website/domein host.
 
Toch iets raars bij de prijzen van Freya: 160 voor een uur, 320 voor twee uur. Dan zou ik 240 verwachten voor anderhalf uur maar staat als 280 in de advertentie. Een foutje of psychologie om de mannen in plaats van anderhalf uur twee uur te doen komen 🤔
 
De administratie van de verschillende sites/profielen is daar een beetje een zootje.

Op het moment dat ik dit schrijf:
  • Het algemene redlightsprofiel van het instituut heeft het over 6 dames.
  • Er zijn maar 3 individuele redlightsadvertenties te zien: Freya, Chloe, Lori
  • Op de site van het huis zelf staan er op de algemene "Dames" pagina 4 profielen, want dan staat naast bovenstaande 3 dames Amber er extra tussen, die nu even niet actief of gestopt lijkt
  • En als je het Dames menu openklikt, dan zie je Lisa's naam er ook nog eens bijstaan, dus 5 in totaal.
Uiteindelijk lijken mij de individuele redlights advertenties de meest up-to-date en kan je op dit moment dus uit slechts 3 dames kiezen.

Maar het lijkt mij niet zoveel extra werk om dat wat beter op elkaar af te stemmen.
 
De administratie van de verschillende sites/profielen is daar een beetje een zootje.

Op het moment dat ik dit schrijf:
  • Het algemene redlightsprofiel van het instituut heeft het over 6 dames.
  • Er zijn maar 3 individuele redlightsadvertenties te zien: Freya, Chloe, Lori
  • Op de site van het huis zelf staan er op de algemene "Dames" pagina 4 profielen, want dan staat naast bovenstaande 3 dames Amber er extra tussen, die nu even niet actief of gestopt lijkt
  • En als je het Dames menu openklikt, dan zie je Lisa's naam er ook nog eens bijstaan, dus 5 in totaal.
Uiteindelijk lijken mij de individuele redlights advertenties de meest up-to-date en kan je op dit moment dus uit slechts 3 dames kiezen.

Maar het lijkt mij niet zoveel extra werk om dat wat beter op elkaar af te stemmen.
Niet te streng zijn hé Ossas het is immers geen website van een overheidsinstelling. Die brengen dat daar wel in orde. Dat is zo met een kleine zelfstandige. Kleine zelfstandige ondernemingen hebben steeds handen en tijd tekort. Voornamelijk omdat onze onnozele overheid hun allerlei onnodige regeltjes oplegt.
 
Niet te streng zijn hé Ossas het is immers geen website van een overheidsinstelling. Die brengen dat daar wel in orde. Dat is zo met een kleine zelfstandige. Kleine zelfstandige ondernemingen hebben steeds handen en tijd tekort. Voornamelijk omdat onze onnozele overheid hun allerlei onnodige regeltjes oplegt.
Het is voor Ossas een persoonlijke vete geworden anti ons huis. Toch bedankt Flandrien.

Ondertussen is de website meer dan op to date. 😊
Bij iedere dame staat ook individueel haar tarieven + agenda voor zover de dames die hebben doorgegeven. Dit omdat iedereen hier anders te werk gaat
We doen ons best. Bij verdere vragen gelieve ons gewoon te sms'en of bellen. De info die je dan krijgt zal correcter zijn dan die van wandelaars onder elkaar.

Bij afwezigheid van een dame. Zoals Chloe en Amber hadden bij ziekte, pauzeren wij de Redlights advertentie gewoon. Die kan dan niet meer terug gevonden worden door jullie tot wij hem terug online gooien.
 
Ik blijf van veel DVP's de prijszetting raar vinden.

30 min = 100€ (of 200€/u)
60 min = 150€.

Voor mij wil dat zeggen dat ik voor een half uur langer 50 € extra betaal of 100 € extra per uur.

Maar dan de prijzen:
90min = 250€ (of 167€/u)
120m = 300€

Nu het zijn dames zelf die de tarieven bepalen.
Maar bij langere dates lijkt het me eerder normaal dat het gemiddelde uurtarief dan daalt :).
 
Ik blijf van veel DVP's de prijszetting raar vinden.

30 min = 100€ (of 200€/u)
60 min = 150€.

Voor mij wil dat zeggen dat ik voor een half uur langer 50 € extra betaal of 100 € extra per uur.

Maar dan de prijzen:
90min = 250€ (of 167€/u)
120m = 300€

Nu het zijn dames zelf die de tarieven bepalen.
Maar bij langere dates lijkt het me eerder normaal dat het gemiddelde uurtarief dan daalt :).
Nu 120min voor 300,-. Laat maar komen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan