Ben weleens nieuwsgierig hoe het zou zijn om een man te pijpen of af te trekken . Tot nu toe hou ik het alleen bij de gedachte . Want vind mij zelf toch raar dat ik daar soms aan denk , want ben toch een echte vrouwe gek ,dus heb ik toch een rare kronkel in mijn hoofd
Join the club

.
Ik denk niet zo in hokjes maar volg/predik het motto "voelt iets goed.. doen! Voelt iets niet goed.. niet doen/stoppen" .
In dat kader besloot ik pakweg 40 jaar geleden het (pijpen) gewoon een keer te ervaren en was direct hooked (wat heet).
Vermoed dat ik van dit forum degene ben met de meeste ervaring op dat gebied.
Zelf ben ik daarin vrij pik/sperma gericht. In dat pik gerichte sta ik zeker niet alleen. In een discussie in de kik groep van sexbios Miranda schreef iemand van de week ...
"ik vind zelf gloryholes juist heel leuk om daar te pijpen, verder heb ik niet zoveel met mannen, dus is voor mij een goede manier om even puur te focussen op het enige deel van ze dat ik interessant vindt

ook heel leuk om samen met een vrouw te doen trouwens"
wat direct bijval kreeg in de vorm van
B: Heb ik ook
C: Same here
A: O, ik dacht al dat het aan mij lag
B: ha, ja ik ook
Kortom, we zijn alles behalve uniek in onze gedachten, grenzen en verlangens dus wees vooral jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Wat het intiem zijn met mannen betreft, iemand pijpen is een stuk minder intiem dan iemand zoenen. Menig dame van plezier heb ik dat zo ook wel horen verkondigen.
Samen een pik delen is inderdaad een heel leuke bezigheid zo beaamde menigeen in voornoemde Kik groep.... waaronder ondergetekende