• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Ira, Villa Tinto 17 (dagshift) 4,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mmm, klinkt wel lekker. Als ze geen scat meer aanbiedt is het uitlekken van een (hopelijk niet al te proper) sterretje, the next best thing. Staat ze toe dat je een vinger in haar kontje stopt?
IRA is geen kinky Mistress maar een meesteres. 8 jaar geleden kon je haar nog beffen, neuken , Pmc op de hoek van VT. Dit behoort nu tot de verleden tijd. Uitgebreid filmen betwijfel ik zelfs de laatste tijd. In ster in haar kont… NO WAY

Wil je dit alles wel, dan moet je bij Maria zijn

Kan je als softie ook terecht bij Meesteres Ira (vooral focus op anaal, strapon, prostaatmassage, geen poppers, ...) of is Meesteres Ira meer geschikt voor de meer ervaren wandelaar?

Kan je als softie ook terecht bij Meesteres Ira (vooral focus op anaal, strapon, prostaatmassage, geen poppers, ...) of is Meesteres Ira meer geschikt voor de meer ervaren wandelaar?
Zeker! Ik ben bij haar zo begonnen. En je hebt er nog het mooie lichaam bij in tegenstelling tot sommige van die andere heel ervaren meesteressen die volgespoten zijn met Botox, silicone en zogezegde certificaten

Ja. Ira is ook gewoon heel goed in het geven van anaal. Niets pijn. Ze steekt haar delen als zachte boter in je lijf. Niet normaal.

En dan als "drooggeiler" beschouwd worden en meteen geblokkeerd worden zeker.
Beter eerst informatie van andere klanten krijgen als je nog niet bekend bent bij haar.
Over informatie gesproken, is ze deze dagen aanwezig?

Nieuw jaar, nieuwe mogelijkheden.

Deze week weer een heerlijke sessie gehad met Ira. Heb leren tellen tot 30 in het Roemeens tijdens het ball busten, dat geeft wel een extra dimensie aan het leerproces moet ik zeggen 😅. Uitgebreid anaal spel gespeeld, waarbij Ira uiteindelijk via een spreider het voor elkaar kreeg om in mijn kontje te plassen. Uiteraard met een ruined orgasm terug te straat op gestuurd, verlangende naar een volgende keer...

Vandaag had ik een afspraak met Ira voor een sessie van 3uur (600€) als een sissy, het was de eerste keer bij haar , dat ik ook volledig in een sissy-outfit en geschminkt werd opgemaakt en wanneer ze mij klaar was , nam ze mij mee naar beneden om samen achter het raam een sigaretje te roken , terwijl ik op barkruk met de benen gekruist over elkaar zoals iedere achter raam zit om klanten naar binnen lokken , kwam ze achter mij staan en begon ze mij te mindfucken ,
In de hoop dat er klant zou komen , maar het gebeurde niet en het was zelfs heel rustig met wandelaars. Dus dan maar naar boven waar ze een strapon aandeed en mij ermee begon te door ermee te spelen vlak voor mijn mond , maar ik mocht hem niet aanraken , want ik er voor smeken dat ik zou willen kussen, likken en pijpen . Uiteraard deed ik dat om er nadien ermee geneukt te worden, waar ze echt goed in is en mij vrij snel tot een orgasme laat komen. Waar ze eerst mee plaagt en mij dan ook graag hoort smeken om mij tot een orgasme te neuken .
Na een korte rustperiode vraagt ze mij om een langere rok aan te doen en neemt ze mij mee met de leiband naar beneden, trekt ërst terug het gordijn open en ging ze zitten halverwege de trap met een strapon aan , toen vroeg ze mij op haar te gaan zitten , zodanig dat de strapon in mijn kontgaatje glijdt en eens hij er in zat , begon haar te neuken terwijl dat de passerende wandelaars mij goed konden zien hoe ik op haar zat .
Niemand kon echt zien dat haar strapon aan het neuken was , door de langere rok die ik had , maar omdat zij mij ook begon te neuken naar een orgasme , begon ik nogal hard te kreunen van genot en dat trok wel wat aandacht aan passerende mannen , er bleef zelfs een man staan kijken tot Ik klaarkwam en Itot ra het gordijn dicht deed .
Boven nog wat verder gespeeld en het een fantastische sessie

Toen ze nog op VT 4 stond heeft ze mij ook eens afgeneukt aan het raam met uitzicht op enkele andere dames die aan het raam stonden. Ze heeft me toen al neukend afgetrokken en daarna verplicht het sperma van het raam schoon te maken met mijn tong. Op haar huidige locatie staat er echter geen raam recht tegenover haar. Jammer. Iemand die ervaring heeft met ira of ze ook een shemale in haar spel wil opnemen of een tweede man?
Die mindfuck dat er een man kan bijkomen is leuk. Heb dat met celina 1 keer meegemaakt. Jonge kerel van 20 jaar erbij genomen. ben zelf 40jaar.
Heeft ze je spontaan voor het raam gezet of heb je het gevraagd? Want ik vind ze de laatste jaren meer werken op automatische piloot

Laatst bewerkt:
Oei , voor mij persoonlijk voel ze net verrassend aan , ik stuur haar wel wat fantasieën eerst en laat haar dan kiezen wat ze wilt doen , maar om mij te neuken met een strapon ( ik verkleedt als sissy)achter het raam was wel een echte verrassing , want in Antwerpen had ik dit nog nooit mogen meemaken, terwijl ik dit al tegen meerdere dames had gevraagd en de fantasie eigenlijk al had opgegeven

Terug
Bovenaan Onderaan