Interactie met mannen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nick67

Stamgast
370
30/03/23
382
1
Vwb geaardheid: ik voel me hetero maar ik ga wel eens naar een gaysauna of adult cinema (en zoals al vaker besproken zijn daar overwegend mannen). Ik ga puur voor de opwinding (lees: seks). Ik moet er niet aan denken om te zoenen, strelen of liefkozen met mannen.

Hebben jullie dat ook of vinden jullie het wel geil om met mannen onderling te zoenen e.d.?

Je bent hetero maar je hebt sex met mannen? Volgens mij ben je dan bi? Bedoel nix mis mee hoor...
Verder geen snap ik ergens je anti-hokjes houding wel.. bedoel als je het met een ladyboy doet ben je dan bi? Of hangt dat af van het soort contact?

Maybe dat eenn bi/gay gast hier iets over kan zeggen?

bedoel als je het met een ladyboy doet ben je dan bi? Of hangt dat af van het soort contact?
De discussie over transvrouwen (bijvoorbeeld ladyboys) is op het forum al meermaals langsgekomen, en in mijn beleving ook al meermaals uit de hand gelopen.

Voor mij is het heel simpel, sommige mannen zien een transvrouw gewoon als vrouw en zien de seks met haar dan ook als heteroseks, prima.

Andere mannen zien haar nog als man en willen als hetero geen seks met deze categorie, of als ze bi zijn misschien juist wel, ook prima.

Kwestie van "in the eye of the beholder", dat is een compromis waar ik prima mee kan leven.
Blijkbaar ben je bisexueel maar heteroromantisch.
Ja.

In dit geval hebben we het duidelijk over onomstreden mannelijke mannen. Dan is het heel simpel, als je geniet van seks met zowel mannen als vrouwen ben je biseksueel, per definitie.

Dat betekent niet dat je ook voor beiden romantische gevoelens hebt, zoals H._ goed verwoordt.

nee, dank je..
ik heb geen moeite met homo's bijvoorbeeld..zolang ze maar van mijn lijf afblijven..
of tegen mij te 'zijdig' gaan doen..
ik ken een stel waarvan je nooit zou verwachten dat ze homo zijn en dat maakt mij niks uit..
maar ik heb er niks mee..
kreeg ooit hier in mijn inbox een keer een berichtje om samen met die kerel een dame te bezoeken die wel voor een trio in was..
hartelijk voor bedankt..
mijn ding niet..maar dat zijn BBW's of dames over de uiterste houdbaarheidsdatum ook niet..
en transen?..tsja ,dat zijn gewoon mannen met tieten..dus zie boven.
gewoon mijn ding niet ,net zoals parachute springen of postzegels verzamelen
als het je ding is..mij best maar mij er lekker niet bij betrekken..

Ik was een jaar of 20 geleden wat 'bischierig' zoals dat in het jargon heet. Ik ging toen naar een bekende ontmoetingsparkeerplaats in een bos. Daar waren allemaal mannen bezig met elkaar. Van alle kanten werd naar me gewenkt. Maar ik kon mezelf niet zover krijgen en voelde geen opwinding. Ik maakte dus rechtsomkeert.

Toen wist ik echt zeker dat ik 100% hetero ben.

In de adult cinema wel meegemaakt dat er geen vrouwen waren. Ondertussen stond ik knap geil en heb mij wel laten aftrekken en pijpen door mannen terwijl ik naar een hetero film aan het kijken was.
Voor de mannen teleurstellend dat ik hun niet pijp en zoen, voor mij te weerzinwekkend. De mannen aftrekken vind ik minder problematisch.

Ik was een jaar of 20 geleden wat 'bischierig' zoals dat in het jargon heet. Ik ging toen naar een bekende ontmoetingsparkeerplaats in een bos. Daar waren allemaal mannen bezig met elkaar. Van alle kanten werd naar me gewenkt. Maar ik kon mezelf niet zover krijgen en voelde geen opwinding. Ik maakte dus rechtsomkeert.

Toen wist ik echt zeker dat ik 100% hetero ben.
Het hele idee zelf wind mij al niet op, maar ik vind het wel dapper dat je het geprobeerd hebt. Als het net wel je ding blijkt te zijn is het lekker makkelijk en goedkoop.

In de adult cinema wel meegemaakt dat er geen vrouwen waren. Ondertussen stond ik knap geil en heb mij wel laten aftrekken en pijpen door mannen terwijl ik naar een hetero film aan het kijken was.
Voor de mannen teleurstellend dat ik hun niet pijp en zoen, voor mij te weerzinwekkend. De mannen aftrekken vind ik minder problematisch.
Uit interesse, was dat je eerste en enige homoseksuele ervaring? Vond je het laten pijpen of aftrekken door een man dan ook echt lekkerder dan de hand aan je zelf slaan op dat moment?

Uit interesse, was dat je eerste en enige homoseksuele ervaring? Vond je het laten pijpen of aftrekken door een man dan ook echt lekkerder dan de hand aan je zelf slaan op dat moment?
Als je geil staat en een ander is bezig jou te verwennen dan is dat absoluut lekkerder dan alles onder controle met je eigen vertrouwde hand.

Verder heb wel meer homoseksuele ervaringen, maar zoek het zelf niet op en maak er ook geen afspraken voor.

Meest bijzondere ervaring was een date op SDC.
Met een stel afgesproken. Vooraf ons alle 3 laten testen bij de GGD. Terwijl ik haar befte, nam hij mij anaal en spoot ook in mij. Vervolgens heb ik mijn lading bij haar naar binnen gespoten waarna hij de poes van zijn vrouw heeft schoon gelikt.

Met zijn vrouw ben ik daarna vaker naar parenclubs geweest. Hem niet meer gezien omdat ze zijn gescheiden. Hij bleek toch echt wel homoseksueel te zijn.

Laatst bewerkt:
Ben weleens nieuwsgierig hoe het zou zijn om een man te pijpen of af te trekken . Tot nu toe hou ik het alleen bij de gedachte . Want vind mij zelf toch raar dat ik daar soms aan denk , want ben toch een echte vrouwe gek ,dus heb ik toch een rare kronkel in mijn hoofd 🫣

Ben weleens nieuwsgierig hoe het zou zijn om een man te pijpen of af te trekken . Tot nu toe hou ik het alleen bij de gedachte . Want vind mij zelf toch raar dat ik daar soms aan denk , want ben toch een echte vrouwe gek ,dus heb ik toch een rare kronkel in mijn hoofd 🫣
Ook ik ben een vrouwengek. Maar @Girlsaanbidder, sex is een gevoelskwestie. Niet teveel denken, jezelf niet raar vinden. Gewoon open mind er voor gaan.

Niets mis mee. Zo zijn er velen.
Het is niet omdat je een vrouwengek bent dat je niet kan genieten van een man.

ik denk dat dat gewoon nieuwsgierigheid is. Ik denk dat iedereen zich wel eens afvraagt hoe zou dat zijn?

Join the club :).

Ik denk niet zo in hokjes maar volg/predik het motto "voelt iets goed.. doen! Voelt iets niet goed.. niet doen/stoppen" .

In dat kader besloot ik ooit het (pijpen) gewoon een keer te doen en was direct hooked (wat heet).

Vermoed dat ik van dit forum degene ben met de meeste interactie richting mannen.
Zelf ben ik daarin vrij pik/sperma gericht. In dat pik gerichte sta ik zeker niet alleen. In een discussie in de kik groep van sexbios Miranda schreef iemand van de week ...

"ik vind zelf gloryholes juist heel leuk om daar te pijpen, verder heb ik niet zoveel met mannen, dus is voor mij een goede manier om even puur te focussen op het enige deel van ze dat ik interessant vindt :) ook heel leuk om samen met een vrouw te doen trouwens"

en kreeg direct bijval ala

B: Heb ik ook
C: Same here
A: O, ik dacht al dat het aan mij lag
B: ha, ja ik ook

Kortom, we zijn alles behalve uniek in onze gedachten, grenzen en verlangens dus wees vooral jezelf, er zijn al genoeg anderen.

Wat het intiem zijn met mannen betreft, iemand pijpen is een stuk minder intiem dan iemand zoenen. Menig dame van plezier heb ik dat zo ook wel horen verkondigen.

Terug
Bovenaan Onderaan