Recensie Irina, Schipperstraat 23/4 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Watchme

Stamgast
369
14/04/22
632
8
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Zij was mij wel al eerder opgevallen maar telkens weerhield mij iets om naar haar toe te gaan. Gisterenavond stond ze daar in een doorschijnend zwart pakje en dan toch maar mijn stoute schoenen aangetrokken om naar binnen te gaan. Vriendelijke meid maar communiceren met haar is zeer moeilijk daar ze amper een paar woordjes Engels begrijpt en spreekt. En dat is toch steeds een rem om je wensen duidelijk te maken. En toch was er al onmiddellijk de vraag "how long you stay", merkwaardig niet? Mijn 1e instap is steeds de standaardprijs en tijd. Ze ontkleedde zich en ik moet zeggen ze is eigenlijk niet slank maar echt wel mager. Op het bed nam ze een (blauwe) condoom in haar mond en gleed hem over mijn nog slappe penis. Het pijpen was maar zeer beperkt en ze pijpte eigenlijk alleen de eikel, dus deeptroat is niet besteed aan deze meid. Na deze kortstondige pijpbeurt vroeg ze "sex?". Maar mijn penis was hiervoor nog niet op volle sterkte. Tegen wil en dank schoof ze hem toch naar binnen maar mijn jongeheer was daar echt nog niet klaar voor. Terug naar af gaf ze mij een handjob met een klodder gel erop, hou ik niet van, en weerom slaagde ze er niet in om mijn jongeheer op volle sterkte te brengen. En dan kwam het, de vraag : stay longer?. Heb vriendelijk geantwoord "next time". Effe een wasje en dat was het dan. Besluit : herhalingsgevaar - neen.

Terug
Bovenaan Onderaan