Interactie met mannen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het iig niet gek. Was als tiener ook nieuwsgierig, net als een vriendje van me destijds. Hebben het bij elkaar geprobeerd, vonden het niks en raar, wisten we dat ook weer. Nooit meer die gedachte gehad. Nu zo'n veertig jaar later herinner ik me vooral dat het heel anders in mijn mond voelde dan ik had verwacht, hoewel ik ook niet precies kan zeggen wat ik destijds verwachtte. Ehm, dat dus. 😳
Dat is het net nu weet je het. Soms ben je aangenaam verast en soms denk je not my cup of tea.

Met pegging was dat ook zo. Na lang twijfelen dacht ik. Fuck it we doen eens zot. Achteraf nooit spijt gehad.

Ik val niet op mannen in de tradionele manier, maar trans/shemales bezoek ik wel af en toe. Ik zal wel bi zijn, maar ik vind het iets magisch hebben om een trans te pijpen, te neuken en spuitend te laten klaarkomen. Wel ben ik tot nog toe alleen top, ik heb eigenlijk geen interesse om zelf geneukt te worden.
Ik zie een mooie trans (niet diegene die eruit zien zoals Youp van 't Hek met een pruik op) gewoon als een leuk persoon met een extra'tje.
Daarnaast weet een man precies wat lekker is als je gepijpt wordt, dus zijn sommige blowjobs echt bovengemiddeld goed.

Dat je niks raar moet vinden aan je gedachten of gevoelens en lekker dingen uit moet proberen, mits het binnen de genoemde regels valt.
Dat is waar ook je leeft maar 1x
Ik val niet op mannen in de tradionele manier, maar trans/shemales bezoek ik wel af en toe. Ik zal wel bi zijn, maar ik vind het iets magisch hebben om een trans te pijpen, te neuken en spuitend te laten klaarkomen. Wel ben ik tot nog toe alleen top, ik heb eigenlijk geen interesse om zelf geneukt te worden.
Ik zie een mooie trans (niet diegene die eruit zien zoals Youp van 't Hek met een pruik op) gewoon als een leuk persoon met een extra'tje.
Daarnaast weet een man precies wat lekker is als je gepijpt wordt, dus zijn sommige blowjobs echt bovengemiddeld goed.
Een man man zegt mij ook niets hoe raar het mss klinkt. Een vrouwlijke trans dan meer.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan