Algemeen Instituut René, Eke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De dames doen natuurlijk geen standaard beroep, en als ze een leeftijdsgrens willen is dat hun recht, maar ik vind dit discriminatie.
In de toekomst dan ook maar selecteren op gewicht, lengte, loon brief meenemen?
Wat ik me afvraag, als er bij René bv nieuwe ramen moeten gestoken worden, en de aannemer is een 50 plusser?
Bon, prettig WE iedereen, ik loop al 53 jaar rond op deze mooie planeet, leven en laten leven...
Over and out.
Discriminatie is verboden, maar er zijn uitzonderingen.
Seksueel strafrecht draait rond toestemming. Als de dame geen toestemming geeft, kan er geen verbintenis (figuurlijk, letterlijk, en juridisch gezien) plaats vinden. Als zij geen toestemming geeft om bijvoorbeeld 50+ te ontvangen, dan is dat geen discriminatie. Als daarentegen een bakker weigert brood te verkopen aan 50+ is hij wel strafbaar.
Een dvp kan zich maar schuldig maken aan discriminatie als ze gelijke groepen ongelijk behandelt, maar niet als ze ongelijke ongelijk behandelt.
Een 50jarige is niet gelijk aan een 49jarige, dus de ongelijke behandeling van twee ongelijken is legitiem. Mocht ze daarentegen bepaalde 50+ niet en bepaalde 50+ wel ontvangen, dan zou ze wel aan discrminatie doen, tenzij ze daarvoor een tweede reden heeft, bijvoorbeeld huidskleur, zodat daardoor de toestemming ontbreekt.
Terug naar de bakker, discrlinatie/racisme is strafbaar, die wordt zeker veroordeeld.

Wat maken we het ons allemaal moeilijk ..

De dienstverlener geeft aan binnen welk kader de diensten kunnen verleend worden. Niet akkoord? Neem geen dienst af.

Prijzen niet in overeenstemming met hetgeen je wil betalen? Neem geen dienst af.

Hebben gedifferentieerde prijszetting en service kader impact op omzet? Risico voor de dienstverlener.

Ik zie geen probleem, alleen leuke nieuwe dames.

Rest van deze thread terug positief? Graag...

Van mij mag je gerust voortdoen zoals je bezig bent.
Wat je doet, druist in tegen de gewoonlijke manier van privéhuis namelijk: alle dames zelfde prijzen, handelingen en alle klanten welkom. Misschien daarom zoveel gedoe. Maar alles is klaar en duidelijk. Een klant heeft meer zekerheid dat de dvp niet illegaal en gedwongen werkt enz. De consent is duidelijk anwezig.
Misschien op de site ID weghalen en gewoon een bewijs van leeftijd laten? Of toevoegen dat de duim over de naam mag gehouden worden ofzo?

En misschien toevoegen wat gebeurt met mannen die niets willen laten zien, want Roba heeft wel een punt, dan is het meteen klaar en duidelijk wat de beslissing ook moge zijn.
Dat is een goed idee! Ga ik doen! Dankjewel

Wie hier oprecht een goede werkwijze kan geven waarbij de grenzen van de dame worden gerespecteerd, IR en ik niet strafbaar bezig zijn, klanten die liegen over hun leeftijd er makkelijk kunnen uitfilteren en we dan ook nog alle klanten tevreden kunnen houden hier op het forum: ik luister met veel plezier.

Mijn enige opmerking zou zijn om bij het vastleggen van een afspraak vanuit IR altijd consequent mee te delen dat er een leeftijdsgrens is (wanneer van toepassing). Mensen kunnen wel eens selectief lezen. Als er dan toch iemand opduikt met een gezegende leeftijd dan is het echt kwade wil. Hoe iemand klinkt aan de telefoon is niet altijd een goede indicatie over de leeftijd. Dat zou nutteloos heen en weer rijden moeten verminderen en het is altijd beter aan de telefoon ruzie te maken dan bij IR.

Wat maken we het ons allemaal moeilijk ..

De dienstverlener geeft aan binnen welk kader de diensten kunnen verleend worden. Niet akkoord? Neem geen dienst af.

Prijzen niet in overeenstemming met hetgeen je wil betalen? Neem geen dienst af.

Hebben gedifferentieerde prijszetting en service kader impact op omzet? Risico voor de dienstverlener.

Ik zie geen probleem, alleen leuke nieuwe dames.

Rest van deze thread terug positief? Graag...

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.
Sommige mensen nemen alles te persoonlijk op.

Mijn enige opmerking zou zijn om bij het vastleggen van een afspraak vanuit IR altijd consequent mee te delen dat er een leeftijdsgrens is (wanneer van toepassing). Mensen kunnen wel eens selectief lezen. Als er dan toch iemand opduikt met een gezegende leeftijd dan is het echt kwade wil. Hoe iemand klinkt aan de telefoon is niet altijd een goede indicatie over de leeftijd. Dat zou nutteloos heen en weer rijden moeten verminderen en het is altijd beter aan de telefoon ruzie te maken dan bij IR.

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.
Sommige mensen nemen alles te persoonlijk op.
Dankuwel voor de input. Hier proberen we wel op te letten! So far so good. Gelukkig ook nog niemand die in discussie ging aan telefoon ☺️

Normaal ben ik zo niet van het type vaak te reageren op dit forum omdat de discussies alle kanten kunnen opgaan (zoals nu) en ik het dus niet aanlokkelijk vind om actiever deel te nemen eerlijk gezegd.
Beetje deprimerend soms.

Lisa neemt het vaak collectief op zich om hier te reageren voor ons, de dames van Rene en de sekswerkers in het algemeen en krijgt dan ook al de bagger over zich.

Na hier mee te lezen moet het volgende mij toch wel even van het hart.

Ik draai intussen al 16 jaar (ja ook ik kom een jaartje ouder 😅) mee in het wereldje op verschillende locaties en heb dus al heel veel de revue zien passeren.

1 ding is zeker: Lisa steekt er torenhoog boven uit als het gaat over dames begeleiden, meedenken en meewerken aan hun noden en altijd rekening houdend met wat wij als sekswerker zelf willen.
Dat is toch ook belangrijk?
De insteek is dat het voor ons leuk blijft en binnen ons grenzen wij zelf bepalen.
En volgens mij heeft iedere man die langskomt daar ook zijn voordeel bij dat je ergens wel weet dat de dame die je bezoekt het leuk vindt.

Val je buiten de leeftijdsgrens een dame hanteert dan bezoek je toch gewoon iemand die deze niet hanteert?
RL staat letterlijk vol!
Ik heb veel lieve, iets oudere klantjes die buiten bepaalde leeftijdsgrenzen vallen (lees 50 of 60+) en we praten ook soms over de leeftijdsgrens van andere dames.
Die mannen maken daar helemaal geen drama van hoor dat ze een bepaalde dame niet kunnen bezoeken wegens hun leeftijd.
Dus is denk ik toch wel de minderheid er hier over uitvalt.

En zoals Lisa zegt, hoe moet ze het dan aanpakken zodat het voor iedereen goed is en ze geen commentaar krijgt….
Lijkt me heel moeilijk want je kan nooit voor iedereen goed doen.
Ik kan enkel maar zeggen dat ik al jaren zie hoe gepassioneerd Lisa hiermee bezig is om de sekswerkers-wereld een fijn en gerespecteerd plekje te maken voor iedereen op een hele correcte manier.
Dus heel jammer deze negatieve reacties.

Ik weet nog toen ik begon als 18jarig meisje de uitbater van de zaak vlakaf zei, pijpen is zonder condoom of je komt er niet in. Geen keuzemogelijkheid.
Mannen weigeren op basis van hun leeftijd was al zeker geen optie.
Mannen weigeren tout court was geen optie.
En als jong meisje bezwijk je onder de druk en verleg je je grenzen.
Dat was toen een beetje zo een tijd en gelukkig tijden veranderd zijn toch!!
Lijkt me op het randje he toch geen vrije keuze laten.
Ik kan je verzekeren het toen op de duur geen leuke setting meer was om af te spreken en ik ben er na een tijdje dan ook mee gestopt.
Op die manier drijf je dus nieuwtjes of jonge meisjes in de hoek zodat ze er snel genoeg van krijgen.
Ik heb erna dan zelf mijn weg gezocht en gevonden met vallen en opstaan.
Dus ik vind het super mooi de nieuwe dames iemand hebben zoals Lisa achter de hand met ervaring.
Ik wou eerlijk gezegd ik ook zo iemand had in mijn beginjaren waar ik kon op vertrouwen en op rekenen als dame!

Ik hou oprecht van wat ik doe maar niet altijd alles is roze geur en maneschijn. (Maar dat hoort er bij, geen baten zonder blutsen)
Wij komen van alles tegen en je moet wel selectief zijn op basis van je eigen voorkeuren om er het plezier in te houden.
Ik heb intussen het geluk een leuke kring te hebben waarmee ik regelmatig afspreek en dat is super tof. Maar dat heb je ook niet van dag 1.
Dus gun het de nieuwe dames ook om hun weg te vinden op een leuke manier die goed voelt voor hen.
Als ze hier meelezen niet direct een plezante eerste indruk zo.

Ikzelf heb gans mijn 20iger jaren een leeftijdsgrens gehanteerd dat ik geen mannen onder de 30 wou ontvangen.
Dit voelde voor mij op dat moment niet goed.
Ook een leeftijdsgrens dus maar op een andere manier.
En er zijn toen ook ambetante zaken gebeurd van mannen die toch probeerden en dan voel je je in het nauw gedreven als dame.
Dus hoe moet je dit dan aanpakken om dit te vermijden of alles goed te laten verlopen voor beide partijen? Moeilijk vraagstuk toch, dus handelt Lisa altijd in ons belang.

Intussen hanteer ik die leeftijdsgrens van -30 niet meer omdat mijn gevoel daarover veranderd is met de jaren.
Dus geef deze dames ook de kans om in deze leuke wereld te groeien zoals ze dit zelf willen op een manier die goed voelt voor hun.

Op een vorig forum ben ik ook nog uitgescholden geweest voor rascist en discriminatie enzovoort omdat mijn voorkeur gaat naar Vlaamse mannen.
Ook hele pagina's discussies met voor en tegenstanders en als extraatje een rot gevoel voor mij. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van dit forum.
Ben ik daarom rascist, nee zeker niet!
Ik voel me er gewoon niet goed bij.
Tegen jouw zin iemand ontvangen om dan halve service te geven en het geld 'af te troggelen' zoals ik hier vaak lees is toch ook geen optie.

Misschien voor sommigen moeilijk te geloven dat er dames zijn die dit graag doen en niet hoofdzakelijk uit financiële overwegingen en we dus bij gevolg ook ons grenzen stellen en doen wat wij leuk vinden.
Ik persoonlijk doe enkel wat ik leuk vind! En dat is heerlijk
Dames die geen grenzen stellen, dingen doen die niet goed voelen, die vallen er naar mijn ervaring binnen de kortste keren uit, verbrand zoals ze zeggen.
Dus grenzen stellen lijkt me in deze context maar meer dan normaal om lang plezier te hebben in deze hele leuke, boeiende en fascinerend wereld!

Mijn tekst is wat langer uitgevallen dan gedacht 🙈🫣
Ik zal dus ook niet verder meer reageren om het topic niet verder vol te pompen met discussie.
Er zullen altijd 2 kampen zijn en verschillende meningen maar respect en hoffelijkheid is een mooie deugd dus wees lief voor elkaar en voor ons.

Doe zo verder Lisa 🫶
Wij weten met zn allen je het o zo goed doet en hoeveel energie en passie je erin steekt ❤️

Liefs, Xena

Normaal ben ik zo niet van het type vaak te reageren op dit forum omdat de discussies alle kanten kunnen opgaan (zoals nu) en ik het dus niet aanlokkelijk vind om actiever deel te nemen eerlijk gezegd.
Beetje deprimerend soms.

Lisa neemt het vaak collectief op zich om hier te reageren voor ons, de dames van Rene en de sekswerkers in het algemeen en krijgt dan ook al de bagger over zich.

Ik draai intussen al 16 jaar (ja ook ik kom een jaartje ouder 😅) mee in het wereldje op verschillende locaties en heb dus al heel veel de revue zien passeren.

1 ding is zeker: Lisa steekt er torenhoog boven uit als het gaat over dames begeleiden, meedenken en meewerken aan hun noden en altijd rekening houdend met wat wij als sekswerker zelf willen.
De insteek is dat het voor ons leuk blijft en binnen ons grenzen wij zelf bepalen.
En volgens mij heeft iedere man die langskomt daar ook zijn voordeel bij dat je ergens wel weet dat de dame die je bezoekt het leuk vindt.

Val je buiten de leeftijdsgrens een dame hanteert dan bezoek je toch gewoon iemand die deze niet hanteert?
RL staat letterlijk vol!
Ik heb veel lieve, iets oudere klantjes die buiten bepaalde leeftijdsgrenzen vallen (lees 50 of 60+) en we praten ook soms over de leeftijdsgrens van andere dames.
Die mannen maken daar helemaal geen drama van hoor dat ze een bepaalde dame niet kunnen bezoeken wegens hun leeftijd.

En zoals Lisa zegt, hoe moet ze het dan aanpakken zodat het voor iedereen goed is en ze geen commentaar krijgt….
Ik kan enkel maar zeggen dat ik al jaren zie hoe gepassioneerd Lisa hiermee bezig is om de sekswerkers-wereld een fijn en gerespecteerd plekje te maken voor iedereen op een hele correcte manier.

Ik weet nog toen ik begon als 18jarig meisje de uitbater van de zaak vlakaf zei, pijpen is zonder condoom of je komt er niet in. Geen keuzemogelijkheid.
Ik kan je verzekeren het toen op de duur geen leuke setting meer was om af te spreken en ik ben er na een tijdje dan ook mee gestopt.
Op die manier drijf je dus nieuwtjes of jonge meisjes in de hoek zodat ze er snel genoeg van krijgen.
Dus ik vind het super mooi de nieuwe dames iemand hebben zoals Lisa achter de hand met ervaring.
Ik wou eerlijk gezegd ik ook zo iemand had in mijn beginjaren waar ik kon op vertrouwen en op rekenen als dame!

Ik hou oprecht van wat ik doe maar niet altijd alles is roze geur en maneschijn. (Maar dat hoort er bij, geen baten zonder blutsen)
Wij komen van alles tegen en je moet wel selectief zijn op basis van je eigen voorkeuren om er het plezier in te houden.
Ik heb intussen het geluk een leuke kring te hebben waarmee ik regelmatig afspreek en dat is super tof. Maar dat heb je ook niet van dag 1.
Dus gun het de nieuwe dames ook om hun weg te vinden op een leuke manier die goed voelt voor hen.

Ikzelf heb gans mijn 20iger jaren een leeftijdsgrens gehanteerd dat ik geen mannen onder de 30 wou ontvangen.
En er zijn toen ook ambetante zaken gebeurd van mannen die toch probeerden en dan voel je je in het nauw gedreven als dame.
Dus hoe moet je dit dan aanpakken om dit te vermijden of alles goed te laten verlopen voor beide partijen? Moeilijk vraagstuk toch, dus handelt Lisa altijd in ons belang.

Intussen hanteer ik die leeftijdsgrens van -30 niet meer omdat mijn gevoel daarover veranderd is met de jaren.
Dus geef deze dames ook de kans om in deze leuke wereld te groeien zoals ze dit zelf willen op een manier die goed voelt voor hun.

Op een vorig forum ben ik ook nog uitgescholden geweest voor rascist en discriminatie enzovoort omdat mijn voorkeur gaat naar Vlaamse mannen.
Ook hele pagina's discussies met voor en tegenstanders en als extraatje een rot gevoel voor mij. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van dit forum.
Tegen jouw zin iemand ontvangen om dan halve service te geven en het geld 'af te troggelen' zoals ik hier vaak lees is toch ook geen optie.

Misschien voor sommigen moeilijk te geloven dat er dames zijn die dit graag doen en niet hoofdzakelijk uit financiële overwegingen en we dus bij gevolg ook ons grenzen stellen en doen wat wij leuk vinden.
Dames die geen grenzen stellen, dingen doen die niet goed voelen, die vallen er naar mijn ervaring binnen de kortste keren uit, verbrand zoals ze zeggen.
Dus grenzen stellen lijkt me in deze context maar meer dan normaal om lang plezier te hebben in deze hele leuke, boeiende en fascinerend wereld!

Ik zal dus ook niet verder meer reageren om het topic niet verder vol te pompen met discussie.
Er zullen altijd 2 kampen zijn en verschillende meningen maar respect en hoffelijkheid is een mooie deugd dus wees lief voor elkaar en voor ons.

Doe zo verder Lisa 🫶
Wij weten met zn allen je het o zo goed doet en hoeveel energie en passie je erin steekt ❤️

Liefs, Xena
Geen woorden voor. Dankjewel 🥹🙏❤️❤️❤️

Ja Lisa, uw twee nieuwe dames zijn eigenlijk ook al besmet met het gouden kut syndroom en ze zijn nog niet eens begonnen dat beloofd....
Maximum leeftijdsgrens bij de mannen 40 jaar of 55 jaar. Waarschijnlijk is dat nogal besmettelijk want ik heb vroeger al eens gelezen dat er nog zo een dame werkt met een leeftijdsgrens bij Instituut René.
Dus past er zelf ook maar voor op.
Wat mij opvalt is dat dit een gegeven is dat zich eigenlijk alleen bij Instituut René voor doet buiten misschien wel sporadisch ergens een uitzondering.

Amai, je zal maar verjaren op de leeftijdsgrens tussen uw afspraak en de uiteindelijke date. Je bent dan 50% van uw voorschot kwijt en ten huize René word je dan ook nog eens voor een bedrieger bekeken met in het slechtste geval dat uw naam en geboortedatum op een zwarte lijst gezet word. Want ja de heren moeten bij twijfel hun paspoort laten kijken.
Daarom dus ook mijn vraag is er van de directie van huize René soms iemand die de laatste tijd ergens stage gedaan heeft bij de politie of de een of andere inspectie dienst want die gaan ook zo te werk daar moet je uw identiteitskaart ook altijd laten kijken. Komt daarbij dat deze diensten u ook steeds beschuldigen van bedrog.

De privacy van de heren hoerenlopers is hiermee ook op de schop zijn identiteit word voortaan gecontroleerd door een h..... maar we gaan het wat mooier zeggen of ik word hier nog beschuldigd van discriminatie van het vrouwelijk geslacht dus gaan we het houden op gezelschapsdames of hostessen dit vind ikzelf ook veel voornamer alhoewel ze allemaal blij zijn met de penis van een man in hun mond als het maar genoeg euro's opbrengt.

Niettemin zoals Lisa aanhaalt hebben deze dames nog een andere full time job dus zou het ook nog kunnen dat zij ooit een of andere eed gezworen hebben en dus bij de politie of inspectie werken dan moet ik mij excuseren en hebben de dames zeker het recht om de heren hoerenlopers hun identiteiten te vragen.

Ja Lisa ik weet ook wel dat ik met dit artikel heel wat bagger over mij heen zal krijgen van jou (gezien jij wel snugger bent en heel gepast kan antwoorden) alsook van uw resem aanbidders (dat ben ik eigenlijk zelf ook) en gatlekkers zo mag je ze toch wel noemen dus degene die het altijd voor u opnemen en iedereen direct aanvallen die toch een minimale kritiek op u zou hebben of het eens oneens zou zijn met jou.

Sorry voor jou en Instituut René ik wil echt niet op de man spelen maar dit moest mij toch eens van het hart. Langs de andere kant wens ik u en Instituut René nog heel veel commerciële successen en voor jou niet in het minst daarbij nog veel privégeluk in de eerste plaats met uw kindjes.

P.S. Lisa je blinkt weer zoals een spiegeltje en uw lichaam is weer de perfectie !!! Hetgeen ik eigenlijk niet meer verwacht had na uw tweede bevalling en in de eerste weken nadien.

Voor mij is dit artikel af en gesloten en wens nadien dan ook naar niemand meer te reageren.

Groetjes en het Beste Flandrien.

Ik reageer niet snel op reviews en posts. Maar laat ons hier even heel duidelijk over zijn.

Elke dame heeft het volste recht om haar eigen grenzen te bepalen.
Dat gaat over leeftijd, maar evengoed over houding, respect, mentale gesteldheid en veiligheid. Ik bijvoorbeeld hanteer als 40 jarige bewust een ondergrens, 26 jaar. Raar dat daar geen 'klachten' over komen.

Wat hier schokkend is, is niet het bestaan van zo'n grens. Wat schokkend is, is de agressie waarmee vooral oudere mannen reageren wanneer zij zelf uitgesloten worden.

Laat ons dat benoemen: dit soort reacties komt zelden van respectvolle klanten.
Ze komen van mannen die vinden dat hun verlangen belangrijker is dan de grenzen van jonge vrouwen.

En nee: dit is geen "syndroom"!! Dit is zelfbescherming. Dit is verantwoordelijkheid nemen in een sector waar vrouwen al decennialang te weinig beschermd werden.

Leeftijd is één criterium. Niet het enige. Maar wie zich hier zó persoonlijk door aangevallen voelt, bewijst net waarom grenzen nodig zijn.

Stel jezelf deze vraag en wees eerlijk: als dit je dochter was, zou je haar dan verwijten dat ze selectief is? Of zou je hopen dat ze sterk genoeg is om "nee" te zeggen tegen mannen die haar grenzen niet respecteren?

Identiteitscontrole, selectie en voorzichtigheid zijn geen machtsmisbruik. Ze zijn het gevolg van jarenlange realiteit, niet van arrogantie.

Vrouwen reduceren tot lichamen, euro's of expliciete fantasieën is geen kritiek, het is exact het gedrag waartegen wij ons beschermen.

Onze grenzen zijn niet het probleem. De manier waarop sommigen ermee omgaan, wel.

Lees dit goed.. (misschien zelfs 2x als je het niet onmiddellijk begrijpt met dat oerbrein van je), laat dit bezinken en denk goed na voor je een antwoord formuleert. Want wil jij behoren tot DIE groep mannen waar wij ons voor moeten beschermen?

Sorry maar waar gaat heel deze discussie toch maar om. Als de dames een leeftijdsgrens willen stellen, stellen ze die, net zoals ze hun prijzen kunnen kiezen. Dat is hun keuze, in tegenstelling tot wij weten ze toch niet wie er binnen gaat komen (als het geen vaste klant is). En ik geloof dat iedereen wel akkoord gaat met het feit dat ze het op voorhand al duidelijk communiceren.

Ga je er niet mee akkoord, ga dan ergens anders naartoe, ipv die onbeschofte en denigrerende berichten te schrijven.

Laatst bewerkt:
Beetje deprimerend soms.

RL staat letterlijk vol!

Doe zo verder Lisa 🫶

Liefs, Xena
Wauw 🤩

Ik heb nog nooit iets op dit forum gepost maar lees af en toe passief mee. Deze topic heeft me getriggerd om te reageren.

Alle lof voor Lisa die steeds in de vuurlinie staat en opkomt voor de rechten van de dames! Heb a.u.b. respect voor de keuze en grenzen van de dames.

Als ik 1 iets heb meegekregen van Lisa, wees vooral eerlijk in je communicatie naar de dame toe!

Respect ook voor de reactie van Xena, komt uit het hart!

Verder wens ik de nieuwe dames heel veel succes in een veilige omgeving met enkel respectvolle klanten.

T.

Ik denk dat de messenger net niet doodgeschoten is, goed werk gastjes!

Ik begrijp toch ergens dat entitled gedoe niet van een bepaalde generatie. Ze hadden precies vroeger vaker eens "neen" moeten zeggen.

"Bla bla bla bij IR te duur", "bla bla bla hoezo leeftijdsgrens".

Nog even verder doen en weer een set dames die weg zijn en vervolgens gaan klagen in andere topics "tiens, er zijn wel weinig dvp's op dit forum he…"

Om te eindigen toch effe #TeamXena

Ik denk dat de messenger net niet doodgeschoten is, goed werk gastjes!

Ik begrijp toch ergens dat entitled gedoe niet van een bepaalde generatie. Ze hadden precies vroeger vaker eens "neen" moeten zeggen.

"Bla bla bla bij IR te duur", "bla bla bla hoezo leeftijdsgrens".

Nog even verder doen en weer een set dames die weg zijn en vervolgens gaan klagen in andere topics "tiens, er zijn wel weinig dvp's op dit forum he…"

Om te eindigen toch effe #TeamXena
Dan moet je ook niet af vragen waarom bepaalde vrouwen mannen haten. Als waarom het zo moeilijk geworden is om een kans te krijgen bij een vrouw.

Dat hebben we te danken aan een bepaalde groep onbeschofte & zelfingenomen mannen.

Na wat hier de laatste dagen allemaal verschenen is, toch even mijn bedenkingen.
Voor alle duidelijkheid, ik behoor niet (althans nog niet 😆) tot die oudere generatie, maar had toch graag hetvolgende meegedeeld.
Wat betreft die leeftijdsgrenzen die de dames stellen, daarvan is ieder normaal denkend mens wel overtuigd zou ik denken, dat iedereen zonder uitzonderingen de grenzen van de dames moet respecteren. Laat dat duidelijk zijn.
Dan waren er nog de bewuste ID controles, maar laat dit nu terzijde want daarover gaat het bij mij niet.
Ik stel alleen vast dat er in gans deze ophef maar 4 personen, inderdaad 4 personen lees het maar na, zich zwaar negatief en denigrerend hebben uitgelaten tegenover Lisa, IR en haar bewuste dames. Van deze 4 is het niet eens duidelijk, althans dat is nergens duidelijk op uit te maken, dat deze tot de oudere generatie zouden behoren.
Maar dan nog, stel dat het toch zou zijn, dan wordt door uitlatingen van deze 4 wansmakelijk personen hier een ganse generatie met de vinger gewezen en een etiket opgeplakt, alsof zij allemaal zo zijn en bij die andere generaties geen onbeleefde bullebakken zitten die zich onrespectvol gedragen tegenover vrouwen.
Misschien dan wel niet inzake leeftijdsgrenzen, alhoewel je nooit weet, maar dan wel over bepaalde andere grenzen die ze niet respecteren.
Dat zie je in de maatschappij en in de omgeving wel genoeg.
Maar dan plots wordt hier ineens een hele oudere generatie voor de bus gegooid.
En daar wordt ik bijna al even misselijk van als van de klagers die de aanzet waren tot deze heisa.

denk dat je als klant enkel en alleen maar tevreden kan zijn over de duidelijkheid en openheid waarmee Instituut René adverteert en communiceert.
- duidelijke, recente en correcte foto's van de dames zelf
- duidelijke prijzen bij iedere dame
- duidelijke grenzen bij de dames die bepaalde grenzen hebben
- een link naar redlights vanop de website bij iedere dame waar je kan zien welke handelingen mogelijk zijn
- duidelijk agenda bij elke dame waarop staat wanneer deze dame beschikbaar is

dit zorgt er al voor dat je als klant (die de moeite neemt om de professionele, overzichtelijke website te raadplegen) alle informatie hebt om een keuze te kunnen maken voor een dame die jou aanspreekt, die voor jou betaalbaar is en waar jij binnen de aangestelde grenzen valt die de dame heeft. het enige wat je dan nog moet doen is een datum vinden die voor beide partijen past.

Instituut René bied naar mijn mening iets op deze markt dat veel klanten en sekswerkers kunnen waarderen. een huis waar een vast aanbod van Vlaamse dames (met toch een grote verscheidenheid qua type dame) die kwalitatieve diensten afleveren (dit moet ik toch concluderen uit de reviews van de dames en het instituut plus hoe de klanten hier op het forum over dit huis schrijven). Een dame die snel-snel afwerkt, die de tijd niet respecteert, die er de kantjes van afloopt zal niet lang bij dit huis blijven denk ik, Instituut René heeft een bepaalde reputatie waar te houden.

Heel belangrijk vind ik ook dat Instituut René echt een huis wil zijn dat samenwerkt met hun dames en die een veilige haven wil zijn voor hun dames en die ervoor zorgt dat de dames in volle vertrouwen en plezier daar werken. (en uiteraard ook in alle veiligheid)
Dit kan je ook enkel en alleen maar ten goede komen als klant als de dvp daar graag werkt.

Zal instituut René voor iedere klant het beste huis zijn? natuurlijk niet. het aanbod zal niet iedereen aanspreken, de prijzen zullen niet voor iedereen ok zijn,...
en dat is prima.
er is spek voor ieders bek te vinden in de grote vijver van het sekswerk.

maar ik denk dat iedereen wel kan beamen dat Instituut René iets unieks biedt in België dat enkel en alleen maar aangemoedigd kan worden : een huis waar sekswerkers veel inspraak en autonomie hebben, een huis die zorgt voor veiligheid en duidelijke grenzen, een huis die zorgt dat grenzen gerespecteerd worden, een huis dat zorgt dat je als klant waar krijgt voor je geld en waar je niet afgeript wordt of niet krijgt waarvoor je hebt betaald, ...

Na wat hier de laatste dagen allemaal verschenen is, toch even mijn bedenkingen.
Voor alle duidelijkheid, ik behoor niet (althans nog niet 😆) tot die oudere generatie, maar had toch graag hetvolgende meegedeeld.
Wat betreft die leeftijdsgrenzen die de dames stellen, daarvan is ieder normaal denkend mens wel overtuigd zou ik denken, dat iedereen zonder uitzonderingen de grenzen van de dames moet respecteren. Laat dat duidelijk zijn.
Dan waren er nog de bewuste ID controles, maar laat dit nu terzijde want daarover gaat het bij mij niet.
Ik stel alleen vast dat er in gans deze ophef maar 4 personen, inderdaad 4 personen lees het maar na, zich zwaar negatief en denigrerend hebben uitgelaten tegenover Lisa, IR en haar bewuste dames. Van deze 4 is het niet eens duidelijk, althans dat is nergens duidelijk op uit te maken, dat deze tot de oudere generatie zouden behoren.
Maar dan nog, stel dat het toch zou zijn, dan wordt door uitlatingen van deze 4 wansmakelijk personen hier een ganse generatie met de vinger gewezen en een etiket opgeplakt, alsof zij allemaal zo zijn en bij die andere generaties geen onbeleefde bullebakken zitten die zich onrespectvol gedragen tegenover vrouwen.
Misschien dan wel niet inzake leeftijdsgrenzen, alhoewel je nooit weet, maar dan wel over bepaalde andere grenzen die ze niet respecteren.
Dat zie je in de maatschappij en in de omgeving wel genoeg.
Maar dan plots wordt hier ineens een hele oudere generatie voor de bus gegooid.
En daar wordt ik bijna al even misselijk van als van de klagers die de aanzet waren tot deze heisa.

Ik wist niet hoe ik dit handig moest aanpakken 🤭
Niet zoveel ervaring hier
Dus een screenshot van deeltje van mijn post.
Gaat zeker over enkelingen die uitvallen en veel oudere heren zijn wel lief en begripvol hoor ❤️
We gooien ze dus nog niet allemaal ineens voor de bus 🤭
IMG_2510.jpeg

denk dat je als klant enkel en alleen maar tevreden kan zijn over de duidelijkheid en openheid waarmee Instituut René adverteert en communiceert.
- duidelijke, recente en correcte foto's van de dames zelf
- duidelijke prijzen bij iedere dame
- duidelijke grenzen bij de dames die bepaalde grenzen hebben
- een link naar redlights vanop de website bij iedere dame waar je kan zien welke handelingen mogelijk zijn
- duidelijk agenda bij elke dame waarop staat wanneer deze dame beschikbaar is

dit zorgt er al voor dat je als klant (die de moeite neemt om de professionele, overzichtelijke website te raadplegen) alle informatie hebt om een keuze te kunnen maken voor een dame die jou aanspreekt, die voor jou betaalbaar is en waar jij binnen de aangestelde grenzen valt die de dame heeft. het enige wat je dan nog moet doen is een datum vinden die voor beide partijen past.

Instituut René bied naar mijn mening iets op deze markt dat veel klanten en sekswerkers kunnen waarderen. een huis waar een vast aanbod van Vlaamse dames (met toch een grote verscheidenheid qua type dame) die kwalitatieve diensten afleveren (dit moet ik toch concluderen uit de reviews van de dames en het instituut plus hoe de klanten hier op het forum over dit huis schrijven). Een dame die snel-snel afwerkt, die de tijd niet respecteert, die er de kantjes van afloopt zal niet lang bij dit huis blijven denk ik, Instituut René heeft een bepaalde reputatie waar te houden.

Heel belangrijk vind ik ook dat Instituut René echt een huis wil zijn dat samenwerkt met hun dames en die een veilige haven wil zijn voor hun dames en die ervoor zorgt dat de dames in volle vertrouwen en plezier daar werken. (en uiteraard ook in alle veiligheid)
Dit kan je ook enkel en alleen maar ten goede komen als klant als de dvp daar graag werkt.

Zal instituut René voor iedere klant het beste huis zijn? natuurlijk niet. het aanbod zal niet iedereen aanspreken, de prijzen zullen niet voor iedereen ok zijn,...
en dat is prima.
er is spek voor ieders bek te vinden in de grote vijver van het sekswerk.

maar ik denk dat iedereen wel kan beamen dat Instituut René iets unieks biedt in België dat enkel en alleen maar aangemoedigd kan worden : een huis waar sekswerkers veel inspraak en autonomie hebben, een huis die zorgt voor veiligheid en duidelijke grenzen, een huis die zorgt dat grenzen gerespecteerd worden, een huis dat zorgt dat je als klant waar krijgt voor je geld en waar je niet afgeript wordt of niet krijgt waarvoor je hebt betaald, ...
Mooi gezegd 🥰

Ik heb speciaal een account hier aangemaakt om mijn steun te geven aan Instituut René.

Ik ben al enkele keren bij hun op bezoek geweest en kan enkel goede dingen zeggen! Ik ben bij hun terecht gekomen als deel van mijn therapie rond relaties en sex, en ze hebben mij zo lief en zacht opgevangen dat ik hun echt beschouw als reddende engels.

Als ik sommige berichten hier lees van mannen die commentaar geven over de grenzen van de dames, ben ik gedegouteerd hoe mensen zo kunnen denken. Zijn jullie niet opgevoed door jullie moeders?

Aan de dames van IR: jullie hebben mijn uiterste respect en liefde voor alles dat jullie doen!!

Charlotte – een nieuw begin ✨

Met een warm hart stel ik jullie graag Charlotte voor.
https://www.instituutrene.be/charlotte

Ze is 18, maar vergis je niet: Charlotte is slim, belezen en opvallend bewust van wie ze is. Ze straalt een natuurlijke positiviteit uit en heeft een prachtige joie de vivre die je meteen voelt wanneer je met haar praat. Wat mij persoonlijk raakt, is haar vastberadenheid. Ze wéét wat ze wil ontdekken, maar ze wil het op haar eigen tempo doen.

En dat respecteer ik enorm.

Omdat ze haar eerste stappen zet in deze industrie, heeft Charlotte ervoor gekozen om voorlopig enkel heren tot 30 jaar te ontvangen. Niet uit rebellie, niet uit naïviteit maar omdat ze zich veilig en comfortabel wil voelen terwijl ze deze wereld leert kennen.

Ik vraag dan ook met aandrang om geen commentaar of discussie over haar leeftijdsgrens. Ze is 18, volwassen en maakt haar keuzes bewust. Tegelijk voel ik mij als begeleider enorm verantwoordelijk voor haar welzijn. Ik herken mezelf in haar enthousiasme en levenslust, en ik wil dat ze deze weg kan bewandelen met zachtheid, veiligheid en respect.

Misschien verschuiven haar grenzen in de toekomst wanneer ze zelf ervaart hoeveel fijn en respectvol cliënteel er is. Maar voor nu laten we Charlotte vooral Charlotte zijn. Nieuwsgierig, positief en stap voor stap ontdekkend wie ze is binnen dit vak.

Wie haar ontmoet, ontmoet geen meisje dat "iets moet bewijzen", maar een jonge vrouw die haar eigen pad kiest.

Geef haar ruimte. Geef haar respect.
De rest volgt vanzelf. 🤍

Groetjes
Lisa

Charlotte – een nieuw begin ✨

Met een warm hart stel ik jullie graag Charlotte voor.
https://www.instituutrene.be/charlotte

Ze is 18, maar vergis je niet: Charlotte is slim, belezen en opvallend bewust van wie ze is. Ze straalt een natuurlijke positiviteit uit en heeft een prachtige joie de vivre die je meteen voelt wanneer je met haar praat. Wat mij persoonlijk raakt, is haar vastberadenheid. Ze wéét wat ze wil ontdekken, maar ze wil het op haar eigen tempo doen.

En dat respecteer ik enorm.

Omdat ze haar eerste stappen zet in deze industrie, heeft Charlotte ervoor gekozen om voorlopig enkel heren tot 30 jaar te ontvangen. Niet uit rebellie, niet uit naïviteit maar omdat ze zich veilig en comfortabel wil voelen terwijl ze deze wereld leert kennen.

Ik vraag dan ook met aandrang om geen commentaar of discussie over haar leeftijdsgrens. Ze is 18, volwassen en maakt haar keuzes bewust. Tegelijk voel ik mij als begeleider enorm verantwoordelijk voor haar welzijn. Ik herken mezelf in haar enthousiasme en levenslust, en ik wil dat ze deze weg kan bewandelen met zachtheid, veiligheid en respect.

Misschien verschuiven haar grenzen in de toekomst wanneer ze zelf ervaart hoeveel fijn en respectvol cliënteel er is. Maar voor nu laten we Charlotte vooral Charlotte zijn. Nieuwsgierig, positief en stap voor stap ontdekkend wie ze is binnen dit vak.

Wie haar ontmoet, ontmoet geen meisje dat "iets moet bewijzen", maar een jonge vrouw die haar eigen pad kiest.

Geef haar ruimte. Geef haar respect.
De rest volgt vanzelf. 🤍

Groetjes
Lisa
Ziet er een leuke dame uit.

Leuk om meerdere knappe, nieuwe, Vlaamse dames te zien! Veel leuke dates toegewenst.

Ps: klein foutje op de website, Charlotte staat als Ella bij het overzicht van de dames.
Dankjewel, het is meteen aangepast.
De toestroom van Vlaamse dames valt me ook enorm op! We kunnen dit alleen maar aanmoedigen

Terug
Bovenaan Onderaan