Invasie dvp’s naar Europa.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
4.620
09/10/21
6.322
20
Zie deze video de man in de video legt uit hoe vooral zuid amerikaanse dvp's met grote aantallen naar europa komen. Mede omdat USA het voor de zuid amerikaanse dvp's het steeds moeilijker maakt om daar aan de slag te gaan (streng beleid). Hij legt ook uit dat vele europese dvp's daar last van hebben, omdat ze met die nieuwe dvp's die uit zuid amerika komen moeten concurreren en ze daardoor hun prijzen moeten verlagen, en dat zorgt voor minder vrolijke dvp's, in de video wordt het A.E.H.S genoemd angry european ho syndrome. Dat verklaart misschien ook waarom de service achteruit gaat.

Laatst bewerkt:
Zie deze video de man in de video legt uit hoe vooral zuid amerikaanse dvp's met grote aantallen naar europa komen. Mede omdat USA het voor de zuid amerikaanse dvp's het steeds moeilijker maakt om daar aan de slag te gaan (streng beleid). Hij legt ook uit dat vele europese dvp's daar last van hebben, omdat ze met die nieuwe dvp's die uit zuid amerika komen moeten concurreren en ze daardoor hun prijzen moeten verlagen, en dat zorgt voor minder vrolijke dvp's, in de video wordt het A.E.H.S genoemd angry european ho syndrome. Dat verklaart misschien ook waarom de service achteruit gaat.

Eindelijk een keer een positief effect van wat er in America gebeurd. Laat alle Latina's maar komen! Ik zal ze warm welkom heten.

Ligt er misschien aan waar ze vandaan komen, maar ik heb een Colombiaanse of Venezolaanse nooit papi horen zeggen in seksuele context. Wel als term van genegenheid tegen opa's en hun zoontjes. Wanneer ze een kerel leuk vinden gebruiken ze "papasito".

Waarom zouden de Europese dames bang zijn voor de Zuid Amerikaanse?

Ten eerste zijn die echt illegaal bezig en ten 2e zijn er zat wandelaars die geen interesse hebben in die vrouwen.

Dus ik maak mij zeker niet druk hoor.
Hoe meer latina's erbij komen hoe meer jij opvalt als nederlandse dvp tussen al die exotische meiden. Het kan allemaal in je voordeel werken zeker als je nog eens goed service hebt.

Terug
Bovenaan Onderaan