Is er momenteel echt een tekort aan dames met wat grotere borsten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@JokePrive Dus, om terug on-topic te komen: voor liefhebbers van 'curvy' en grote borsten is daar veel te halen. Voor mij iig niet.
Überhaupt al eens geprobeerd? Als je altijd voor biefstuk kiest, kan een ander stukje vlees wel eens heel anders smaken dan je denkt.
Een mooi uiterlijk betekend niet altijd kwaliteit, mits je het natuurlijk goed genoeg vindt.

Kijk.. dames zoals ik.. meer vlees, grote voorgevel, ouder en kort haar valt niet in het plaatje wat aardig wat mannekes op deze site leuk vinden, maar dat maak je dan weer goed op een andere manier. Als de verpakking kan tegenvallen zal zo'n dame zich ( in de meeste gevallen ) uitsloven om het op een andere manier goed te maken.

Je zou het eens kunnen proberen, who knows bevalt het ?
 
Deze dame lijkt ook aardig wat in huis te hebben:

Hier al onderwerp van gesprek.

Voldoet waarschijnlijk niet helemaal aan Knightrider's wensen, want niet helemaal piep meer en ik heb toch lichte twijfel over de echtheid van haar goedjes, afgaande op één van de foto's. Maar dat laat ik graag aan iemand die ze al eens heeft mogen aanraken.
 
Zelf heb ik geen ervaring met haar maar ze staat wel op mijn lijstje..

Knightrider vroeg om natuurlijke borsten.
Deze verdenk ik toch van een hoge silicon gehalte.
 
Ik ook @Tepellover. Moet wel zeggen dat ik haar profiel al wel bekeken had omdat foto 1 erg lekker is, maar ik zie verschillende groottes borsten lijkt het en op de latere foto's zie je sili vormen idd.

@JokePrive posts vind ik altijd welkom. Ik ben zelf weliswaar een van die 'mannekes', maar ze is cool wat mij betreft! :)

Bella gaat hem idd niet worden voor mij @Teringtubbie....is me te veel gewoon een vrouw van in de dertig met vrij dikke tieten in zo'n prive-huis.....het klinkt lullig, maar daar heb ik gewoon niet zo veel mee.
 
Zelf heb ik geen ervaring met haar maar ze staat wel op mijn lijstje..

Voor veel wandelaars is dat "new in town" meteen al een reden om af te haken.
 
Überhaupt al eens geprobeerd? Als je altijd voor biefstuk kiest, kan een ander stukje vlees wel eens heel anders smaken dan je denkt.
Een mooi uiterlijk betekend niet altijd kwaliteit, mits je het natuurlijk goed genoeg vindt.

Kijk.. dames zoals ik.. meer vlees, grote voorgevel, ouder en kort haar valt niet in het plaatje wat aardig wat mannekes op deze site leuk vinden, maar dat maak je dan weer goed op een andere manier. Als de verpakking kan tegenvallen zal zo'n dame zich ( in de meeste gevallen ) uitsloven om het op een andere manier goed te maken.

Je zou het eens kunnen proberen, who knows bevalt het ?
Mwah nee, voor mij moet het een combinatie zijn van beiden: het uiterlijk en de diensverlening (als we het over betaalde seks hebben). Het een moet daarbij hand in hand gaan met het ander. Een mooi uiterlijk wind mij op, doet mij verlangen, maakt mij geil, en van daaruit wil ik seks hebben... en dán komt de dienstverlening om de hoek kijken. Maar als het uiterlijk me al niet trekt, word ik ook niet geil.

Ik heb het ook wel een paar keer geprobeerd, hoor. Eigenlijk tegen beter weten in, maar je staat wel eens in een privéhuis, de keuzes die je op het oog had zijn er niet/zijn bezet, je wilt toch wat en dan kies je voor een ander type. Juist daardoor weet ik ook dat het niets voor mij is. Grote borsten doen het gewoon niet voor mij; da's niks persoonlijks tegen dames die zo genetisch gezegend zijn, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Echt, we bestaan hoor, mannen zoals ik! :p Eveneens zo met dames die wat voller in het figuur zitten, ook dat heb ik meegemaakt. Er was niks mis met de service, integendeel, maar de opwinding, de ander wíllen, nee moéten 'hebben', die was er niet.

Overigens kan een biefstukje steeds weer op andere wijzen bereid worden waardoor het toch steeds weer anders smaakt en dus lekker blijft. ;)
 
Grappig he, dat heb ik dus een beetje andersom @Deug-genietje . Bij mij is die extra opwinding er juist wel vanaf een cup C.

Heb afspraken gemaakt met genoeg knappe dames met AA/A/B-cup en dat kan ook prima zijn, maar dan mis ik de boezem wel een beetje.

Desalniettemin verkies ik petit boven wat al te aanwezig, hoewel ook hier uitzonderingen bij zijn aan te wijzen overigens.

Petit in zijn geheel spreekt me aan omdat het dan mooie poppetjes zijn en ik ben zelf niet zo'n heftige neuker dus dan 'heb ik het goed in de hand' zeg maar.....
Heb wel eens een dame met cup DD bovenop gehad die wat steviger was en die me te veel als de brandweer ging, daar kan ik weinig mee.

Daarom is die combi slank en toch grote naturel borsten ook mijn ultieme doelgroep. Maar in geval van niet aanwezig stap ik wel eens over op petite.

Maar om echt van een 8 naar een 9 te stijgen is er dan toch een cup DD nodig.

Zoiets.
 
Het tekort neemt nu toch echt wel nijpende vormen aan.

Ik overwoog zojuist om van A'dam naar Antwerpen te gaan om daar een dame op te zoeken die een bol staand truitje met cup C of D heeft.

Het is toch niet denkbaar in een wereld waarin de gewone straten uitpuilen van slanke dames met grote natuurlijke borsten dat juist bij de dvp's minder dan 5% aan deze categorie voldoet?!?

3 jaar lang kon ik prima uit de voeten als ik op zoek was naar:

dames 20-28, slank, knap, natuurlijke borsten ruime C, D, DD, F

maar nu is het aanbod echt heel beperkt.

mijn, op zich, ideale lijn oost-waarts leidt via:

Natasha in Utrecht (vaste waarde, maar niet meer nieuw voor me)

Femke in Nijmegen (of Apeldoorn), nooit geweest want altijd vaag telefonisch en ik kan niet zomaar 1.5 uur reizen om dan geen contact meer te krijgen met iemand, daarnaast het bare verhaal wat me weerhoudt

Maya, Dusseldorf, een must-do wat mij betreft, maar toen ze er was waren de grenzen dicht door de pandemie en nu is ze onvindbaar voor me. Een prachtige Bulgaarse, met riante cup D, in het Slanke Dames met Grote Natuurlijke Borsten uitvoerig door me besproken, maar het telefoon nummer wat ik had lijkt niet meer te werken, iemand die iets hierover weet?? Ze was ietwat stug qua benadering, maar wel echt erg mooi naar het schijnt en had een poosje in een FKK of Laufhaus gewerkt voordat ze ontvangst ging doen.

En dan is er nog de Braziliaanse Kelly die positieve recensies heeft en die @Vale46 tipte. Zij zit soms in Lelystad en soms in Amsterdam. Ik zocht gisteren contact maar toen werkte ze niet gaf ze aan via de app en vandaag is haar profiel offline.
Meestal hebben Oost Europese dames mijn voorkeur en dit is een Braziliaanse die al iets over de 30 is, maar op zich klinkt ze goed, dus zeker het proberen waard.

Maar dat is het wel zo'n beetje.

Favoriet, de lieve en met naturelle D cup gezegende Rebekka van de St. Annenstraat is niet teruggekeerd, Jasmine en Veronica zijn er wel, maar alletwee ware prijs-sjoemelaars die eigenlijk 150€ voor 20 minuten gematigd aanbod willen.
Ja, prima boezem alletwee, maar dan krijg ik gaandeweg toch het gevoel dat ik me laat bedonderen.

@Paulus2 tipte me zojuist nog Katerina, een Roemeense dame uit de Geleenstraat die naar verluidt mooi is en een C cup heeft....maar verder loopt het spoor momenteel dood in heel Nederland qua ramen en prive-ontvangst.
 
Als het aanbod echt zo schaars is, dan zit er bijna niets anders op een café te bezoeken en daar een dame aan de haak te slaan. Dat kost wel wat moeite maar er gaat vast geen €150 aan drank op een avond doorheen...
Niet als je in een keer beet hebt. Als je meerdere pogingen moet wagen ben je de sjaak?
 
Natasha in Utrecht (vaste waarde, maar niet meer nieuw voor me)

En dan is er nog de Braziliaanse Kelly die positieve recensies heeft en die @Vale46 tipte. Zij zit soms in Lelystad en soms in Amsterdam. Ik zocht gisteren contact maar toen werkte ze niet gaf ze aan via de app en vandaag is haar profiel offline.
Meestal hebben Oost Europese dames mijn voorkeur en dit is een Braziliaanse die al iets over de 30 is, maar op zich klinkt ze goed, dus zeker het proberen waard.
Wow, ik denk dat ik in het verleden heb liggen slapen, ik kom nu pas die Natasha tegen. Jezus wat een heerlijk lichaam heeft zij zeg. Daar moet ik me na mijn vakantie is eens in gaan verdiepen. Dan hoop ik wel dat meerdere keren klaarkomen voor €200 geen probleem is.

Kelly had ik je inderdaad al eerder getipt, die gaat dit weekend echter terug naar Brazilië, en komt dan in November weer naar NL. Dus wellicht was ze deze laatste 2 dagen niet beschikbaar omdat ze nog bezig is om wat vriendinnen te ontmoeten. Die heeft ze her en der verspreid wel een paar zitten in NL / DE.

Verder begrijp ik dat Femke een risico voor je is zo zonder auto. Ik heb haar 3x bezocht, en alle keren moest ik 1,5u rijden en dat is wel telkens goed gegaan. Maar ik ken ook de verhalen waarin ze niet meer reageert. De verhalen over het bare gedeelte kan ik niet over oordelen, maar aan de andere kant kan er weinig gebeuren als je zelf zorgt dat je het safe met haar doet toch. En nu het aanbod zo schaars is, is het wellicht toch de moeite voor je om het eens te proberen met haar. Ze heeft een vergelijkbaar figuur zoals die Natasha zo te zien, alleen heeft Femke cup F. Verder is ze overal voor in, en zijn haar bed skills zo te zien qua beoordeling ook beter dan Natasha.

Helaas is het voor de rest vrij karig ja. Ikzelf heb wat minder moeite om ook wat vollere dames te bezoeken, dus is mijn zoekveld wat groter.
 
Dat vermoedde had ik al. Ik benaderde Kelly en ze zei niet te werken die dag en een dag later was ze offline....even afwachten....

2x in 1 uur weet ik niet, ben zelf meestal van 45 minuten en 1 ronde. Maar een mooi figuur heeft ze zeker en haar bed skills zijn wat mij betreft prima.

Femke heb ik al zo vaak over getwijfeld dat ik meer iets heb van, misschien als ik een keer in de buurt ben. Er zijn te veel haken en ogen....maar wie weet....

Vollere dames bezoek ik niet, dan switch ik liever naar petite met B/C cup. ;) Hoewel groot/natuurlijk/D of DD of F me het meest bevalt. :)
 
Ja vond ik ook. Ze adverteert al langer / wel vaker. Waar de naam Luisa vandaag komt begrijp ik niet helemaal want die komt in de (geplakte) link niet voor en daar staat ook Sonia. Waarschijnlijk wat historie van kinky……………
 
Hey maatje, de keuze is al niet reuze (op z'n zachtst gezegd)...dus dan ook niet met >cup D.

Ach, Ginger is al een paar dagen hier ?

Je weet dat ik er weinig mee heb en ik kan ook maar lastig inschatten wat echt is...en wat is opgevuld.

Zo dacht ik aan:

Lora

Nika

Bruna

en Mia:

Mia zegt dat ze een C heeft, maar das volgens mij nonsens... desalniettemin...wel lekker?


Verder is het ruk(ken)...
 
Laatst bewerkt:
Ik check ze als ik niet meer 'achter de decoder' zit....ben weer even op pad... ;)

Nika en Bruna kende ik al wel en heb ik beide over getwijfeld.

Ginger al contact mee gehad natuurlijk. ;)

Thx voor de tips!
 
@knightrider ik heb over deze dame al eens gevraagd wie ervaring had met haar, (nog) geen respons gehad. Volgens haar profiel is het 'all natural, no silicons'. Afgaande op de foto's aannemelijk maar niet duidelijk te zien. Gokje waard? Ontvangt wisselend in Rotterdam en Amsterdam.

Ik ga haar zelf ook bezoeken (normaliter bezoek ik niemand zonder een recensie) maar eerst nog langs Kristy na mn vakantie:)
 
Nou, maar ik ben wel blij met deze extra tip voor als ik terug ben uit de Arabische gebieden hoor....kan nu niets aanklikken dus hoop dat ze er volgende week nog is zodat ik het profiel kan zien.... :)
 
Echt? Nep? Kan het echt niet beoordelen want te weinig foto's met haar boobs open en bloot. Ik deel hem wel met je, misschien kun jij een betere inschatting maken. Zelfde verhaal als Eliza verder.

Ook zij spreekt van een 'natural body'.

 
Ik check ze als ik terug ben (10/9).

Latina's hebben heel vaak een hoop 'gekochte' lichaamsdelen is mijn ervaring. Vind ik dood zonde, zeker als het van nature erg mooie dames zijn.
Ben nu wel benieuwd, maar ik zal geduld moeten hebben. :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan