Is de vraag ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kreeg onlangs ook van een DVP te horen dat ze van locatie/daghotel gewisseld was omdat het daar ineens 'overspoeld' werd door ZuidAmerikaanse bende die wel 20 fake profielen opzetten voor een 5 tal dames waardoor zij het gevoel had dat ze ook veel minder vraag kreeg. Denk dat de ZuidAmerikanen ook wel een beetje onder haar prijs zaten dus dat zal ook meespelen. Geen idee of dat algemeen vaker voorvalt maar de hoeveelheid ZuidAmerikaanse dames is echt wel hoog.
Dat gebeurt al veel langer de zuid amerikaanse dvp's adverteren met dubbele advertenties soms wel 3 advertenties per dvp om zoveel mogelijk klanten te lokken. Ze nemen de boel gewoon in de maling. En omdat ze op deze manier veel klanten krijgen werken ze je zo snel mogelijk af want de volgende klant staat alweer buiten te wachten.

Dat gebeurt al veel langer de zuid amerikaanse dvp's adverteren met dubbele advertenties soms wel 3 advertenties per dvp om zoveel mogelijk klanten te lokken. Ze nemen de boel gewoon in de maling. En omdat ze op deze manier veel klanten krijgen werken ze je zo snel mogelijk af want de volgende klant staat alweer buiten te wachten.
Zie hetzelfde met Oost Europeanen eerlijk gezegd

Zie in mijn regio zuid holland niet zo veel oosteuropese dames meer als voorheen, wel heel veel latinas. Meeste gaan voor 200 per uur. En grootste deel ook nauwelijks wat van te vinden qua whem of recensie.
Ik zit in hetzelfde schuitje. De dames die ik oh zo leuk vind doen de regio amper nog aan. De tweede en derde stad van NL liggen in Zuid-Holland. Absurd dat ik op kinky in een Amersfoort of Nieuwegein wel die dames zie opduiken, en op een enkele dame na amper aanbod in Den Haag/Rotterdam... Het wemelt hier van de latina's en vage Oost-Europese nzc dames. In beiden heb ik nul interesse...

Helemaal eens dat de prijzen te hoog zijn. Ik maak wel soms de grap of haar flamoes van goud is. Maar de prijzen zijn echt belachelijk hoog. Trouwens zie andere topic. Iets met breekpunt is bereikt. Vaak geeft ik advies, liever minder maar meer klanten maar daar wordt geen genoegen mee genomen. Zelf kom ik ook zelden meer bij de dvp. Ene kant zonde want ik doe het al sinds mijn 16e, ben nu 45. Aan andere kant denk ik. Ach ze doen me alleen een plezier. Zo kan ik meer op vakantie/sparen etc. etc. En zelf vind ik de kwaliteit ook minder geworden maar wel hoofdprijs vragen. Maar goed we zijn het er allemaal over eens. In ieder geval de meeste, huurr is duurrr, ik ben ook benieuwd of dit een kantelpunt wordt dat de prijzen verlaagd worden. BB prive is niks voor niks gestopt. Dus houd vol mannen, de prijs heeft alles te maken met vraag en aanbod. Dat is in ieder geval mijn visie

Toevallig begon een dvp hier recent over dat hrt vrij rustig was afgelopen week in het privehuis en dat na de salarisuitbetaaldatum het drie dagen dan weer storm loopt.
Hahaha jaren geleden werd er gezegd niet rond de 23e op de wallen komen want dan worden de uitkeringen betaald.
Zonder dollen het aanbod is minder, het is te duur en niet te vergeten in de omgeving Amsterdam is er een soort van overschot van vrouwen tussen 45 en 60. Was een tijdje terug op het journaal. Dat is niet een preutse generatie. Ik woon in Almere en daar merk je dat ook. Een vriend van mij heeft een hond en die heeft behoorlijk wat aanspraak met dames in die leeftijdscatagorie die er zeker niet verkeerd uitzien. Uiteraard is het niet gelijk van er meteen bovenop zoals met een dvp maar het komt er wel gauw van.

Ik kan me inbeelden dat de economische en geopolitieke instabiliteit wel wat invloed heeft op de DVP-markt. Ik ga tegenwoordig ook liever 2x 30 min dan 1x een uur... Kwestie vh budget te houden. Per maand scheelt dat ook.

Terug
Bovenaan Onderaan