Is een transdame (post-op) een dame of niet?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze hebben namelijk slechte ervaringen met figuren die ze mishandelen etc maar daar heb jij 0% begrip en empathie voor.
Ik weet trouwens niet hoe het zit met die slechte ervaringen. In raambuurten zitten vrouwen die het gewoon aangeven, zijn daar incidenten mee?
 
maar wat is daar zo vreemd aan?
De dames mogen nog best transparant zijn in het geen wat ze zijn?
Of is dat een rare gedachten, de dames, weten toch ook wel, dat niet iedere vent van een trans gediend is.
Juist bij zo'n intiems iets als sex, lijkt mij dat vrij normaal.
Mij lijkt het logischer dat als jij wil weten of een vrouw vroeger een man was dat je het vraagt. En bij raamdames zie je ze staan, heb je toch al een idee, alhoewel je je natuurlijk kan vergissen, dus vraag het.
En het is natuurlijk te hopen dat ze eerlijk antwoordt, dan zijn ze toch transparant.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roba
Mij lijkt het logischer dat als jij wil weten of een vrouw vroeger een man was dat je het vraagt. En bij raamdames zie je ze staan, heb je toch al een idee, alhoewel je je natuurlijk kan vergissen, dus vraag het.
En het is natuurlijk te hopen dat ze eerlijk antwoord, dan zijn ze toch transparant.
Dat klinkt logisch, maar verwacht je dat je mag aannemen dat de trans daar transparant over is.
Ik denk, dat als ze er al alles aan doen om het niet kenbaar te maken, dat ze ook niet zal beamen dat ze een trans is, als je het vraagt.
 
Laatst bewerkt:
Dat klinkt logisch, maar verwacht je dat je mag aannemen dat de trans daar transparant over is.
Ik denk als ze er al alles aan doet om het niet kenbaar te maken, dat ze ook niet zal beamen dat ze een trans is.
Vragen is gewoon een extra maatregel die je kan nemen. Zal best een groep transen zijn die er geen geheim van maken maar die ook geen reden zien om het met koeienletters in hun advertentie te zetten (waarschijnlijk omdat ze dit topic niet gelezen hebben).
 
Dat klinkt logisch, maar verwacht je dat je mag aannemen dat de trans daar transparant over is.
Ik denk, als ze er al alles aan doet om het niet kenbaar te maken, dat ze ook niet zal beamen dat ze een trans is als je het vraagt.
Ik verwacht van iedere hoer dat ze transparant en eerlijk en vooral lekker is.
Of dat zo is valt inderdaad te betwijfelen.

" Ik denk als ze er al alles aan doet om het niet kenbaar te maken, dat ze ook niet zal beamen dat ze een trans is "
Dat is een veronderstelling van jou, maar het zou kunnen ....
 
Ik moest trouwens denken aan een DvP een paar jaar geleden die een borderliner bleek te zijn en ineens een uitbarsting kreeg.

Had liever gehad dat ze DAT in haar advertentie had gezet.
 
Zou het niet beledigend zijn voor een aantal dames?
Als ervaringsdeskundige heeft Veerle in elk geval aangegeven dat ze het een prima vraag vindt als ie respectvol gesteld wordt.

Hoe het ook zei, iedereen weet dat transseksualiteit bestaat en dat die operaties steeds geavanceerder worden, met dat in het achterhoofd vind ik die vraag wel verdedigbaar.
 
Ik moest trouwens denken aan een DvP een paar jaar geleden die een borderliner bleek te zijn en ineens een uitbarsting kreeg.

Had liever gehad dat ze DAT in haar advertentie had gezet.
Wellicht een idee, om daar een topic over te openen.
hoe zullen we dat noemen?
DvP met een rugzakje of wat serieuzer DvP met een mentale stoornis?
 
  • Leuk
Waarderingen: Roba
Als ervaringsdeskundige heeft Veerle in elk geval aangegeven dat ze het een prima vraag vindt als ie respectvol gesteld wordt.

Hoe het ook zei, iedereen weet dat transseksualiteit bestaat en dat die operaties steeds geavanceerder worden, met dat in het achterhoofd vind ik die vraag wel verdedigbaar.
Maar hoe sta je er zelf in Roba,
Wat zou je er zelf van vinden, dat je bijvoorbeeld een dame bezocht had, en je schrijf er hier een mooie recensie over op het forum en je krijgt van een aantal medewandelaars de kennisgeving dat die dame een trans is.
Ik ben zelf een flinke tijd in Azie geweest, en bij sommige is het echt niet te zien dat het een trans is, zowel in de uiterlijke kenmerken (handen, voeten en adamsappel) als in het gedrag. Transen hebben namelijk de neiging om zich overdreven vrouwelijk te gedragen.
Hoe zou je je voelen?
 
Heb ik toch wel aangegeven? Zou geen trans willen in seksuele zin.

Achteraf horen zou waarschijnlijk een domper zijn. Vermoedelijk niet zo catastrofaal als sommigen hier schetsen, maar gewoon een smet op de ervaring.

Nog niet meegemaakt, blijft speculatie.
 
Heb ik toch wel aangegeven? Zou geen trans willen in seksuele zin.

Achteraf horen zou waarschijnlijk een domper zijn. Vermoedelijk niet zo catastrofaal als sommigen hier schetsen, maar gewoon een smet op de ervaring.

Nog niet meegemaakt, blijft speculatie.
Dus niet zo heel anders dan ik.
 
Ik weet trouwens niet hoe het zit met die slechte ervaringen. In raambuurten zitten vrouwen die het gewoon aangeven, zijn daar incidenten mee?
Als je moord geen incident noemt dan inderdaad geen incidenten. Die wet is er niet om hoerenlopers te pesten. En ik heb die ook niet gemaakt. En vaak incidenten waarbij de politie en kamerverhuurder moeten ingrijpen om escalatie te voorkomen maar als je dat geen incident noemt dan ook geen incidenten. Zal wel een persoonlijk iets dat incident maar als er transen vermoord worden dan zie ik dat als een incident. Maar daar hebben de heren die willen dat ze zich kenbaar maken geen enkele boodschap aan. Wel mij de les over empathie lezen alleen zelf dat niet zijn. Want die traumatische ervaring he.
 
Laatst bewerkt:
Maar hoe sta je er zelf in Roba,
Wat zou je er zelf van vinden, dat je bijvoorbeeld een dame bezocht had, en je schrijf er hier een mooie recensie over op het forum en je krijgt van een aantal medewandelaars de kennisgeving dat die dame een trans is.
Ik ben zelf een flinke tijd in Azie geweest, en bij sommige is het echt niet te zien dat het een trans is, zowel in de uiterlijke kenmerken (handen, voeten en adamsappel) als in het gedrag. Transen hebben namelijk de neiging om zich overdreven vrouwelijk te gedragen.
Hoe zou je je voelen?
O ja dat gebeurt zeker. Een aantal medewandelaars weten dat een bepaalde dame een trans maar zeggen niks helemaal niks en wachten op de eerste die een mooie recensie schrijft en dan pas zeggen ze dat de dame geen dame is maar een trans! Ja dat snap ik volkomen. Een complot van een aantal medewandelaars die weten van de hoed en de rand en pas komen met die informatie. Dit forum bestaat al een paar jaar en hoeveel keer is dat gebeurt? 4 keer? 10 keer? Of toch nooit. Sommigen transen kan je niet van een echte vrouw onderscheiden maar transen hebben de neiging zich overdreven vrouwelijk te gedragen. Ok man wat klopt hier niet.?
 
O ja maar Roba niet dus hoe hij erbij komt niet zo heel anders dan Roba is mijn een raadsel. Beetje slijmen in de hoop op een medestander?
 
Het kan traumatisch zijn voor iemand, hij had het niet over zichzelf maar uiteraard wordt het weer compleet uit zijn verband getrokken en wordt er iets heel anders van gemaakt
 
sommi
Ze eisen dat die transen dat kenbaar maken hoewel ze weten dat ze dat niet hoeven doen. En verder valt er niet over te praten. Oplossingen willen ze niet aan meewerken. Nee die trans moet bv met een bordje aangegeven dat ze man waren of in hun advertentie zetten. Ik ken zeer streng gelovigen die flexibeler zijn in de omgang met mensen.
Flexibiliteit moet wel van 2 kanten komen als je echte acceptatie wil.
En niet zoals nu door-je -strot - gedouwde woke acceptatie.
Onder de oppervlakte ontstaat alleen maar een grotere hekel.
Ze kunnen volgens de wet niet verplicht worden mee te werken.
Maar het komt toch wel uit , wees gerust , indien je verzweeg dat je vroeger een jongen was. Kwestie van tijd.
 
Dat klinkt logisch, maar verwacht je dat je mag aannemen dat de trans daar transparant over is.
Ik denk, dat als ze er al alles aan doen om het niet kenbaar te maken, dat ze ook niet zal beamen dat ze een trans is, als je het vraagt.
Dan kiezen ze er dus bewust voor iemand voor te liegen met alle gevolgen van dien mocht een klant erachter komen die daar absoluut niet van is gediend dat hij is voorgelogen en sex heeft gehad met een post op trans ipv een geboren vrouw!!

Volgens mij is dat toch de hele essentie van dit topic....
 
En ze weten het dondersgoed.
Ze zaten zelf in een "fout" lichaam, daarom lieten ze zich ombouwen, ( en ook om makkelijk geld te kunnen verdienen natuurlijk).
Daarom snappen ze ook wel dat hun klanten geen "fout" lichaam willen.
Triest hoor.Maar gelukkig hebben ze de wet aan hun kant.Maakt de frustratie bij de opgelichte mannen nog ietsje groter.
 
Jawel want jij vindt het een traumatische ervaring.
Wat jij de hele tijd doet is van elke uitspraak je eigen verhaal maken en verdraaien daarom heeft het geen zin om op jou te reageren, je komt heel verward over en je hebt een hele nare manier van communiceren
 
Als je moord geen incident noemt dan inderdaad geen incidenten. Die wet is er niet om hoerenlopers te pesten. En ik heb die ook niet gemaakt. En vaak incidenten waarbij de politie en kamerverhuurder moeten ingrijpen om escalatie te voorkomen maar als je dat geen incident noemt dan ook geen incidenten. Zal wel een persoonlijk iets dat incident maar als er transen vermoord worden dan zie ik dat als een incident. Maar daar hebben de heren die willen dat ze zich kenbaar maken geen enkele boodschap aan. Wel mij de les over empathie lezen alleen zelf dat niet zijn. Want die traumatische ervaring he.
Ik ben bekend met geweld richting lgbt in het algemeen, en ik ben het met je eens dat ze door de wet beschermd worden, maar ken je ook echt voorbeelden van transen die doelwit worden omdat ze met een "trans"-bordje achter een raam zitten?

Er zijn namelijk zat transen die dat gewoon doen. En voor zover ik weet gaat dat goed. Correct me if I'm wrong.
 
Ik ga ook niet meer reageren want dan kan ik constant hetzelfde blijven herhalen
Dat zijn wijze woorden Jimmy, ik sluit mij daar bij aan.
Want met het argument van het is de wet, komen wij niet verder.
Als het niet de wet is, welk ander middel heb je dan in gedachten om het gedrag van een hele grote groep transen die niet meeleest op ons forum radicaal te veranderen?

Je zou al die transen op je negeerlijst kunnen zetten omdat ze het ondanks al je herhalingen niet met je eens zijn, sterker nog, er nog nooit wat van hebben gelezen ;-)
 
Als het niet de wet is, welk ander middel heb je dan in gedachten om het gedrag van een hele grote groep transen die niet meeleest op ons forum radicaal te veranderen?

Je zou al die transen op je negeerlijst kunnen zetten omdat ze het ondanks al je herhalingen niet met je eens zijn, sterker nog, er nog nooit wat van hebben gelezen ;-)
Je moet maar eens kijken hoe er geschreven wordt door rechts conservatief en anti woke en ik verzin dit niet. Er moet een taskforce komen om zuid amerikaanse trans op te pakken en uit te zetten als ze hier op een touristenvisa illegaal komen werken. Op mijn vraag hoe ze dat dan gaan doen krijg je het antwoord dat er wet en regelgeving voor is. Dat vroeg ik niet maar aha daar is een wet voor!! Een wet!! Ik geloof het direkt en die wet is er niet voor niets maar hoe ga je dat handhaven.
Zeg je echter dat er een wet is die transen beschermd waardoor ze niet hoeven aan te geven dat ze trans zijn dat is die wet maar een papiertje. En zo werkt rechts conservatief, de wetten die ze kunnen gebruiken die steunen ze maar als een wet ze niet uitkomt dan niet. Ze hebben het over een beweging in de VS die anti woke is en dat vinden ze geweldig. Toegegeven als deze beweging het voor het zeggen krijgt worden ze echt 100% nooit mee belazerd door een transprostituee die dat verzwijgt. Echt 100% gaat dat niet meer gebeuren. Hoezo dat kan je je afvragen? Deze beweging gaat ook de prostitutie verbieden middels wetten en zelfs strafbaar maken, de straffen daarop zijn sharia achtig alleen dan op de rechts conservatieve christelijke manier. Dat betekend je wordt ingegraven tot je middel en dan wordt je gestenigd en je familie mag toekijken en dat is maar goed ook want je bent niet meer herkenbaar na die straf. Ik verzin dit niet deze beweging is daar heel duidelijk over. Ze willen een rechts-christelijke dictatuur.
hier een voorbeeld van de anti woke beweging in de VS.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan