WHEM Irina, Lady Butterfly, Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorig jaar bij Irina geweest, bij het voorstellen "viel" ik voor verlegen act 🫣

Al weer even geleden en detail grotendeels uit mn geheugen. Op de kamer was het jammer genoeg niet v herhaling vatbaar.

Ik ben al twee maal op bezoek bij haar geweest, maar dat was al een jaar of wat terug en ik weet helaas ook niet meer alle details voor een volledige review.

Ik vindt haar een erg mooie dame, en het figuurtje op de foto's klopt wel. Ik schat haar ergens in de 30. Ze masseert wel lekker en tijdens de massage viel mij op dat ze allerlei acrobatische toeren uithaalt met haar lichaam boven jou. Ze is vrij lenig, mooi uitzicht! Kortom, het massage deel was prima.

De sex was echter niet heel bijzonder en ze wilde niet zoenen. Wellicht een kwestie van geen klik en voor mij houdt het ook snel op qua libido als de dame er zelf niet van lijkt te genieten (al dan niet gespeeld). Een van de keren was ze ook de hele tijd met het condoom bezig, ik denk dat ze vreesde dat het zou scheuren omdat er teveel olie op was gekomen of zoiets. Dat kwam de sfeer niet ten goede en we hebben het toen ook maar handmatig afgemaakt.

Herhalingsgevaar: voorlopig niet, maar ik ben er toch wel 2x geweest en zeg nooit nooit. 🙃

Terug
Bovenaan Onderaan