Is een transdame (post-op) een dame of niet?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij kunnen ze niet eens meer klaarkomen want ze hebben niets meer om te stimuleren, een kunstmatige klit zal ook geen gevoel in zitten, daarom hebben ze een voorkeur voor anaal
 
waar schrijf ik iets over bezwaren?
@Sven02 ik schreef "bezwaren richting post-op transen als vrouwen", ik vatte jouw bericht nou op als bezwaar tegen transen an sich, maar wel tegen de suggestie ze als vrouwen te zien, zie ik dat verkeerd?
 
Volgens mij kunnen ze niet eens meer klaarkomen want ze hebben niets meer om te stimuleren, een kunstmatige klit zal ook geen gevoel in zitten, daarom hebben ze een voorkeur voor anaal
En dan nog kunnen sommige medewandelaars het maar niet begrijpen dat er mannen zijn, die sex met een trans rond uit walgelijk vinden, en het zien als sex met een man.
 
@Sven02 ik schreef "bezwaren richting post-op transen als vrouwen", ik vatte jouw bericht nou op als bezwaar tegen transen an sich, maar wel tegen de suggestie ze als vrouwen te zien, zie ik dat verkeerd?
dat zie je verkeerd. dat had je ook in mijn bericht kunnen lezen: "ik vind het allemaal prima". Ik heb het over een eenvoudige biologische realiteit.
 
Waarom wil je de hetero man zo proberen op te duwen , en milder te stemmen richting transen. ?
Wij willen dat gewoon niet,
klaar!
Net dat de gemiddelde vrouw niet zomaar bij haar borsten of kontje gepakt wil worden.
En de meeste Afrikanen geen neger meer genoemd willen worden.
We willen het niet , en dat ons goed recht.
Weet je.

Ik ben het serieus wel grotendeels eens met de vocale meerderheid hier. Ik zou niet met een trans naar bed willen en inderdaad daarvoor is het nodig dat de trans zich kenbaar maakt.

Maar ook in je eigen "kamp" kan je punten tegenkomen die je verrassen of intrigeren of desnoods tegenaan, en in een respectvol gesprek kan je het daar ook over hebben.

Zo ben ik met Gryphon eens dat ik echt stomverbaasd ben dat die chromosomen er steeds bij worden gehaald, en vind ik in die context zijn laatste post ook zeer begrijpelijk, zonder dat daarmee iemand zich gepusht moet voelen.
 
dat zie je verkeerd. dat had je ook in mijn bericht kunnen lezen: "ik vind het allemaal prima".
Dat las ik, en in die zelfde zin noemde je het een kletsverhaal waar Gryphon niet mee aan moest komen zetten, wat enigszins in tegenspraak is met "ik vind het prima"
 
Laatst bewerkt:
Hoe moet je dat kutje van een trans dan zien, ik heb begrepen, dat ze van de leuter van de trans een kutje maken. Dan zit je, hoe vreemd dat ook klinkt gewoon met je staaf in een andere staaf te roeren.
DAAR kan ik me dus volledig in vinden, ik zou die gedachte niet naast me neer kunnen leggen als ik het zou weten en dat zou gauw einde oefening zijn.
 
Laatst bewerkt:
@gryphon

Waarom wil je de hetero man zo proberen op te duwen

Die vraag begrijp ik niet. Ik kan toch niemand duwen? Ik ben begripvol naar wie er anders over denkt, ik kan het heel goed verdragen als iemand een bijna religieus geloof heeft in door hemzelf nooit waargenomen chromosomen als doorslaggevend bewijs voor een seksuele voorkeur.

Als je dat ziet als 'opduwen' vind ik dat opmerkelijk.

Ik voel mij absoluut niet 'opgeduwd' als een ander het gevoel heeft dat er een duidelijke scheidslijn is die koste wat kost zou moeten worden in stand gehouden.

, en milder te stemmen richting transen. ?
Een milde houding naar andersdenkenden is een teken van beschaving en ik denk dat we dat allemaal in ons dragen.

Wij willen dat gewoon niet,
klaar!

Indien je er voor jouzelf uit bent en niet langer twijfelt, dan is het toch ook niet nodig je er wat van aan te trekken dat veel anderen er nog steeds anders over denken?

Net dat de gemiddelde vrouw niet zomaar bij haar borsten of kontje gepakt wil worden.
Kun je uitleggen wat dat ermee te maken heeft?
En de meeste Afrikanen geen neger meer genoemd willen worden.
Graag toelichting. Heb ik jou een etiket opgeplakt dat je niet wil?

Ik lees dat sommige mannen een trans vrouw per se man willen noemen, nou mij best, ik ga daar niet over, ik word er niet boos of blij van.
We willen het niet , en dat ons goed recht.

Dat is toch ook het fijne van ons land? Je mag je eigen seksuele voorkeur en geaardheid hebben, anders dan bijvoorbeeld in landen als Rusland.
 
Heb eens via kinky na 3 vd 15 fotos bloedgeil afgesproken met een Braziliaanse schone. Ik trek mn kleren uit, draai me om en daar stond ze met een klokkenspel van hier tot Rio. Ik schrok me rot want ze had alles wat ik aan een vrouw lekker vind. Maar door mijn geilheid kwam ik niet tot de laatste profielfotos waar die 20 cm op stond. Awel lang verhaal kort....ze was zo vrouwelijk dat ik dat apparaat van haar maar beschouwde als grote klit.
 
Heb eens via kinky na 3 vd 15 fotos bloedgeil afgesproken met een Braziliaanse schone. Ik trek mn kleren uit, draai me om en daar stond ze met een klokkenspel van hier tot Rio. Ik schrok me rot want ze had alles wat ik aan een vrouw lekker vind. Maar door mijn geilheid kwam ik niet tot de laatste profielfotos waar die 20 cm op stond. Awel lang verhaal kort....ze was zo vrouwelijk dat ik dat apparaat van haar maar beschouwde als grote klit.
Ben je er wel overheen inmiddels?
of nog steeds een trauma hiervan ;)
 
En dan nog kunnen sommige medewandelaars het maar niet begrijpen dat er mannen zijn, die sex met een trans rond uit walgelijk vinden, en het zien als sex met een man.
Zo is het toch? Het is niet omdat je vooraan op een dafke een ster zet,er een Mercedes stuur in zet en er mercedes opschrijft dat het een mercedes geworden is. Het is en het blijft een Dafke,hoogstens een flauw kopie van een Mercedes.
 
Als je een trans als een (omgebouwde) man ziet, hoe zien jullie dan de toegang voor andere expliciet voor vrouwen bedoelde faciliteiten? Mogen transen naar de vrouwenkapper, naar het vrouwentoilet, naar de vrouwenkleedkamer bij het sporten, etc?
 
Er zijn dames- en herenkappers ja, is zeker weleens discussie over geweest.
We hebben het over post-op. Oftewel 100% omgebouwd, geen mannelijk geslachtsdeel meer. Mensen die niet geboren zijn als vrouw maar wel volledig hun leven lijden als vrouw en geen mogelijkheid meer hebben een man te zijn.

Ik respecteer mensen die er geen seks mee willen (niet alle argumenten, maar dat is iets anders). Ik begrijp de sport-discussie.
Zelf vind ik ook de toiletten en kleedkamers voor deze groep een non-discussie (dit ligt wat mij betreft voor shemales anders).
Maar op die grond geweigerd worden bij een kapper is discriminatie. Niets meer of minder.
 
We hebben het over post-op. Oftewel 100% omgebouwd, geen mannelijk geslachtsdeel meer. Mensen die niet geboren zijn als vrouw maar wel volledig hun leven lijden als vrouw en geen mogelijkheid meer hebben een man te zijn.

Ik respecteer mensen die er geen seks mee willen (niet alle argumenten, maar dat is iets anders). Ik begrijp de sport-discussie.
Zelf vind ik ook de toiletten en kleedkamers voor deze groep een non-discussie (dit ligt wat mij betreft voor shemales anders).
Maar op die grond geweigerd worden bij een kapper is discriminatie. Niets meer of minder.
Je hoeft mij niet te overtuigen, maar je hebt, met name in Amerika weet ik dit, bewegingen die transen echt voor de volle 100% als hun geboortegeslacht willen zien, en dat omvat dan ook toiletten en kleedkamers en ja ook kappers.
 
Ik Amerika hechten ze ook zeer aan het voorrecht om hun kindertjes op school te laten afschieten zodat ze vervolgens "thoughts and prayers" kunnen zeggen.
Dus dat vind ik geen maat waar wij ons mee moeten vergelijken ;-)
 
Ik Amerika hechten ze ook zeer aan het voorrecht om hun kindertjes op school te laten afschieten zodat ze vervolgens "thoughts and prayers" kunnen zeggen.
Dus dat vind ik geen maat waar wij ons mee moeten vergelijken ;-)
Ik vind het altijd leerzaam te zien wat er gebeurd als je te ver doorslaat een kant op, en ik wil niet uitsluiten dat dat gedachtegoed ook in Nederland te vinden is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan