Is een dame gevoelig voor spuitend warm zaad?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Felix

Wandelaar
37
25/09/22
40
Misschien een wat vreemde vraag, maar al eerder vroeg ik mij af of een vrouw binnen in haar vagina nu wel of niet het moment letterlijk voelt als een man zijn zaad krachtig in haar spuit (allicht zonder condoom). Sommige mannen menen van wel, maar van een vrouw heb ik dat nooit bevestigend gehoord.
Bij mijn weten is de vagina dieper binnenin vrij ongevoelig. En sperma blijft, ook als het krachtig in haar wordt gespoten, toch een wat stroperig, kleverig goedje, dat zij volgens mij daarom niet letterlijk kan voelen.

Echter bij een blowjob, als hij zijn zaad in haar mond spuit, voelt zij dat duidelijk wel. En vandaar ook dat heel wat vrouwen dit opwindend vinden.
En wat ik ook vaak hoor is, dat de dame bij een handjob wél de warmte van zijn zaad voelt op haar huid. Of zij die warmte ook voelt bij een blowjob, dus in haar mond, weet ik niet.

Herkennen jullie dit in grote lijnen of hebben jullie toch andere ervaringen en meningen?

Ik heb dit al eens aan een aantal vrouwen gevraagd. Er is niet een eenduidige conclusie want iedere vrouw ervaart het weer anders en daarbij is er verschil bij 1 vrouw die het bij meerdere mannen ook weer verschillend ervaart.

Er is wel iets te zeggen over wat er dan wel of niet ervaren wordt. In principe is de temperatuur van sperma vergelijkbaar met die in de vagina, vrouwen ervaren derhalve niet dat warme gevoel wat mannen vaak denken. Wel ervaren ze een vochtig gevoel, wat dan wel weer afhangt van hoeveel sperma een man spuit.

Wat de meeste vrouwen juist wel erg lekker vinden en wel goed ervaren is het moment, zeg iets van een halve minuut voordat je spuit, is dat vlak voor het spuiten je pik nog iets harder en groter wordt waardoor ze voelen dat je op het punt staat te gaan spuiten. De hersenen combineren vervolgens het een met het ander, omdat die weten dat er sperma komt, tot de beleving die wij mannen vertalen als iets van, ze voelde het echt goed hoe ze werd volgespoten. En daarna zal die extra hardheid weer afnemen wat de dame ook weer voelt en weet dat het gebeurt is.

Daarnaast speelt het nog een rol hoe spermageil de dame zelf is. Daar zit het verschil van er niks van moeten hebben, tot het gedogen, tot degene die niets liever willen dan volgespoten worden. Afhankelijk daarvan zullen de vrouwen het ook anders beleven.

Dit is natuurlijk een vraag die vrouwen vele malen beter kunnen beantwoorden dan mannen.

Ik heb het 1 keer uit interesse gevraagd, de dame voelde het niet, was met condoom en ik produceerde op dat moment wel een bovengemiddelde lading, al zeg ik het zelf.

Nee hoor intereseert ze niks. Zeggen misschien van wel maar na jou komt weer een ander en ze zijn je vergeten zodra je de deur uitstapt. Op een paar uitzonderingen na. Heren denk niet dat je een topper bent als je denkt dat je veel spuit. Het intereseert ze echt niks. Het is maar werk.

Misschien een wat vreemde vraag, maar al eerder vroeg ik mij af of een vrouw binnen in haar vagina nu wel of niet het moment letterlijk voelt als een man zijn zaad krachtig in haar spuit (allicht zonder condoom). Sommige mannen menen van wel, maar van een vrouw heb ik dat nooit bevestigend gehoord.

Ik heb dat wel gehoord, en het lijkt me ook wel aannemelijk.
In elk geval als de man een redelijk volume en krachtig spuit.
(ook met condoom )

Bij mijn weten is de vagina dieper binnenin vrij ongevoelig. En sperma blijft, ook als het krachtig in haar wordt gespoten, toch een wat stroperig, kleverig goedje, dat zij volgens mij daarom niet letterlijk kan voelen.
Sommige mannen spuiten hard genoeg voor merkbare/hoorbare "splets" als ze ergens tegenaan spuiten.
Dat zal inwendig en tegen baarmoedermond ook echt wel te voelen zijn.

Ik verwacht dat ook met condoom er wat te voelen zal zijn - enig temperatuurverschil , en het andere gevoel van een laagje vloeistof ertussen .
Ik heb zeker van vrouwen gehoord dat zij mij met condoom voelden klaarkomen - Het is natuurlijk altijd een combinatie-gevoel van het spuiten/temperatuur plus (ook) dat je eikel zwelt en spiertrekkingen e.d.

Andersom - ik heb (helaas maar een enkele keer) een vrouw meegemaakt die fors squirtte toen ik in haar zat .
Ook met condoom was dat heel erg voelbaar , opeens een stuk heter en dat je opeens een hoop vloeistof erom heen hebt.
Ik zat al op het randje, en die sensatie triggerde meteen mijn orgasme .

Echter bij een blowjob, als hij zijn zaad in haar mond spuit, voelt zij dat duidelijk wel. En vandaar ook dat heel wat vrouwen dit opwindend vinden.

Hm, "heel wat" herken ik niet meteen. "yuck" is toch wel een behoorlijk percentage.

En wat ik ook vaak hoor is, dat de dame bij een handjob wél de warmte van zijn zaad voelt op haar huid. Of zij die warmte ook voelt bij een blowjob, dus in haar mond, weet ik niet.
Moet haast wel - maar je hebt ook de textuur en geur en smaak in de mond.
Met wat lenigheid is dit een dingetje wat je zelf alleen kunt testen ;-) .

Ook een klein temperatuurverschil is op gevoelige plaatsen (vingers, tong ) heel goed merkbaar.

Herkennen jullie dit in grote lijnen of hebben jullie toch andere ervaringen en meningen?

zie boven.

Interessante vraag, maar minstens zo interessant zijn de antwoorden.
De klinisch wetenschappelijke benadering van dit vraagstuk door de heren is bewonderingswaardig.
Degenen die zich echt inleven, en even met de ogen dicht en benen gespreid zich even inbeelden hoe het is om echt volgespoten te worden, vallen nog meer te prijzen.

Maar de meeste waarde hecht ik toch aan de reacties van de dames hier. 😜

Alhoewel ik altijd met condoom doe heb ik toch diverse keren van dvp's gehoord dat ze voelden dat ik flink klaar kwam. Dit betrof dan niet de spiersamentrekkingen/beweging, maar toch echt het kwakje (een flinke kwak dan) die ik spoot toen ik klaar kwam.

Dit werd dan toch - zonder te willen opscheppen - op een bewonderende toon gezegd, zo van "goh, jij kwam flink, ik kon het goed voelen". Of ze dan bedoelden de hoeveelheid sperma, de kracht van de straal of eventueel ook de warmte van het sperma durf ik niet te zeggen.

De keren dat dit gebeurde was als ik de eerste keer kwam na dagen onthouding en bij een dame die me flink opwond. Meestal kies ik wel voor petit dames, dus die voelen het waarschijnlijk ook beter als jouw omvang groot is terwijl zij klein zijn.

De beleving zal bij iedere vrouw wel anders zijn en dan waarschijnlijk ook nog afhankelijk met welke man ze sex hebben. De ene vrouw is nu eenmaal iets meer zaadgeil als de andere.
Eén dame vertelde me dat ze het sperma eigenlijk vooral geil vond als ze het nadien in haar slip voelde lopen.

Denk dat Joke hierboven het meest eerlijke antwoord gegeven heeft, als er dames anders beweren is dat waarschijnlijk om je ego te strelen.

Ik heb dit al eens aan een aantal vrouwen gevraagd. Er is niet een eenduidige conclusie want iedere vrouw ervaart het weer anders en daarbij is er verschil bij 1 vrouw die het bij meerdere mannen ook weer verschillend ervaart.

Er is wel iets te zeggen over wat er dan wel of niet ervaren wordt. In principe is de temperatuur van sperma vergelijkbaar met die in de vagina, vrouwen ervaren derhalve niet dat warme gevoel wat mannen vaak denken. Wel ervaren ze een vochtig gevoel, wat dan wel weer afhangt van hoeveel sperma een man spuit.

Wat de meeste vrouwen juist wel erg lekker vinden en wel goed ervaren is het moment, zeg iets van een halve minuut voordat je spuit, is dat vlak voor het spuiten je pik nog iets harder en groter wordt waardoor ze voelen dat je op het punt staat te gaan spuiten. De hersenen combineren vervolgens het een met het ander, omdat die weten dat er sperma komt, tot de beleving die wij mannen vertalen als iets van, ze voelde het echt goed hoe ze werd volgespoten. En daarna zal die extra hardheid weer afnemen wat de dame ook weer voelt en weet dat het gebeurt is.

Daarnaast speelt het nog een rol hoe spermageil de dame zelf is. Daar zit het verschil van er niks van moeten hebben, tot het gedogen, tot degene die niets liever willen dan volgespoten worden. Afhankelijk daarvan zullen de vrouwen het ook anders beleven.
Vrouwen hebben mij wel verteld dat ze het lekker vinden om het kloppende gevoel van een ontploffende pik in zich te voelen. En één vrouw heeft me verteld dat ze het in haar gespoten zaad heel warm vond voelen.

Ik vraag me af of vrouwen van binnen echt voelen of je zaad tegen iets op spuit, dat volgens mij weer niet.

Terug
Bovenaan Onderaan