dickdebock
Meubelstuk
Toegepast op een wandelaar wiens loon (naar eigen zeggen) niet geïndexeerd isAls ik iets niet kan betalen, dan is mijn reactie niet:
"Dit is jammer."
Maar: "Hoe kan ik zélf groeien zodat dit binnen bereik komt?"
Allemaal best ok, zolang zo een wandelaars de 'schuld' van zijn droogstand maar bij zichzelf legt, bij de keuzes die HIJ maakte, en niet begint te bokken over die dure dames.
Er zijn helaas wandelaars die denken dat de dames een soort dienstverleners zijn waar iedereen recht op heeft, en waar dus de prijzen op een voor iedereen haalbaar niveau moeten liggen. Je schrijft het correct: betaalde seks is een luxeproduct, in het algemeen. Niet alleen bij René. We kunnen ook niet allemaal met een Porsche rijden.Instituut René is een luxeproduct, dat klopt. Logisch ook! De prijzen moesten omhoog! Wij kunnen niet 10 jaar blijven staan terwijl alles rondom ons duurder wordt.
En misschien heeft René wel overschot van gelijk, want het zijn meestal de luxeproducten die het in de verkoop nog het beste doen, dank zij hun wat beter begoed cliënteel, als de discounters elkaar beginnen dood te concurreren.
Wat de dames betreft: het is minder werk om voor hetzelfde geld 1 klant die vet betaalt zijn ding te geven, dan om een hele resem budgetneukers te moeten ontvangen, die dan meestal nog heel veel noten op hun zang hebben en alles willen krijgen voor een appel en een ei. Ik heb ook voor alles liefst een lage prijs, maar ik kan de dames echt geen ongelijk geven.