Is een transdame (post-op) een dame of niet?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Noortjexx

Meubelstuk
DVP
1.448
03/11/22
2.672
Site
Lieve leden!

Vandaag werd mij duidelijk dat volledig omgebouwde transdames niet altijd worden gezien als dame.

Nu ontstond bij mij de vraag, als een transdame volledig is omgebouwd, waarom zou zij dan niet mogen meetellen als gewone dame in deze branche? En waarom zou je deze vermijden? Ze heeft immers een poes.

Heeft het hebben van een baarmoeder zoveel invloed? Wil je juist een puur natuur lichaam? Wil je niet het idee hebben dat je met een voormalige vent in bed ligt? What's the deal?

Ik ben oprecht nieuwsgierig en ik denk dat ik als 24jarige er een hele andere kijk op heb dan vele andere leden hier. Ben erg benieuwd naar de reacties.

Ps. Laten we het vriendelijk en gezellig houden in de reacties!!
 
Laatst bewerkt:
ik heb jaren gelden een docu gezien van een chinese straatverkoper die rijstballetjes maakte van karton, het leek proefde en smaakte als een rijstballetje het was letterlijk ongeloofelijk hoe hij dit maakte, dus om je vraag te beantwoorden was het wel echt een rijstballetje of karton? die straat verkoper is in de cel gestoken by the way dus leid daaruit af was je wilt.
 
ik heb jaren gelden een docu gezien van een chinese straatverkoper die rijstballetjes maakte van karton, het leek proefde en smaakte als een rijstballetje het was letterlijk ongeloofelijk hoe hij dit maakte, dus om je vraag te beantwoorden was het wel echt een rijstballetje of karton? die straat verkoper is in de cel gestoken by the way dus leid daaruit af was je wilt.
Volgens mij heb jij het over wat anders, gaat het bij jou over etenswaren. En kan het met de Keuringsdienst van Waren te maken hebben.
:ROFLMAO:
 
Het zou mijn idee beter zijn als de definities duidelijker zouden zijn. Een transvrouw kan ook nog een mannelijk geslachtsdeel hebben.
 
Het zou mijn idee beter zijn als de definities duidelijker zouden zijn. Een transvrouw kan ook nog een mannelijk geslachtsdeel hebben.
Dan kom je straks op minimaal 16 definities / grensgevallen en dan moet iedereen het desbetreffende herkenningsteken op zijn mouw dragen? Want dan heeft ook de dvp recht om te weten wat voor 'vent' daar langs komt. Sommige mannen hebben slechts één ingedaalde testikel, dat moet ze dan wel meteen aan de jasmouw van de kerel kunnen aflezen natuurlijk!
En ook de handhavers in de woonwijken moeten er bovenop zitten, dat er geen verwarring van komt.
Ook op de speelplaats al vroegtijdig signaleren als een meisje te veel in bomen klimt met de jongens. Zij dient immers elegante buitelingen te maken op het lage klimrek.
 
Ik denk dat het mij niet boeien zou. @Veerlexx heeft het immers over volledig omgebouwde transvrouwen. Ik vraag me af of je het dan kunt merken. En tevens vraag ik me af waarom zo iemand er mee te koop loopt als dat ten koste gaat van de business. Zou zo'n persoon niet gewoon adverteren als vrouw? Dit om problemen te voorkomen, of ben ik nou naïef?
 
Een generatieding speelt vast mee. Toen ik op de middelbare school zat was niemand daar openlijk homo, laat staan openlijk "in het verkeerde lichaam". Tegenwoordig is het heel gewoon, soms lijkt het zelfs mode onder jongeren (dat zou het ook niet moeten zijn).

Ik vermoed dat in de prostitutie "trans" juist gaat over borsten + piemel. Daar schijnt nogal een markt voor te zijn - niets voor mij in elk geval.

Als ze helemaal omgebouwd is, natuurlijke borsten heeft en ook een vrouwelijke stem, dan is het wat mij betreft een vrouw.
Maar als de stem / adamsappel al ontwikkeld was voor de transitie, dan zou ik er geen seks mee willen hebben, ik denk niet dat ik er geil bij zou kunnen worden.
 
Iedereen die zich vrouw noemt is wat mij betreft een vrouw en zal ik met de gewenste bewoordingen aanspreken.

Of ik er seks mee wil hebben is een andere vraag. Dat wil ik al niet eens met elke als vrouw geboren vrouw.

Ik heb geen idee of een nepkutje voelt als een gewoon kutje. Kan niet nat worden gok ik en er zal ook geen clit zijn.

Vraag me af hoe dan de dame werkelijk opgewonden kan raken van mijn handelingen bij haar daar beneden.

Waarschijnlijk zal ik daardoor het beffen wel raar vinden, maar is ze verder op en top vrouw, dan zeg ik niet bij voorbaat nee.

Ook hier hangt het dan met name weer af van de klik.
 
Ik denk dat het mij niet boeien zou. @Veerlexx heeft het immers over volledig omgebouwde transvrouwen. Ik vraag me af of je het dan kunt merken. En tevens vraag ik me af waarom zo iemand er mee te koop loopt als dat ten koste gaat van de business. Zou zo'n persoon niet gewoon adverteren als vrouw? Dit om problemen te voorkomen, of ben ik nou naïef?
Jep, zo is dat, die adverteren als vrouw. Heb ooit eens date gehad met een omgebouwde vrouw. Was zeer mooi gedaan, mooie zachte borsten, mooi kutje, ze was wel heel groot. Neuken heb ik niet gedaan, geen idee waarom, niet toe gekomen, enkel elkaar oraal verwent. Vingeren ook gedaan, dan merk je t wel natuurlijk, en bij t beffen zie je wel dat haar clitoris vroeger een eikel was. Maar heb het op geen enkel moment raar gevonden. Heb ooit ook eens een trans gepijpt en dat was toch anders, toen ik buiten stapte daar, moest ik kokhalzen, dat was dus minder m'n ding, hoewel ik het wel op een of andere gekke manier geil vind om een mooi vrouwenlichaam te zien met dan een harde pik tussen de benen. Als ik dat bv zie op foto wil ik die pijpen en ondertussen die lekkere tieten kneden 😅 maar in het echt moet ik dus kokhalzen. Rare kronkels in m'n kop soms denk ik 🤣 soit, dat allemaal om gewoon te zeggen dat post op vrouwen gewoon vrouwen zijn.
 
Waarom zou er over een onderwerp slechts eenmaal mogen worden gesproken? Waarom zouden nieuwe gesprekken over dat onderwerp met mogelijk verse inzichten per se moeten worden weggecensureerd?
 
Waarom zou er over een onderwerp slechts eenmaal mogen worden gesproken? Waarom zouden nieuwe gesprekken over dat onderwerp met mogelijk verse inzichten per se moeten worden weggecensureerd?
is al diverse keren voorbij gekomen. Waarom dan wederom een nieuw topic hier over openen.
 
is al diverse keren voorbij gekomen. Waarom dan wederom een nieuw topic hier over openen.
Dus als ik het goed begrijp vraag jij niet om weghalen van dit gesprek maar om het te verplaatsen naar een al eerder in het leven geroepen thread. En heb je die link er alleen nog niet bij gezet ;-)
Mods hebben het al druk genoeg denk ik. Als het onderwerp je niet aanstaat zou je het ook verder kunnen negeren ipv je erin te begeven?
 
Dus als ik het goed begrijp vraag jij niet om weghalen van dit gesprek maar om het te verplaatsen naar een al eerder in het leven geroepen thread. En heb je die link er alleen nog niet bij gezet ;-)
Mods hebben het al druk genoeg denk ik. Als het onderwerp je niet aanstaat zou je het ook verder kunnen negeren ipv je erin te begeven?
Er is een hele rubriek van TS en Shemales.
Lijkt mij dat die niet voor niks is aangemaakt
 
Nu ontstond bij mij de vraag, als een transdame volledig is omgebouwd, waarom zou zij dan niet mogen meetellen als gewone dame in deze branche? En waarom zou je deze vermijden? Ze heeft immers een poes.

Een sexdoll heeft ook een poes, dus dat is volgens jou ook een dame? ;)

Een transvrouw heeft XY-chromosomen, meer testosteron dan een biologische vrouw, minder oestrogeen, is opgegroeid en fysiologisch ontwikkeld als een jongen. Lijkt me duidelijk dat ze niet te vergelijken is met een biologische vrouw. Naar haar drijfveer in deze sector is het nog maar het raden.

Iedereen doet wat hij of zij of het wil, zolang het niet botst met het welzijn van anderen.
Het is voor jou als jonge vrouw (beiden zijn een belangrijk verschil met mij) misschien moeilijk te begrijpen, maar ik zou me als 37jarige man vies en vuil vinden als ik te weten kom dat ik met een transvrouw heb gevreeën. Ik ben 0,0% homo, ik wil seksueel niks te maken hebben met iemand die ook maar een fractie mannelijk bloed heeft stromen. Eén van mijn beste maten is overigens homo, moest je mij willen betichten van homofobie.

Helaas heeft de politiek correcte wetgever geen oren naar mijn verzuchtingen, of naar bvb de m.i. correcte redenering van @senna505. Met spijt in het hart vrees ik dan ook dat mijn carrière als hoerenloper erop zit, gezien het steeds groter worden risico op een onaangename verrassing nadien. En, toegegeven, ook door het bedroevende aanbod tout court.
 
Een sexdoll heeft ook een poes, dus dat is volgens jou ook een dame? ;)

Een transvrouw heeft XY-chromosomen, meer testosteron dan een biologische vrouw, minder oestrogeen, is opgegroeid en fysiologisch ontwikkeld als een jongen. Lijkt me duidelijk dat ze niet te vergelijken is met een biologische vrouw. Naar haar drijfveer in deze sector is het nog maar het raden.

Iedereen doet wat hij of zij of het wil, zolang het niet botst met het welzijn van anderen.
Het is voor jou als jonge vrouw (beiden zijn een belangrijk verschil met mij) misschien moeilijk te begrijpen, maar ik zou me als 37jarige man vies en vuil vinden als ik te weten kom dat ik met een transvrouw heb gevreeën. Ik ben 0,0% homo, ik wil seksueel niks te maken hebben met iemand die ook maar een fractie mannelijk bloed heeft stromen. Eén van mijn beste maten is overigens homo, moest je mij willen betichten van homofobie.

Helaas heeft de politiek correcte wetgever geen oren naar mijn verzuchtingen, of naar bvb de m.i. correcte redenering van @senna505. Met spijt in het hart vrees ik dan ook dat mijn carrière als hoerenloper erop zit, gezien het steeds groter worden risico op een onaangename verrassing nadien. En, toegegeven, ook door het bedroevende aanbod tout court.
Juist omdat ik het wat moeilijker te begrijpen vind, vind ik het juist belangrijk om het te horen van heren. Begrip is ontzettend belangrijk, zeker als het om dit soort "politiek correcte" onderwerpen gaat. Dit maakt mijn kennis ook weer wat breder.

Dankjewel voor je uitgebreide en duidelijke uitleg. Maakt voor mij veel duidelijk 🤗
 
Een transvrouw heeft XY-chromosomen, meer testosteron dan een biologische vrouw, minder oestrogeen, is opgegroeid en fysiologisch ontwikkeld als een jongen.

ik zou me als 37jarige man vies en vuil vinden als ik te weten kom dat ik met een transvrouw heb gevreeën.
Kun je dat verklaren? Het verschil zit hem in voor jou onzichtbare dingen als chromosomen, testosterongehalte, oestrogeengehalte. Dat kun je niet even in een lab meten voor je naar binnen stapt.

Hoe kan het zijn dat jij jezelf vies en vuil vindt als een ander blijkt bepaalde chromosomen te hebben?

En wat maakt het uit dat je 37 jaar bent, was het 10 jaar geleden anders voor jou?
 
Nu ontstond bij mij de vraag, als een transdame volledig is omgebouwd, waarom zou zij dan niet mogen meetellen als gewone dame in deze branche? En waarom zou je deze vermijden? Ze heeft immers een poes.
Dat klinkt alsof in jouw ogen de klant "eigenlijk" sex zou moeten willen met een volledige omgebouwde transdame. Of in ieder geval zou moeten kunnen uitleggen waarom niet.

Maar zo werkt het in mijn ogen niet. Consent komt van twee kanten.

Net zoals een DVP altijd sex kan weigeren of stopzetten, kan de klant dat omgekeerd ook. En in beide gevallen geldt: het is niet aan anderen om de reden te beoordelen.
 
Kun je dat verklaren? Het verschil zit hem in voor jou onzichtbare dingen als chromosomen, testosterongehalte, oestrogeengehalte. Dat kun je niet even in een lab meten voor je naar binnen stapt.

Hoe kan het zijn dat jij jezelf vies en vuil vindt als een ander blijkt bepaalde chromosomen te hebben?

En wat maakt het uit dat je 37 jaar bent, was het 10 jaar geleden anders voor jou?
Ik denk dat het meer bedoeld was omdat ik erbij had gezet als "als 24jarige dame", dat was voor mij een ding om te kijken of leeftijd een rol speelt hierin.

En ik kan me wel voorstellen dat je als man het mentaal een vies idee vind dat je met iemand in bed ligt die dezelfde biologische chromosomen deelt. Of het idee dat iemand voorheen dezelfde primaire lichaamskenmerken heeft/had
 
Kun je dat verklaren? Het verschil zit hem in voor jou onzichtbare dingen als chromosomen, testosterongehalte, oestrogeengehalte.
Dat is hetzelfde als zeggen dat een vrouw die in haar slaap werd verkracht, en dit maar achteraf te weten kwam, geen recht heeft om zich misbruikt te voelen.
Of het geen probleem is om moslims varkensstoofvlees te verkopen als rundsstoofvlees.

Hoe kan het zijn dat jij jezelf vies en vuil vindt als een ander blijkt bepaalde chromosomen te hebben?
Die consent waar iedereen tegenwoordig zo vol van is, geldt duidelijk maar langs één kant van het politieke spectrum. Bijzonder jammer.

En wat maakt het uit dat je 37 jaar bent, was het 10 jaar geleden anders voor jou?
Nee, maar de tijden zijn wel veranderd. Jonge mannen lijken mij meer bi-flexibel dan mannen opgevoed in de jaren '90 of vroeger.
 
Dat klinkt alsof in jouw ogen de klant "eigenlijk" sex zou moeten willen met een volledige omgebouwde transdame. Of in ieder geval zou moeten kunnen uitleggen waarom niet.

Maar zo werkt het in mijn ogen niet. Consent komt van twee kanten.

Net zoals een DVP altijd sex kan weigeren of stopzetten, kan de klant dat omgekeerd ook. En in beide gevallen geldt: het is niet aan anderen om de reden te beoordelen.
De vraag werd meer gesteld om te leren begrijpen. In mijn ogen snap ik het probleem niet zo en omdat ik graag wilde leren hoe dit voor andere is, heb ik de vraag hier gesteld.

In de hoop op wat meer inzicht en begrip. Hier is genoeg tekort aan in de wereld.

Mijn excuus als mijn beredenering wat ongelukkig overkomt. Het is echt vanuit een oprechte plek bedoeld 😅
 
Er is een hele rubriek van TS en Shemales.
Lijkt mij dat die niet voor niks is aangemaakt
Ik check het TS/Shemale subforum niet, dan was ik dit topic niet tegengekomen.
Ik vind het wel interessant om over te denken, wat ik ervan zou vinden als ik iemand als vrouw kies via Kinky of bij een privéhuis en diegene niet als vrouw geboren is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan