Is een priveontvangst dame bezoeken strafbaar?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan69

Newbie
14
04/09/22
0
Ik zou graag eens dame willen bezoeken maar ik heb geen idee of dit wel mag. Het weerhoud me hierdoor ook.
Stel je bent bij een dame en opeens komt de politie net op dat moment een inval doen. Hoe erg zijn de problemen waar je in kan belanden?

Verder vraag ik me af hoe sites als kinky.nl kunnen bestaan? Kan de politie niet heel eenvoudig de adressen achterhalen van dames met bijvoorbeeld veel recensies en iedereen oppakken?

Hoe weet je of ze dit wel vrijwillig doet?

Ik hoop dat jullie mij kunnen informeren.
 
Ik zou graag eens dame willen bezoeken maar ik heb geen idee of dit wel mag. Het weerhoud me hierdoor ook.
Stel je bent bij een dame en opeens komt de politie net op dat moment een inval doen. Hoe erg zijn de problemen waar je in kan belanden?

Verder vraag ik me af hoe sites als kinky.nl kunnen bestaan? Kan de politie niet heel eenvoudig de adressen achterhalen van dames met bijvoorbeeld veel recensies en iedereen oppakken?

Hoe weet je of ze dit wel vrijwillig doet?

Ik hoop dat jullie mij kunnen informeren.
Sekswerk is legaal in Nederland. Je kunt dus zonder problemen een meerderjarige dame bezoeken. De kans dat er op dat moment politiecontrole komt is extreem klein. Mocht het al gebeuren, dan is er nog niks aan de hand. Jij wordt namelijk niet gecontroleerd. Je zult dus ook niet in de problemen komen.

Kortom, bezoek een leuke dame als je dat graag wilt.
 
Sekswerk is legaal in Nederland. Je kunt dus zonder problemen een meerderjarige dame bezoeken. De kans dat er op dat moment politiecontrole komt is extreem klein. Mocht het al gebeuren, dan is er nog niks aan de hand. Jij wordt namelijk niet gecontroleerd. Je zult dus ook niet in de problemen komen.

Kortom, bezoek een leuke dame als je dat graag wilt.
Aanleiding van mijn bericht is dat ik geprobeerd heb een dame te bezoeken.

Ik had dus in een andere straat geparkeerd en een rondje gelopen. De dame reageerde langzaam vandaar en na een tijdje vroeg ze een foto maar ik zei dat ik geen foto van mijzelf ging sturen. Ik heb nog 10 minuten gewacht en na geen reactie ben ik weggereden. Toevallig toen ik wegreed kwam er net een politie auto de straat in rijden... Op de snelweg kreeg ik bericht van de dame dat ze een foto van de straat wilde als bewijs dat ik daar was.

Dame zelf kwam uit Oekraïne en had veel recensies hier en ik twijfel dan toch over of zij niet slachtoffer was van mensenhandel etc. Zeker gezien de gebeurtenissen nu daar. Die advertentie is al een tijdje offline.
 
Dat ze uit de Oekraïne komt wil niet zeggen dat ze het slachtoffer is van mensenhandel. Dat een politieauto de straat in rijdt zal zeer waarschijnlijk ook toeval zijn. Een foto vragen wordt wel vaker gedaan, maar dat hoef je niet te doen als je dat niet fijn vind. De politie zal nooit om een foto vragen, omdat ze zo geen opsporing doen, maar nog belangrijker, je hebt niks gedaan wat strafbaar is. Nogmaals, ook al krijgt een DVP een controle als je aanwezig bent, dan nog gebeurd er helemaal niks. Je mag daar gewoon komen.

Als je het heel spannend vind om af te spreken 1 op 1, zou je ook naar een leuke en bekende club kunnen gaan.
 
Bron Rijksoverheid
Wet misbruik prostitué(e) die slachtoffer zijn van mensenhandel.

Vanaf 1 januari 2022 zijn klanten strafbaar wanneer zij seks kopen van sekswerkers van wie zij weten of vermoeden dat er sprake is van dwang, uitbuiting of mensenhandel. Sekswerk is een legaal beroep in Nederland. Er zijn echter mensen die dit werk niet vrijwillig doen. Zij kunnen slachtoffer zijn van een zedendelict of mensenhandel. Om kopers van seks te informeren, is het ministerie van Justitie en Veiligheid eind december 2021 gestart met de campagne 'Niet alles is wat het lijkt' waarin duidelijk wordt dat een aanbod tot seks soms op het tweede gezicht niet vrijwillig is.
 
Ga anders eerst naar een privehuis of loop eens langs de ramen, dat lijkt me een stuk toegankelijker.
Verder ga nooit in op het sturen van een foto of een aanbetaling.
Als een dame thuis wil ontvangen is het haar probleem als dat niet legaal is, dus ze geven maar gewoon hun adres en anders lekker wegblijven.
 
De klant is niet strafbaar. Betalen voor sex is niet verboden, daarvoor moet je naar de VS of Zweden.
De dame is ook niet strafbaar omdat ze geld vraagt maar wel omdat ze geen vergunning heeft als het om thuisontvangst gaat. Die wordt nl. niet verleend als het om een woning gaat. Voor hotels geldt hetzelfde.
 
De klant is niet strafbaar. Betalen voor sex is niet verboden, daarvoor moet je naar de VS of Zweden.
De dame is ook niet strafbaar omdat ze geld vraagt maar wel omdat ze geen vergunning heeft als het om thuisontvangst gaat. Die wordt nl. niet verleend als het om een woning gaat. Voor hotels geldt hetzelfde.
Je bent pas de sjaak als je een grietje van 20 betaalt voor sex.
 
Ik ga zelf alleen naar dames die net zo goed NL spreken als ik zelf. Dat verkleint het risico op mensenhandel, dwang of minderjarig zijn gigantisch. Ik stuur nooit een foto, ga nooit een WA video gesprek aan met een dame en heb een aparte wandel telefoon. Ik betaal nooit vooruit en betaal alleen met cash. Misschien eerst maar eens op die manier beginnen. Verder niet al te angstig zijn, want dan zit je alleen maar jezelf in de weg.
 
Laatst bewerkt:
Sexwerk is in zoverre legaal als ze netjes belasting afdragen. Bij een dvp uit Oekraine is dat heel erg de vraag. Grote kans dat die inderdaad illegaal bezig is.
Het sexwerk is in principe niet illegaal. De plaats van uitoefening kan niet toegestaan zijn. Of een dame wel of niet belasting betaald is niet het probleem van de klant. De dame wordt geacht belasting af te dragen.
 
Nemen jullie altijd een id bewijs mee? Ivm een eventuele politiecontrole. Als er meerdere dames op hetzelfde adres werken is dit best mogelijk
Ik heb sowieso altijd mijn rijbewijs bij me. Dus ja. Maar niet voor evt controle bij de dame, maar zonder rijbewijs rijden staat een beste boete op van 90 tot 380 euro. En je bent bij een ongeval veelal niet verzekerd.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sowieso altijd mijn rijbewijs bij me. Dus ja. Maar niet voor evt controle bij de dame, maar zonder rijbewijs rijden staat een beste boete op van 90 tot 380 euro. En je bent bij een ongeval veelal niet verzekerd.
Er moet (normaal gesproken) wel wat meer aan de hand zijn voordat je een boete krijgt als je je rijbewijs niet kunt tonen. Mijn auto staat op mijn naam, dus mijn gegevens heeft de politie zo opgevraagd.
Ik laat (voor mijn eigen veiligheid) soms wel mijn portefeuille in de auto liggen als ik bij een dame naar binnen ga. Heb dan alleen wat contant geld bij me.
Mocht er dan iets raars gebeuren dan kan ik zo mijn ID uit mijn auto halen.
 
Er moet (normaal gesproken) wel wat meer aan de hand zijn voordat je een boete krijgt als je je rijbewijs niet kunt tonen. Mijn auto staat op mijn naam, dus mijn gegevens heeft de politie zo opgevraagd.
Ik laat (voor mijn eigen veiligheid) soms wel mijn portefeuille in de auto liggen als ik bij een dame naar binnen ga. Heb dan alleen wat contant geld bij me.
Mocht er dan iets raars gebeuren dan kan ik zo mijn ID uit mijn auto halen.
Dat klopt, ik doe dat de eerste keer meestal ook. Ook geen sieraden zoals ringen en horloges. Als de eerste date goed verlopen is, dan ben ik de tweede keer makkelijker daarin.
 
Het is *nog* niet strafbaar. Zodra de WRS ingaat (zouden ze dit jaar nog halen?), wordt de klant van een niet-vergunde sexwerker strafbaar. (Bedankt Christen Unie stemmers). Ben benieuwd hoe daar door opsporing mee omgegaan zal worden....
 
Sexwerk is legaal in Nederland. Belasting betalen mogen buitenlandse dames (EU) doen in hun eigen land. Dus die zijn niet belastingplichtig in Nederland.
Het staat los van thuisontvangst.
Voor mij is het niet helemaal duidelijk. Als je in Nederland woont ben je binnenlands belastingplichtig. Ik weet in ieder geval van dames die hier aangifte doen. Waarom zouden ze dat doen terwijl ze waarschijnlijk in hun eigen land minder belasting zouden betalen.
 
Voor mij is het niet helemaal duidelijk. Als je in Nederland woont ben je binnenlands belastingplichtig. Ik weet in ieder geval van dames die hier aangifte doen. Waarom zouden ze dat doen terwijl ze waarschijnlijk in hun eigen land minder belasting zouden betalen.
Als jij in een ander EU land werkt, dan kun je ervoor kiezen om in Nederland belasting te betalen. De meeste dames uit Bul of Roe, de grootste groep, werkt in een ander EU land (zoals in NL, Belgie, Duitsland) en wonen hier op tijdelijke basis. (max. 6 maanden). Net als bijvoorbeeld de bouwvakkers uit die landen. Ze rijden in een auto met wit kenteken en betalen dus ook geen houderschapsbelasting in NL.
Dit is volkomen volgens de Europeese regels. Vrij verkeer van goederen, personen en arbeid. Al vele jaren gaat het zo.
Als dames in een club werken dan werkt de club bijna altijd via de opting-in regelgeving. Een soort verkapt loondienst verhaal (iets typisch Nederlands). Dan worden belastingen ingehouden en afgedragen door de club. De rest of overige zijn hier niet belastingplichtig. Ook logisch ergens als er geen gebruik zal worden gemaakt van de voorzieningen waarvoor de heffingen zijn bedoeld.
Of iedere dame in eigen land belasting gaat betalen is niet aan ons. Wel vind ik persoonlijk het systeem niet helemaal eerlijk ten opzichte van de Nederlandse meiden. Maar dat kun je ook zeggen van de Nederlandse truckers.
 
Laatst bewerkt:
Op heterdaad betrapt worden ;)

Nee, qua vaststelling is dit appeltje eitje - je neemt de telefoon van een dame in beslag na een inval en haalt daar iedereen uit die in haar berichtengeschiedenis staat. Ik.heb, laat ik het voorzichtig uitdrukken, beperkt vertrouwen in de meeste dames' opsec mbt cybersecurity.

Wat ik bedoelde is - de toelichting op het wetsvoorstel zegt dat het niet de bedoeling is om een heksenjacht te ontketenen, en dat de wet dient om in gevallen zoals de Valkenburgse zedenzaak vervolging makkelijker te maken. Ik vraag me alleen af of officieren, met name de laten we zeggen meer activistische zoals in Limburg, zich aan de geest/bedoeling van de wet gaan houden, of dat dit de hoeksteen van een soort Zweeds-model-light gaat worden. Het is voor iedereen na al die jaren wel duidelijk dat dat de bedoeling van de indieners van deze wet en voorgaande pogingen ertoe is.
 
Weet iemand wat het huidig beleid van de overheid is betreft strafbaarheid van een bezoeker/klant van priveontvangst? Ik kan er zo 1-2-3 geen antwoord op vinden en heb geen zin om met m'n bakkes in de krant te komen en vermanende vingertjes van alle kanten te krijgen. Bedankt vast!
 
Weet iemand wat het huidig beleid van de overheid is betreft strafbaarheid van een bezoeker/klant van priveontvangst? Ik kan er zo 1-2-3 geen antwoord op vinden en heb geen zin om met m'n bakkes in de krant te komen en vermanende vingertjes van alle kanten te krijgen. Bedankt vast!
Je bent niet strafbaar (mits DVP meerderjarig is). Sekswerk is niet strafbaar in Nederland en klanten ook niet.
 
Je bent niet strafbaar (mits DVP meerderjarig is). Sekswerk is niet strafbaar in Nederland en klanten ook niet.
Sekswerk is niet strafbaar maar hij vraagt ook niet naar sekswerk in het algemeen maar hij vraagt specifiek naar prive-ontvangst, waarschijnlijk de illegale variant, hij is misschien bang dat hij bij een inval ook strafbaar is oid
 
Terug
Bovenaan Onderaan