Dankjewel… Ik ben mij ervan bewust dat ik vurig kan reageren op mensen die zagen over anderen hun grenzen.Niemand verplicht iemand die er ouder uitziet dan de leeftijdsgrens om expliciet een afspraak te maken met iemand die deze leeftijdsgrens hanteert. Gewoon geen afspraak maken in dat geval. Crisis averted
Het is nog steeds het recht van de dames zelf om te beslissen met wie ze het bed delen. Het feit dat ze een leeftijdsgrens opleggen, toont dat ze zich bij heren boven die grens niet comfortabel voelen. Om daar vervolgens moord en brand over te komen schreeuwen en het op te nemen voor creeps dit dit per sé proberen te omzeilen is extreem wansmakelijk.
Ik kan als regelmatige klant van het huis met de hand op het hart bevestigen dat ik geen enkele reden heb om te twijfelen over het goede karakter van Lisa en haar dames. Enkel lof voor haar en haar team. Wat niet gezegd kan worden van jullie creeps![]()
Is gewoon not done in mijn opinie. Ik wilde vandaag 2 prachtige dames aankondigen.
Welk huis kan zeggen zo een line-up te hebben? Is toch knap?
Om dan te horen dat ik de dames en mijn beroep niet respecteer en daarbovenop nog eens de vergelijking met Trump naar mijn hoofd krijg gaat erover. (Zeker sinds de files afgelopen weekend zijn gepubliceerd).
Veel succes aan het forum. Voor mij hoeft het even niet