Recensie Irina/Samba/Analia, Capelle aan den IJssel (voorheen Rotterdam, Purmerend, Deventer, Dordrecht) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henkj179

Wandelaar
Forumpionier
59
07/07/21
44
8
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/dordrecht/1850181-analia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren maar eens langs geweest na dat ik de prijs voor 45 min had opgevraagd incl squirten was dat 130,-
Kom je daar aan (nette woning) is het nog eens 20,- extra voor pijpen zonder condoom, nou niet dus, 150,- voor 45 min vind ik heel veel geld.
Ze zou NL moeten spreken maar spreekt alleen maar Engels.


Dus jullie zijn gewaarschuwd, neem een dikke knip mee.
 
Gisteren maar eens langs geweest na dat ik de prijs voor 45 min had opgevraagd incl squirten was dat 130,-
Kom je daar aan (nette woning) is het nog eens 20,- extra voor pijpen zonder condoom, nou niet dus, 150,- voor 45 min vind ik heel veel geld.
Ze zou NL moeten spreken maar spreekt alleen maar Engels.


blijkbaar nu in Rotterdam
 
Gisteren maar eens langs geweest na dat ik de prijs voor 45 min had opgevraagd incl squirten was dat 130,-
Kom je daar aan (nette woning) is het nog eens 20,- extra voor pijpen zonder condoom, nou niet dus, 150,- voor 45 min vind ik heel veel geld.
Ze zou NL moeten spreken maar spreekt alleen maar Engels.


Dus jullie zijn gewaarschuwd, neem een dikke knip mee.
Is het squirten dan wel gelukt om in de prijs mee te neme of was het maar een lokkertje
 
Een recensie zou fijn zijn ;)
Mijn ervaring heb ik gedeeld, ik ben weggegaan, hoop extra betalen voor wat eigenlijk als van te voren besproken in eens toch extra kost.
De hele instelling van de dame en nog een tweede vrouw daar waren niet echt positief te noemen, maar goed, je kan van te voren afspraken maken over de prijs, maar als je er bent en je moet toch nog extra betalen, ja dan weet ik voldoende, zeker met de houding van die persoon.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan