Is een priveontvangst dame bezoeken strafbaar?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is toch spijkers op laag water zoeken.
Bij een oplossing verzin je een nieuw probleem.
Stop met wandelen en ga thuis achter de geraniums zitten. Kun je kijken of geen verdachte dames op bezoek gaan bij je buren.
Het begint toch erg op trollen te lijken wat je hier aan het doen bent.
 
Ik zou graag eens dame willen bezoeken maar ik heb geen idee of dit wel mag. Het weerhoud me hierdoor ook.
Stel je bent bij een dame en opeens komt de politie net op dat moment een inval doen. Hoe erg zijn de problemen waar je in kan belanden?

Verder vraag ik me af hoe sites als kinky.nl kunnen bestaan? Kan de politie niet heel eenvoudig de adressen achterhalen van dames met bijvoorbeeld veel recensies en iedereen oppakken?

Hoe weet je of ze dit wel vrijwillig doet?

Ik hoop dat jullie mij kunnen informeren.
Dit was het topic idd...
Mijn vraag ging hier over.
En nu weet ik wel waar de klant woont en ga expres in zijn straat/regio rijden met de prostituee.
Ben ik dan wel strafbaar?
 
En nu weet ik wel waar de klant woont en ga expres in zijn straat/regio rijden met de prostituee.
Ben ik dan wel strafbaar?
Zonder rijbewijs ben je altijd strafbaar, maar ook als je met een rijbewijs een inrijverbod negeert of als je met drugs of teveel alcohol achter het stuur kruipt. Je bent ook strafbaar als je een rood verkeerslicht negeert of als je met 100 km/uur door een woonwijk scheurt.
 
Daar gaat het niet om. Het gaat niet om het bewijzen of je er bent geweest. Waarschijnlijk is het een normale straat waar je prima mag inrijden. Het gaat er om dat niemand in jouw hoofd kan kijken en dat je daar express bent gaan rijden. Misschien wist je wel niet dat die vrouw daar mocht zijn. Maar volgens mij gaan we een beetje van het topic af nu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan