Algemeen Instituut René, Eke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was niet het enige Ferry, 3 reacties. Geen zin in gedoe, dus geblokt. Klaar. Je kunt hier toch verder op het forum. ☺️

Mijn tt is niet zo speciaal hoor, het is een plek waar ik mensen wil bijleren over mijn beroep. Maar mensen moeten wel respectvol zijn.
Daarbij ben ik nu extra zeker van mijn keuze naar aanleiding van je eerdere reactie.

Verder trek ik mij terug uit deze 'discussie'. Fijne dag verder
Beste Lisa, Ik hoor graag nog even van je hoe mijn vraag op jouw Tiktok kanaal ongepast was.
Ik zie dit graag als een leermoment om herhaling in het vervolg te voorkomen.

Verder trek ik mij terug uit deze 'discussie'. Fijne dag verder

Het is toch duidelijk dat haar tiktok als een aparte entiteit beschouwd wordt door haar, waar ze inzicht wil geven over het beroep (Een beetje zoals Melicious deed en Lisa al jaren eerder op haar eigen site in haar dagboek bracht.)

Als sjarels zoals jij dan meteen in de comments over Girlsreview beginnen, kun je toch begrijpen dat dat storend is? Die Tiktok is niet bedoeld om interactie te hebben met wandelaars zoals hier het geval is, maar om inzicht te geven op de mens achter het beroep en de clichès te doorprikken voor een diverser publiek. Als je dan gaat beginnen over deze site, waar..we moeten eerlijk durven zijn, het er vaak erg plat aan toe gaat...doet dat afbreuk aan dat idee.

Ik wist oprecht niet zeker of de Lisa op Tiktok dezelfde was als de Lisa op GR. Is het dan ongepast om dat te vragen?? Ik zie echt totaal geen reden om iemand daarvoor te blokkeren.

Maar goed, het probleem zal wel weer bij mij liggen. Ik ben blijkbaar gelijk een "Sjarel"
wat dat ook mag zijn.
En als Lisa geen interactie wil met andere Tiktok gebruikers dan kan ze beter commentaar uitschakelen, dan ben je alleenheerser en kan niemand wat "naars" over je schrijven.

Ik wist oprecht niet zeker of de Lisa op Tiktok dezelfde was als de Lisa op GR. Is het dan ongepast om dat te vragen?? Ik zie echt totaal geen reden om iemand daarvoor te blokkeren.

Maar goed, het probleem zal wel weer bij mij liggen. Ik ben blijkbaar gelijk een "Sjarel"
wat dat ook mag zijn.
En als Lisa geen interactie wil met andere Tiktok gebruikers dan kan ze beter commentaar uitschakelen, dan ben je alleenheerser en kan niemand wat "naars" over je schrijven.

Laat het los laat het gaan...

🚨 NIEUW bij ons: de stralende Klassevolle Roxanne! ✨

Heren, maak kennis met een absolute aanwinst: Roxanne is vandaag toegetreden tot het rijtje dames dat écht het verschil maakt.

42 jaar, puur Belgisch-West-Europees, een klein maar o zo fijn postuurtje (158 cm – 54 kg), bruine haren, betoverende blauwe ogen en een natuurlijke, vrouwelijke uitstraling die je meteen inpakt. Klassevol, zacht, attent, speels, met een heerlijk dosis humor en inlevingsvermogen… kortom: iemand bij wie je je écht op je gemak voelt.

Beschikbaar op dinsdag & donderdag van 10u tot 16u. Vanaf februari maandag en donderdag.
Wie zin heeft in een middag vol warmte, elegantie en écht contact… Roxanne wacht op jou.
Snel zijn is de boodschap, want zulke dames blijven niet lang vrijblijvend op de planning staan! 🔥

Welkom Roxanne, jij gaat harten (en meer) sneller doen kloppen! ❤️

Hoi heren,

Met veel plezier mag ik jullie voorstellen aan twee nieuwe dames die vandaag officieel toetreden tot ons team: Fleur en Ella! Beiden puur Vlaams, allebei blond en stralend van top tot teen. Ze doen dit allebei als spannende bijverdienste, dus hun agenda is beperkt en selectief. Dat maakt elk moment met hen extra bijzonder en exclusief.

Beiden zetten ze hun eerste stappen in deze wereld en ik ga hen persoonlijk goed begeleiden zodat alles rustig, respectvol en plezierig verloopt. Ze zijn allebei super lief, open en nieuwsgierig naar die fijne connecties die kunnen ontstaan als het klikt.

Fleur – een echte Vlaamse schone met dat typische witblonde haar, lichte huid, zachte uitstraling en een glimlach die je meteen op je gemak stelt. Ze houdt van sensuele, ongedwongen momenten zonder haast dat opbouwen naar vurige passie.
https://www.instituutrene.be/fleur

Ella – donkerblond met hemelsblauwe ogen, een lieve maar zelfverzekerde vibe en een natuurlijk vol decolleté waar je niet genoeg van krijgt. Ze bloeit open als de chemie er is en geniet van langzame opbouw.
https://www.instituutrene.be/ella

Ik hoop dat jullie hen met open armen verwelkomen, net zoals ik dat doe. Ze verdienen alle respect en geduld in deze beginfase – en ik weet dat de echte gentlemen hier dat perfect snappen.

Ze zijn binnenkort beschikbaar voor wie zin heeft in iets fris en echts. Berichtje sturen of bellen voor meer info en beschikbaarheden.

Dankjewel alvast voor de warme ontvangst. Ik ben trots op mijn nieuwe teamleden! 💕

Groetjes,
Lisa

Als ik haar bericht zo lees wil ze voorzichtig beginnen want nieuw in het vak, en daarmee de relatief lage leeftijdsgrens (het houden bij de leeftijden waar ze al comfortabel mee is). Wat niet is kan nog komen dus als ze wat meer ervaring en comfort in het vak heeft. Maar tis haar keuze natuurlijk, en als ze zich wil blijven behouden voor de 20'ers en 30'ers (welke ik zelf ook bijna niet meer ben...) dan moeten we dat idd respecteren.

Inderdaad jammer van de 40 jaar, daar zit ik ook bijna tegenaan. Maar aan de andere kant snap ik het wel. Ik hanteer zelf ook een minimum leeftijd: eigen leeftijd gedeeld door 2 en dan 7 erbij (in mijn geval 38/2 = 19 + 7 = 26. Dan valt ze daar onder dus wat dat betreft komt dat vrijwel met elkaar overeen. Maar wat de grens ook is die zullen we respecteren. Veel succes allebei!

Hoi heren,

Met veel plezier mag ik jullie voorstellen aan twee nieuwe dames die vandaag officieel toetreden tot ons team: Fleur en Ella! Beiden puur Vlaams, allebei blond en stralend van top tot teen. Ze doen dit allebei als spannende bijverdienste, dus hun agenda is beperkt en selectief. Dat maakt elk moment met hen extra bijzonder en exclusief.

Beiden zetten ze hun eerste stappen in deze wereld en ik ga hen persoonlijk goed begeleiden zodat alles rustig, respectvol en plezierig verloopt. Ze zijn allebei super lief, open en nieuwsgierig naar die fijne connecties die kunnen ontstaan als het klikt.

Fleur – een echte Vlaamse schone met dat typische witblonde haar, lichte huid, zachte uitstraling en een glimlach die je meteen op je gemak stelt. Ze houdt van sensuele, ongedwongen momenten zonder haast dat opbouwen naar vurige passie.
https://www.instituutrene.be/fleur

Ella – donkerblond met hemelsblauwe ogen, een lieve maar zelfverzekerde vibe en een natuurlijk vol decolleté waar je niet genoeg van krijgt. Ze bloeit open als de chemie er is en geniet van langzame opbouw.
https://www.instituutrene.be/ella

Ik hoop dat jullie hen met open armen verwelkomen, net zoals ik dat doe. Ze verdienen alle respect en geduld in deze beginfase – en ik weet dat de echte gentlemen hier dat perfect snappen.

Ze zijn binnenkort beschikbaar voor wie zin heeft in iets fris en echts. Berichtje sturen of bellen voor meer info en beschikbaarheden.

Dankjewel alvast voor de warme ontvangst. Ik ben trots op mijn nieuwe teamleden! 💕

Groetjes,
Lisa
Ja Lisa, uw twee nieuwe dames zijn eigenlijk ook al besmet met het gouden kut syndroom en ze zijn nog niet eens begonnen dat beloofd....
Maximum leeftijdsgrens bij de mannen 40 jaar of 55 jaar. Waarschijnlijk is dat nogal besmettelijk want ik heb vroeger al eens gelezen dat er nog zo een dame werkt met een leeftijdsgrens bij Instituut René.
Dus past er zelf ook maar voor op.
Wat mij opvalt is dat dit een gegeven is dat zich eigenlijk alleen bij Instituut René voor doet buiten misschien wel sporadisch ergens een uitzondering.

Amai, je zal maar verjaren op de leeftijdsgrens tussen uw afspraak en de uiteindelijke date. Je bent dan 50% van uw voorschot kwijt en ten huize René word je dan ook nog eens voor een bedrieger bekeken met in het slechtste geval dat uw naam en geboortedatum op een zwarte lijst gezet word. Want ja de heren moeten bij twijfel hun paspoort laten kijken.
Daarom dus ook mijn vraag is er van de directie van huize René soms iemand die de laatste tijd ergens stage gedaan heeft bij de politie of de een of andere inspectie dienst want die gaan ook zo te werk daar moet je uw identiteitskaart ook altijd laten kijken. Komt daarbij dat deze diensten u ook steeds beschuldigen van bedrog.

De privacy van de heren hoerenlopers is hiermee ook op de schop zijn identiteit word voortaan gecontroleerd door een h..... maar we gaan het wat mooier zeggen of ik word hier nog beschuldigd van discriminatie van het vrouwelijk geslacht dus gaan we het houden op gezelschapsdames of hostessen dit vind ikzelf ook veel voornamer alhoewel ze allemaal blij zijn met de penis van een man in hun mond als het maar genoeg euro's opbrengt.

Niettemin zoals Lisa aanhaalt hebben deze dames nog een andere full time job dus zou het ook nog kunnen dat zij ooit een of andere eed gezworen hebben en dus bij de politie of inspectie werken dan moet ik mij excuseren en hebben de dames zeker het recht om de heren hoerenlopers hun identiteiten te vragen.

Ja Lisa ik weet ook wel dat ik met dit artikel heel wat bagger over mij heen zal krijgen van jou (gezien jij wel snugger bent en heel gepast kan antwoorden) alsook van uw resem aanbidders (dat ben ik eigenlijk zelf ook) en gatlekkers zo mag je ze toch wel noemen dus degene die het altijd voor u opnemen en iedereen direct aanvallen die toch een minimale kritiek op u zou hebben of het eens oneens zou zijn met jou.

Sorry voor jou en Instituut René ik wil echt niet op de man spelen maar dit moest mij toch eens van het hart. Langs de andere kant wens ik u en Instituut René nog heel veel commerciële successen en voor jou niet in het minst daarbij nog veel privégeluk in de eerste plaats met uw kindjes.

P.S. Lisa je blinkt weer zoals een spiegeltje en uw lichaam is weer de perfectie !!! Hetgeen ik eigenlijk niet meer verwacht had na uw tweede bevalling en in de eerste weken nadien.

Voor mij is dit artikel af en gesloten en wens nadien dan ook naar niemand meer te reageren.

Groetjes en het Beste Flandrien.

Amai, je zal maar verjaren op de leeftijdsgrens tussen uw afspraak en de uiteindelijke date. Je bent dan 50% van uw voorschot kwijt
Dan is dat iemand die zijn eigen geboortedatum vergeet bij het boeken van een date? Lijkt me geen probleem want betwijfel sterk dat die persoon zelfstandig de deur uit geraakt. Hij is onderweg waarschijnlijk al vergeten waar zijn eigen voordeur zich bevindt.
Ja Lisa, uw twee nieuwe dames zijn eigenlijk ook al besmet met het gouden kut syndroom en ze zijn nog niet eens begonnen dat beloofd....
Maximum leeftijdsgrens bij de mannen 40 jaar of 55 jaar. Waarschijnlijk is dat nogal besmettelijk want ik heb vroeger al eens gelezen dat er nog zo een dame werkt met een leeftijdsgrens bij Instituut René.
weer zo'n ik-heb-een-penis-en-geld-dus-alle-vrouwen-moeten-hun-benen-voor-mij-open-doen" type. Gouden penis syndroom? ;)

De privacy van de heren hoerenlopers is hiermee ook op de schop zijn identiteit word voortaan gecontroleerd door een h..... maar we gaan het wat mooier zeggen of ik word hier nog beschuldigd van discriminatie van het vrouwelijk geslacht dus gaan we het houden op gezelschapsdames of hostessen dit vind ikzelf ook veel voornamer alhoewel ze allemaal blij zijn met de penis van een man in hun mond als het maar genoeg euro's opbrengt.
en jij bent blij als je maar ergens je penis in kan steken hè? Zoals bij velen van jouw type: volkomen hypocriet gezelschapsdames naar beneden halen en er tegelijk zelf gebruik van maken. Als je ze zo weinig in waarde schat, waarom besteed je er dan geld en tijd aan? Wees dan ten minste consequent in je bekrompen standpunt.
Want ja de heren moeten bij twijfel hun paspoort laten kijken.
omdat er mensen zijn die ondanks hun duidelijk hogere leeftijd en de zeer duidelijke regels nog steeds afspraken maken en iedereens tijd, geld en geduld verspillen.
Amai, je zal maar verjaren op de leeftijdsgrens tussen uw afspraak en de uiteindelijke date. Je bent dan 50% van uw voorschot kwijt en ten huize René word je dan ook nog eens voor een bedrieger bekeken met in het slechtste geval dat uw naam en geboortedatum op een zwarte lijst gezet word. Want ja de heren moeten bij twijfel hun paspoort laten kijken.
Daarom dus ook mijn vraag is er van de directie van huize René soms iemand die de laatste tijd ergens stage gedaan heeft bij de politie of de een of andere inspectie dienst want die gaan ook zo te werk daar moet je uw identiteitskaart ook altijd laten kijken. Komt daarbij dat deze diensten u ook steeds beschuldigen van bedrog.

Grow up. Als je eruit ziet alsof je mogelijk boven de leeftijdsgrens valt, gaan ze je geboortedatum na op je paspoort. Enkel je geboortedatum. Ga je ook zo tekeer tegen Facebook? Of laat je iedereen en hun tante weten wanneer je verjaart zodat ze je proficiat kunnen wensen op de dag zelf? Wat denk je dat Instituut René met die info gaat doen? Wat denk je werkelijk dat er zou gebeuren met hun reputatie als die info verkeerd gebruikt zou worden?
Als je hier werkelijk zo bang van bent, is er trouwens een heel simpele oplossing: geen afspraak maken met een dame die een leeftijdsgrens heeft als je zelf over die leeftijdsgrens bent. Als dit te moeilijk is, vrees ik dat je ernstigere problemen hebt dan complottheorieën over datamisbruik van een gereputeerd privéhuis.

Laatst bewerkt:
Dus past er zelf ook maar voor op.
Wat mij opvalt is dat dit een gegeven is dat zich eigenlijk alleen bij Instituut René voor doet buiten misschien wel sporadisch ergens een uitzondering.

Niettemin zoals Lisa aanhaalt hebben deze dames nog een andere full time job dus zou het ook nog kunnen dat zij ooit een of andere eed gezworen hebben en dus bij de politie of inspectie werken dan moet ik mij excuseren en hebben de dames zeker het recht om de heren hoerenlopers hun identiteiten te vragen.

Ja Lisa ik weet ook wel dat ik met dit artikel heel wat bagger over mij heen zal krijgen van jou (gezien jij wel snugger bent en heel gepast kan antwoorden) alsook van uw resem aanbidders (dat ben ik eigenlijk zelf ook) en gatlekkers zo mag je ze toch wel noemen dus degene die het altijd voor u opnemen en iedereen direct aanvallen die toch een minimale kritiek op u zou hebben of het eens oneens zou zijn met jou.

Sorry voor jou en Instituut René ik wil echt niet op de man spelen maar dit moest mij toch eens van het hart. Langs de andere kant wens ik u en Instituut René nog heel veel commerciële successen en voor jou niet in het minst daarbij nog veel privégeluk in de eerste plaats met uw kindjes.

P.S. Lisa je blinkt weer zoals een spiegeltje en uw lichaam is weer de perfectie !!! Hetgeen ik eigenlijk niet meer verwacht had na uw tweede bevalling en in de eerste weken nadien.

Voor mij is dit artikel af en gesloten en wens nadien dan ook naar niemand meer te reageren.

Groetjes en het Beste Flandrien.
Na drie zinnen gelezen te hebben, kwam ik tot de conclusie dat dit een hele paragraaf vol gezeur en gezaag is. Verder heb ik het ook niet gelezen. Gefrustreerde Flandrien?

Kun je er niet tegen dat sekswerkers grenzen en voorwaarden stellen?

Nou nou, arme jij. Het moet toch moeilijk zijn om in deze progressieve tijd te leven met zo'n gedachtegang als de jouwe. Ik ben trots op mijn team: we gaan voor kwaliteit en een langdurige, gelukkige loopbaan. Hopelijk wens ik jou ook geluk toe, in plaats van norsheid.

Sorry hoor maar enkel iemand van de politie of een bevoegd persoon(stadsdiensten bij bepaalde aanvragen) heeft het recht mijn identiteitskaart te vragen. Dat heeft niets te maken met grenzen of voorwaarden.alles met privacy Enkel de leeftijd bekijken? Hoe doe je dat zonder de naam etc te zien? Ik ga de dame in kwestie toch ook haar identiteitskaart niet vragen want... Heeft ze wel de leeftijd die zij zegt te hebben? Ik ben bereid mijn id te tonen als de dame in kwestie dat ook doet.

Laatst bewerkt:
Wie is hier de zaag eigenlijk? Met een intelligent waar ik niet publiekelijk mee zou durven uitpakken. Met wat voor een ongehoorde arrogantie blaf jij hier mensen af zeg? Je hebt echt wel keer op keer een probleem met een andere mening hè? Opendebatcultuur, tja Poetin en Trump kennen dat concept ook niet. Net als de TikTok provider…stay there…
Ik mag gerust antwoorden op iemand die commentaar heeft op een dame omdat ze een leeftijdsgrens heeft.
Wat verwachten jullie eigenlijk van mij? Serieuze vraag!
Moet ik haar benen openhouden en haar forceren klanten te ontvangen die ze niet wilt? Dan zou ik inderdaad op Trump lijken. Nee bedankt.

Ik mag gerust antwoorden op iemand die commentaar heeft op een dame omdat ze een leeftijdsgrens heeft.
Wat verwachten jullie eigenlijk van mij? Serieuze vraag!
Moet ik haar benen openhouden en haar forceren klanten te ontvangen die ze niet wilt? Dan zou ik inderdaad op Trump lijken. Nee bedankt.
Klanten hun id kaart vragen, dat is echt iets voor ICE, dus Trump

Klanten hun id kaart vragen, dat is echt iets voor ICE, dus Trump
Wij mogen bij twijfel het vragen. Jij bent niet verplicht het te tonen. Dan ben je vrij te vertrekken.
Niemand zegt dat we jouw naam moeten zien. Hou gerust je duim erover.
Voor die dame is de leeftijd belangrijk. Dat gaan we respecteren.

Sorry hoor maar enkel iemand van de politie of een bevoegd persoon(stadsdiensten bij bepaalde aanvragen) heeft het recht mijn identiteitskaart te vragen. Dat heeft niets te maken met grenzen of voorwaarden.alles met privacy Enkel de leeftijd bekijken? Hoe doe je dat zonder de naam etc te zien? Ik ga de dame in kwestie toch ook haar identiteitskaart niet vragen want... Heeft ze wel de leeftijd die zij zegt te hebben? Ik ben bereid mijn id te tonen als de dame in kwestie dat ook doet.
Niemand verplicht iemand die er ouder uitziet dan de leeftijdsgrens om expliciet een afspraak te maken met iemand die deze leeftijdsgrens hanteert. Gewoon geen afspraak maken in dat geval. Crisis averted 😉🙃

Het is nog steeds het recht van de dames zelf om te beslissen met wie ze het bed delen. Het feit dat ze een leeftijdsgrens opleggen, toont dat ze zich bij heren boven die grens niet comfortabel voelen. Om daar vervolgens moord en brand over te komen schreeuwen en het op te nemen voor creeps dit dit per sé proberen te omzeilen is extreem wansmakelijk.

Ach, zo platvloers. Heb jij zelf wel respect voor je beroep en de dames die bij jou werken? Twijfel sterk! En dan suggereren dat het van ons komt.
Ik kan als regelmatige klant van het huis met de hand op het hart bevestigen dat ik geen enkele reden heb om te twijfelen over het goede karakter van Lisa en haar dames. Enkel lof voor haar en haar team. Wat niet gezegd kan worden van jullie creeps 😉

Terug
Bovenaan Onderaan