Is er momenteel echt een tekort aan dames met wat grotere borsten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Echt? Nep? Kan het echt niet beoordelen want te weinig foto's met haar boobs open en bloot. Ik deel hem wel met je, misschien kun jij een betere inschatting maken. Zelfde verhaal als Eliza verder.

Ook zij spreekt van een 'natural body'.

Deze dame heeft toch wel overduidelijk siliconen. Wel knap ding verder.
 
Haha, @Omdatikhetlekkervind, @Lonewalker1992 en jij @La Karub taggen me alledrie in losse topics nav die Bella, die nu net voor de 2e keer hier in de stad is.
Ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik van knappe jonge dames met grote natuurlijke borsten houd he..... :) ;)


Toen Bella er voor het eerst was stond ik op het punt, ontving ik een videootje, die vond ik wat minder, maar de nieuwe foto serie bevalt zeker wel weer.
En dan heeft Bella nog een C cup, als er zich zo'n dame aandient met een natuurlijk D, DD of F mij niet vergeten he.... ;)
 
Ben deze week trouwens bij Ginger langs geweest en bij Rebecca en kort daarvoor bij Natasha dus mijn portie naturel ben ik al weer prima in voorzien.
Maar nieuwe dames zijn altijd meer dan welkom. :)
 
Überhaupt al eens geprobeerd? Als je altijd voor biefstuk kiest, kan een ander stukje vlees wel eens heel anders smaken dan je denkt.
Een mooi uiterlijk betekend niet altijd kwaliteit, mits je het natuurlijk goed genoeg vindt.

Kijk.. dames zoals ik.. meer vlees, grote voorgevel, ouder en kort haar valt niet in het plaatje wat aardig wat mannekes op deze site leuk vinden, maar dat maak je dan weer goed op een andere manier. Als de verpakking kan tegenvallen zal zo'n dame zich ( in de meeste gevallen ) uitsloven om het op een andere manier goed te maken.

Je zou het eens kunnen proberen, who knows bevalt het ?
Nou idd zou best kunnen Dat Joke de sterren van de hemel neukt.
 
Hoogst ongebruikelijk, maar de nood is hoog, de wens is daar, dus ik heb eenmalig deze post bij het algemene topic en bij dit urgentie topic geplaatst....

Bella hierboven zegt zelf cup C, het oogt als D, maar zijn het naturals? En is er iemand heen geweest? Ik had ietwat twijfels nav een video, normaal gesproken kon je bij Hookers dan binnen een week 3-5 opmerkingen of recensies van mannen die geweest waren verwachten......maar nu is ze er toch zeker al 2 weken, misschien zelfs 3 en nog niemand heeft een visje uitgegooid???

En nu de tekst uit het basis-topic, om ook hier een joker als laatste redmiddel in te zetten.... ;)


'We haperen echt even met mijn favoriete doelgroep. Onvoorstelbaar bijna. Van zomer 2019 tot voorjaar 2021 stapte er iedere paar weken wel een mooie slanke dame met natuurlijke D, DD of meer ons landje binnen, maar als ik nu mijn filter installeer bij Kinky hou ik 2 pagina's over en zijn er maar 2 dames in heel Nederland die me aanspreken die ik alletwee al meer dan 5x bezocht heb.....en Femke....die ik nog nooit bezocht heb omdat het er om tig redenen en vooral door haar locatie gewoon nooit van kwam.

Alle voors en tegens gewogen mbt Sisi, Kristina, Sally etc indertijd, maar het kan toch niet zo zijn dan de hele Benelux alleen nog bezocht wordt door A-B-C cup dames?!?

Toegegeven ik heb niet zo'n behoefte aan Sili varianten of mollige dames met dikke memmen, maar gezien het % in het straatbeeld zijn ze nu in de dvp-wereld wel heel erg slecht vertegenwoordigd.

Kelly, die Vale me tipte staat nog op mijn wenslijstje, maar die is er nu niet, maarrrrrr....is er in Heel Nederland (of evt Belgie) niet 1 nieuwe knappe slanke jonge dame met grote natuurlijke borsten te vinden momenteel?????'
 
Bella die door La Karub aangeprezen wordt, ziet er op zich aardig uit, maar door die prijs haak ik af.
Filteren op Kinky leverde zelfs al maanden geleden een resultaat op dat als povertjes beschouw mag worden.
Lichaamsversieringen, een te hoog uurtarief of de afstand maken dat er weinig tot niets overblijft om te kiezen.
Niet zo heel erg piep meer, maar wel ruim bemeten is Anna, uit Rotterdam.
Advertentie is nu niet zichtbaar, misschien is ze op vakantie?
 
Tsja, dan kan ik het nu niet beoordelen.

Eerlijkheidshalve: Jij bent bij vlagen zo kritisch dat er echt niks overblijft haha....als alles klopt (knap/jong/lief en spannend/naturel D-F) maakt prijs, afstand, plakplaatjes mij niet uit, maar zelfs dan......is er amper iets.

Er zijn er wel een paar, maar dat waren de dames die ik in betere tijden binnen een moment al door-scrollde wegens: te oud, niet mooi genoeg, wel erg snollig op een niet goede manier etc.

Waar heeft Karub Bella echt aangeprezen? Hij is er nog niet geweest toch? Niemand van ons is er nog geweest....dat is het rare....
 
Misschien is aanprijzen niet het juiste woord, maar in elk geval onder de aandacht gebracht.
Eerlijkheidshalve: Jij bent bij vlagen zo kritisch dat er echt niks overblijft haha....
Dat is misschien zo, maar ja: het oog wil ook wat.
Er zijn vast mannen die niet veel verder redeneren dan: "als er maar een gat in zit."
Het is voor mij toch een beetje het totaalplaatje. hoe ziet ze eruit, doet ze aan thuisontvangst, de prijs en is ze bereikbaar (zowel afstand als wat betreft contact)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan