Is anaal neuken nu echt zo lekker?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb nog nooit iemand anaal geneukt of ben zelf ook nog nooit anaal genomen maar fantaseer wel eens over een shemale-ervaring.
Ik vraag me echter af of vrouwen of mannen hier nu werkelijk van kunnen genieten om kanaal genomen te worden en al zeker wanneer het voorwerp of penis waarmee de anale penetratie wordt uitgevoerd aan de grote kant is.
Mij lijkt dit eerder een pijnlijke, vieze ervaring maar jullie kunnen dit vast weerleggen/staven.

Waar ik me soms over verbaas is dat mensen met een eerste keer meteen denken aan een enorme pik of dildo. Je gaat toch ook niet bij je eerste hardlooptraining meteen de marathon lopen? Gegarandeerd dat dat tegenvalt en je dan nooit meer wil. Probeer het nou eerst eens even rustig aan. Met je vingers of bijvoorbeeld of een klein speeltje. Doe het in alle rust bij jezelf of als je het met een ander wil doen kies dan voor een rustige geduldige dame. Dan kan je kijken of je het gevoel uberhaupt prettig vindt. Naarmate je meer ervaring krijgt kan je altijd nog geleidelijk aan kiezen voor iets groters. Een vieze ervaring wordt het in principe alleen als de ontvangende partij geen anaal douche gebruikt. De meeste shemales doen dat wel. Degenen die dat niet/niet goed doen vermijd ik.
 
De ontvangende partij moet zichzelf wel goed ontspannen, anders is het wel echt proppen zeg maar ?
Was pas bij een dame, en daar ging het wel echt lastig..
eerst zonder glijmiddel proberen ook ??
 
Ik heb het 1 maal gedaan....nooit meer.....moest aan mijn jeugd denken...toen ik vroeger op de boerderij..met de hand en steelemmer de beerput moest leeg maken...

Hahaha, tsjonge jonge jij maakt het wel mee.
Als de dame haar aars goed gewassen en gespoelt heeft is er niks aan het handje. Heb pas nog een dame haar aars gelikt, en met mijn vingertop stukje naar binnen geweest. En het was me toch lekkuhrrr ?
 
Mij lijkt dit eerder een pijnlijke, vieze ervaring maar jullie kunnen dit vast weerleggen/staven.
Pijnlijk is een kwestie van trainen, oefening baard kunst, in mijn loopbaan met de shemales ging het in het begin ook niet altijd over rozen, oftewel heb ik wel eens gedacht van het gaat nooit lukken, nu zijn we al enkele jaren verder en heb met geen enkele meer moeite, wel moet je jezelf voorbereiden, of geleidelijk opbouwen met wat vinger(s) erin, even erbij blijven en je hebt het beste resultaat.

Wat betreft viezigheid, daar kan ik kort over zijn, je anus is voor dit doel niet bedacht door onze lieve heer, dus moet je voorzorgmaatregelen nemen, en dus spoelen, het beste moment hiervoor is als net even goed naar het toilet bent geweest, is de meeste zooi er al uit, maar ja dat heb je meestal niet in de hand, dus moet je spoelen, en niet denken dat dit na een keer goed is, ikzelf doe het misschien wel 10x of meer, en met een smalle lange dildo controleren of deze clean blijft, (is ook een goede voorbereiding op het doel) . Condoleer altijd na 30-45 minuten met de dildo of het nog schoon is, zo niet spoelen, zo wel klaar.
Eenmaal schoon blijft dit zeker 3-4 uur zo, je darmen werken nog wel he, dus komt er wel weer wat aan naar verloop van tijd. Tja dit is een minder hygiënisch punt maar elke persoon die anaal verkeer heeft moet dit doen, enkele smeerlappen die het niet doen , maar dat is dan weer een andere afdeling poep%plas.

Ik ben er dus zeker van dat ik altijd schoon ben, en schroom ook niet als het in de geilheid uitkomt een lul te pijpen die net uit mijn poepgaatje komt, smaakt nergens naar , soms beetje zout, of als er veel glijmiddel is gebruikt naar aardbeien, dus als het goed schoon is ,is het geen vieze ervaring.

Dit is hoe Bassie achter de schermen werkt, een kijkje in mijn persoonlijke voorbereiding bij bezoek shemales of strape-on dames.
 
Pijnlijk is een kwestie van trainen, oefening baard kunst, in mijn loopbaan met de shemales ging het in het begin ook niet altijd over rozen, oftewel heb ik wel eens gedacht van het gaat nooit lukken, nu zijn we al enkele jaren verder en heb met geen enkele meer moeite, wel moet je jezelf voorbereiden, of geleidelijk opbouwen met wat vinger(s) erin, even erbij blijven en je hebt het beste resultaat.

Wat betreft viezigheid, daar kan ik kort over zijn, je anus is voor dit doel niet bedacht door onze lieve heer, dus moet je voorzorgmaatregelen nemen, en dus spoelen, het beste moment hiervoor is als net even goed naar het toilet bent geweest, is de meeste zooi er al uit, maar ja dat heb je meestal niet in de hand, dus moet je spoelen, en niet denken dat dit na een keer goed is, ikzelf doe het misschien wel 10x of meer, en met een smalle lange dildo controleren of deze clean blijft, (is ook een goede voorbereiding op het doel) . Condoleer altijd na 30-45 minuten met de dildo of het nog schoon is, zo niet spoelen, zo wel klaar.
Eenmaal schoon blijft dit zeker 3-4 uur zo, je darmen werken nog wel he, dus komt er wel weer wat aan naar verloop van tijd. Tja dit is een minder hygiënisch punt maar elke persoon die anaal verkeer heeft moet dit doen, enkele smeerlappen die het niet doen , maar dat is dan weer een andere afdeling poep%plas.

Ik ben er dus zeker van dat ik altijd schoon ben, en schroom ook niet als het in de geilheid uitkomt een lul te pijpen die net uit mijn poepgaatje komt, smaakt nergens naar , soms beetje zout, of als er veel glijmiddel is gebruikt naar aardbeien, dus als het goed schoon is ,is het geen vieze ervaring.

Dit is hoe Bassie achter de schermen werkt, een kijkje in mijn persoonlijke voorbereiding bij bezoek shemales of strape-on dames.
Bassie dit lijkt wel hogere wiskunde ? ? ?
 
Kwestie dat de dame van tevoren goed spoelt met een anaaldouche. Ook een goede anaalplug van tevoren brengt alvast wat "rek" in de kringspier. Meeste dames die van anaal houden weten dit heus wel. Om op de vraag hier te antwoorden: anaal is heerlijk, indien in de juiste kont veel lekkerder dan vaginaal zelfs.
 
Anaal neuken vind ik heerlijk, maar ik denk dat ook het mentale aspect meespeelt. Het voelt gewoon extra stout. Ik kan het ook niet altijd.

Mede om die reden zal ik een DVP nooit €50 extra betalen voor anaal. Niet alleen omdat ik dat te duur vind voor een handeling, maar ook omdat ik er op het moment zelf echt voor in de mood moet zijn, en dat weet ik nog niet tijdens het afspreken/afrekenen.
 
Snap iets niet goed... Heb jaren anale sex gehad met een vriendinnetje van me (zij ontving mij, niet omgekeerd). Vonden het allebei heerlijk. Nooit viezigheid gehad, en voor zover ik weet heeft ze nooit enige "voorbereiding" getroffen voorafgaand de anale sex.

Deed ze dat dan zonder dat ze daar ooit van sprak? Of heb ik daar echt eentje uit de duizend laten schieten?
 
Snap iets niet goed... Heb jaren anale sex gehad met een vriendinnetje van me (zij ontving mij, niet omgekeerd). Vonden het allebei heerlijk. Nooit viezigheid gehad, en voor zover ik weet heeft ze nooit enige "voorbereiding" getroffen voorafgaand de anale sex.

Deed ze dat dan zonder dat ze daar ooit van sprak? Of heb ik daar echt eentje uit de duizend laten schieten?
Met 5 cm kom je niet voorbij de binnenste sluitspier :poop:

Denk toch dat je stiekem, een stiekeme vriendin had :devilish:
 
Ik vind het echt gigantisch geil maar denk wel dat het vooral het mentale stukje is. Ook bij een DVP vind ik het idee dat ik voor wat extra geld dat deel van haar mag 'ontheiligen' iets mega-opwindends hebben. En er is zo'n specifieke vorm van kreunen die het in een vrouw opwekt, damnnn.
 
Ik vind het echt gigantisch geil maar denk wel dat het vooral het mentale stukje is. Ook bij een DVP vind ik het idee dat ik voor wat extra geld dat deel van haar mag 'ontheiligen' iets mega-opwindends hebben. En er is zo'n specifieke vorm van kreunen die het in een vrouw opwekt, damnnn.
Inderdaad als je een dame hebt die er van kan genieten en je kan ze een anaal orgasme bezorgen ,ja dat is toch nog anders dan een gewoon orgasme hoor?
 
Anaal heeft bij mij binnen een relatie een flinke aantrekkingskracht i.v.m. de spanning die eromheen hangt. Komt denk ik ook omdat bij veel van mijn exen het anale stukje nog niet ontdekt was. Puur mentaal dus, echter bij een DVP hoeft van mij anaal neuken niet. Het is me wel eens voorgesteld maar daarbij had ik de opwindende spanning die eromheen hing zoals bij een partner niet. Qua gevoel heeft vaginaal altijd mijn voorkeur, maar vind het niet erg om de anus mee te nemen bij het beffen of vingeren mits de hygiëne uitstekend is.
 
Ik vind anale sex een van de lekkerste dingen die er zijn. Dat zal zeker met het mentale aspect te maken hebben (dominantie, bezit, zelfs een vleugje vernedering) maar ook met de 'zintuigen' (vooral dan de aanblik van die sluitspier rond je pik, en dat strakke gevoel wanneer je binnendringt; vind het zalig om m'n eikel in en uit het kontgaatje te laten 'ploppen'). Vroeger heerlijke anale sex gehad met Elle in Gent. Veel goeie herinneringen aan ?
 
Mijn ballen en pik zaten tenminste in de kortste keren helemaal onder de stront?

Dus jongen, ik denk dat jou ervaring op een wat klote moment voor jou was.
Misschien toch 'ns over doen. Je bent nou hier wat wijzer geworden qua voorbereidingen hoe het wel lekker kan zijn. Ennuh, niet vol gas erin. Langzaam en met gevoel, als ze geen auw roept zit je goed. ???
 
Ik vind anaal neuken lekker, vooral omdat het eigenlijk niet hoort en ondeugend is. Ik hoor ook van oa vrienden en collega's (de goeie dan ?), en ook op forums dat zij dit niet mogen van hun vriendin of vrouw. Ik had dan weer geluk dat ik wel mocht. Ik ben al samen met mijn vrouw toen ik 18 was en zij 17. Wij deden dit niet altijd maar toch 2 à 3x per maand. Het begin was steeds het moeilijkste, toen vroeg ze steeds om even te wachten, maar éénmaal binnen was het hek van de dam en kreunde ze zelfs luider dan bij vaginale seks. Na 2 kinderen, en bijhorende knip en naaiwerk nooit nog anaal gedaan en ik mis dit verdomd toch wel! Zelf heb ik 1x gevraagd om eens prostaatmassage te doen, en toen keek ze me aan met uitgestreken gezicht en zei ze me 1x en dan nooit meer. Was wel de meest intense orgasme die ik ooit had!
 
Ik heb er niks mee. Weet niet waarom. Spreekt me gewoon niet aan.

Maar goed: Qua sexualiteit heb ik slechts een beperkt aantal dingen waar ik veel interesse in heb.
Van mijn tepels moeten dvp's bv afblijven en tongzoenen doe ik ook niet aan.

Ben nooit aan anaal begonnen omdat ik gewoon nooit uitgekeken ben geraakt op vaginaal. Ik zie de meerwaarde er gewoon niet van in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan