Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is wel even een mindere periode nu. Prijzen blijven onverminderd hoog. En gaan zelfs nog verder omhoog. Maar er moet wel een omslag komen binnenkort. Heb toch al veel gehoord dat mannen minder zijn gaan wandelen de laatste tijd. Inclusief mijzelf.
 
Je zou toch denken dat er gaandeweg weer wat aanwas moet komen.

Zelfs @Bootz , @Omdatikhetlekkervind, @Karuba en @Lonewalker1992 schijnen inmiddels monnik worden te overwegen. ;)
Zo vroom ben ik nou ook niet😅 Ik zal nog weleens gaan wandelen, als ik denk dat ik er weer plezier uit kan halen. En áls dat gebeurt, uiteraard een recensie plaatsen. Maar de keren dat ik kijk op Kinky zie ik - in de regio A'dam - steeds dezelfde type Colombiaanse dames die allemaal op elkaar lijken en tarieven die tussen de 200 en 250 liggen..
 
Zo vroom ben ik nou ook niet😅 Ik zal nog weleens gaan wandelen, als ik denk dat ik er weer plezier uit kan halen. En áls dat gebeurt, uiteraard een recensie plaatsen. Maar de keren dat ik kijk op Kinky zie ik - in de regio A'dam - steeds dezelfde type Colombiaanse dames die allemaal op elkaar lijken en tarieven die tussen de 200 en 250 liggen..
Klopt hoor.

Het is 2e helft september en ik zie 2 dames die me aanspreken (Anna en Emily), types die ook @Bootz en @Omdatikhetlekkervind wel weten te bekoren volgens mij, maar alletwee vragen ze 250€ per uur en, hoe appetijtelijk ook, dat ga ik niet betalen.

Daaronder wat twijfel gevallen waar ik dan toch op haper.

Mijn laatste 5 bezoekjes waren allemaal raam.
3 x 100, 2 x 50, die van 50 eigenlijk de beste van de afgelopen maanden.

Als het een uitzonderlijk mooie raam dame met prettige houding is, kan ik moeiteloos binnen een half uur mijn ding doen valt me op.
Het is iets meer inschatten voordat je een voltreffer vindt, maar bv prille brunette Steffany of Russische blondine Maria met de geweldige kont waren het voor mij ook niet helemaal.

Prijs maakt dan niet veel uit, klik is klik en dat kan dus voor 50 of 250€.

Komt bij kijken dat ik dus val op slank met natuurlijke D of DD cup. Dan kan ik niet weerstaan ook als het 250 is.
Maar B cupjes en 250 is voor mij geen optie.

Kijk, als ik vervolgens lees dat @jatsee of @Lonewalker1992 of @James Bianchi allemaal jubelen dan spits ik wel mijn oren, maar vaak zijn de meningen ietwat verdeeld.
Ik behoor dus precies tot het groepje mannen die nu afhaken bij de 250€ dames.

Door de energie-crisis, door de grimmigere tijden en doordat het aanbod goed, maar gezien mijn smaak, ook niet subliem is voor dat bedrag.
Voor 120 voor 30 minuten probeer ik graag uit, dan zijn zo'n Anna en Emily prima opties, maar zelfs toen Bella, Tina en Nina hun half uur prijs van 120 naar 150 schoven ging ik twijfelen.
Zelfde als Ana en Alice wellicht terug komen.

120 voor een half uur is precies wat het waard is.
Of 100 half uur, 150 uur. Desnoods 180 voor 1 uur.
Maar dat is de limiet, althans voor mij.

200 geeft me een licht onplezierig gevoel bij het weglopen, hoe goed het ook was.

Dus 250 is onbespreekbaar.

En het probleem met 150 voor een half uur is dat je dan al snel denkt: Doe dan maar 50 meer = 200 voor 1 uur.

Terwijl voor mij een half uur eigenlijk gewoon precies de goede tijd is.

Daarom ben ik dan zo blij met de Sisi's, Natasha's (beide DD) of Julia (petite) waar je gewoon 100/120 aftikt en verder alles naar wens is.

150 voor 3 kwartier vind ik op zich nog wel ok. Iets meer tijd en het verschil tussen 45 en 60 minuten voel ik niet.

Heb lichte voorkeur voor privé ontvangst boven raam, omdat de dames meestal minder mannen op hun pad krijgen, maar als late avond wandelaar spreken de raam tijden me wel meer aan.

Zou ik bv niet in Amsterdam maar in België wonen waar de basis prijs van de ramen niet 100, maar 50 is, dan zou ik goed de posts van @Janus en @jeancul etc volgen en waarschijnlijk amper nog aan privé ontvangst doen hoewel ik, in de GK-tijd tijdens de lockdowns wel genoot van het mini-groepje van kenners dat ik samen met @Bootz , @Omdatikhetlekkervind en @Karuba vorm(de).

Den Haag is doorgaans ook een goed alternatief en @Paulus2 informeert de wandelaars van de Geleen als geen ander.

Het is heel helder: Als het aanbod van mooie raamdames a 50€ goed is, kan ik het voor mezelf niet recht praten dat ik 150€ voor een half of 250€ voor een uur uitgeef als een dame niet echt 10/10 scoort.

Bij 100€ raam of 150€ bij de upsellers vs 100/150 privé ontvangst voor half/heel uur en meer mogelijkheden ziet het plaatje er ineens heel anders uit en geef ik vaak de voorkeur aan spannende, nieuwe dames bezoeken in de privé ontvangst.

Maar vooralsnog zijn er in de privé ontvangst louter een paar te dure dames die me volop zouden interesseren (hoewel geen naturelle D of DD) als hun tarief iets lager lag (mits er niet naar foto's of persoonlijke info gevraagd wordt).
 
Laatst bewerkt:
Heb dit topic helemaal gemist. Lees met plezier terug 😂
En @knightrider nee ik ben de laatste die overweeg monnik te worden, ben drukker dan ooit tevoren 😜
Ja, ok, maar jij werkt dan ook voor een energie-bedrijf….ondanks de hogere inkoopkosten zijn jullie winsten enorm momenteel. 😉

Ik vroeg me al af waarom ik vroeger 150 per maand betaalde aan gas/licht en nu 250…..het zijn gewoon een op een de dvp prijzen van @Bootz die doorgerekend moeten worden….
 
Ja, ok, maar jij werkt dan ook voor een energie-bedrijf….ondanks de hogere inkoopkosten zijn jullie winsten enorm momenteel. 😉

Ik vroeg me al af waarom ik vroeger 150 per maand betaalde aan gas/licht en nu 250…..het zijn gewoon een op een de dvp prijzen van @Bootz die doorgerekend moeten worden….
🤣
Denk eerder voor Jumbo.
Had ik ook maar die prijzen!
 
Ik ben wel van mening dat het hele digitale gebeuren van invloed is; dames die een beetje handig zijn en het leuk vinden om de hele dag voor een camera te zitten (which guess what...een hoop werelds vinden) kunnen daar best aardig van rondkomen.

Ken zelf een meisje die erotische massages gaf zeg 2-3x id week voor max 4-6 uurtjes en normale part time baan ernaast, die inmiddels veel meer verdient met een beetje zitten lullen, kleding laten zien, dansjes aka met der kont schudden voor de camera...ik was live bij een "twerk battle" en zag de chat; de credits vlogen me om de oren echt absurd. Weet het niet meer precies in euro's per dag/maand maar ze verdiende makkelijk aanzienlijk meer dan 100pu erotische massage.

En sinds ik toch weer aant lullen ben; met corona 1e of 2e lockdown kende ik een Braziliaanse die dacht hey ik biedt gewoon 'digitale sex' aan uurtje voor het zelfde tarief als prive ontvangst...het is voor mij zelf eigenlijk niet te bevatten dat er blijkbaar genoeg mannen kwamen, but they did...want nu werkt ze echt nog maar af en toe 'in het echt' uiteraard tegen een hoger tarief fucking 300 ipv 150 gewoon voor dat kleine maar makkelijke handje vol fanboys :ROFLMAO:
 
Een jaar of tien geleden was het heel goed. Toen bruiste het bv in Amsterdam. Loop je nu over de wallen dan is het triest. Ruysdaelkade zitten een paar leuke dames maar dat is klein en het is een handjevol. Hou je van een vaste dame zit je daar zeker goed met Anna en Gina. Maar wil je variatie zoals 10 jaar geleden op de wallen dan heb je pech want dat is er niet meer. Helaas de gouden jaren zijn even voorbij. Hopenlijk komt het nog terug.
 
Wat ik niet snap van de stijgende ontvangst tarieven is dat bijvoorbeeld raamdames, aanzienlijk hogere kosten hebben.

Bij privé ontvangst word er wss 0.0 afgedragen aan ome belasting, en er hoeft geen kamer voor een hele dag gehuurd te worden.
Het gaat er bij dan bij mij niet in dat een prive dame een hoger kwartier tarief dan een raam dame hanteert.

200 per uur is dan max in mijn ogen.
Maar een onbekende prive dame blind een uur boeken, dat zal ik zelf niet meer doen.

Bij raam bezoek, kan ik basis tarief instappen.
Bij goede ervaringen kom ik dan graag een half uur terug.

Maar idd ook bij de ramen is het aanbod achteruit.
Ik heb echt een handvol favo's daarin.
En bij thuisontvangst is het verlang lijstje ook kleiner. Al mij favo's zijn er helaas niet meer.
En wat een spijt dat ik nooit Alsu heb kunnen bezoeken.
 
Een jaar of tien geleden was het heel goed. Toen bruiste het bv in Amsterdam. Loop je nu over de wallen dan is het triest. Ruysdaelkade zitten een paar leuke dames maar dat is klein en het is een handjevol. Hou je van een vaste dame zit je daar zeker goed met Anna en Gina. Maar wil je variatie zoals 10 jaar geleden op de wallen dan heb je pech want dat is er niet meer. Helaas de gouden jaren zijn even voorbij. Hopenlijk komt het nog terug.
Heb jij enkele dames van 10 jaar geleden kunnen opsporen?
 
Wat ik niet snap van de stijgende ontvangst tarieven is dat bijvoorbeeld raamdames, aanzienlijk hogere kosten hebben.

Bij privé ontvangst word er wss 0.0 afgedragen aan ome belasting, en er hoeft geen kamer voor een hele dag gehuurd te worden.
Het gaat er bij dan bij mij niet in dat een prive dame een hoger kwartier tarief dan een raam dame hanteert.

200 per uur is dan max in mijn ogen.
Maar een onbekende prive dame blind een uur boeken, dat zal ik zelf niet meer doen.

Bij raam bezoek, kan ik basis tarief instappen.
Bij goede ervaringen kom ik dan graag een half uur terug.

Maar idd ook bij de ramen is het aanbod achteruit.
Ik heb echt een handvol favo's daarin.
En bij thuisontvangst is het verlang lijstje ook kleiner. Al mij favo's zijn er helaas niet meer.
En wat een spijt dat ik nooit Alsu heb kunnen bezoeken.
Niet dat ik mij kan vinden in de hoge tarieven, maar een kamer huren kost ook een godsvermogen voor een beetje goede locatie?
 
Een jaar of tien geleden was het heel goed. Toen bruiste het bv in Amsterdam. Loop je nu over de wallen dan is het triest. Ruysdaelkade zitten een paar leuke dames maar dat is klein en het is een handjevol. Hou je van een vaste dame zit je daar zeker goed met Anna en Gina. Maar wil je variatie zoals 10 jaar geleden op de wallen dan heb je pech want dat is er niet meer. Helaas de gouden jaren zijn even voorbij. Hopenlijk komt het nog terug.
Ben er bang voor.
 
Wat ik niet snap van de stijgende ontvangst tarieven is dat bijvoorbeeld raamdames, aanzienlijk hogere kosten hebben.

Bij privé ontvangst word er wss 0.0 afgedragen aan ome belasting, en er hoeft geen kamer voor een hele dag gehuurd te worden.
Het gaat er bij dan bij mij niet in dat een prive dame een hoger kwartier tarief dan een raam dame hanteert.

200 per uur is dan max in mijn ogen.
Maar een onbekende prive dame blind een uur boeken, dat zal ik zelf niet meer doen.

Bij raam bezoek, kan ik basis tarief instappen.
Bij goede ervaringen kom ik dan graag een half uur terug.

Maar idd ook bij de ramen is het aanbod achteruit.
Ik heb echt een handvol favo's daarin.
En bij thuisontvangst is het verlang lijstje ook kleiner. Al mij favo's zijn er helaas niet meer.
En wat een spijt dat ik nooit Alsu heb kunnen bezoeken.
Meeste locaties bij privéontvangst worden onderhuurd of zijn gehuurd via Airbnb, niet heel onlogisch dat die dus ook meer vragen i.v.m idioot stijgende lasten.
 
Ik ook. Zag ook dat ze aantal van die huizen te koop hebben gezet..
Aantal kamerverhuurders stopt er ook mee.
Als dat eenmaal weg is komt het ook niet meer terug.
Ja, wat weg is, is weg.

Er worden amper nieuwe bordelen geopend en al helemaal geen nieuwe ramen. Als je ziet hoe lang dat in Utrecht al duurt en daar zit totaal geen schot in de zaak.
 
Ik heb niet het hele topic in detail gelezen, maar van de dingen die ik wel heb gelezen vind ik dat de focus wel erg op de prijs ligt. Wat heeft dit met het aanbod te maken? Ik vind het aanbod slecht ongeacht de prijs. Dan doel ik niet op het uiterlijk, maar op de kwaliteit van de dienstverlening. Ik had 10-15 jaar geleden zonder al teveel proberen 5-6 opties van dames die echt goed waren. Nu heb ik al jaren moeite om één goede dame te vinden. Of had ik 10-15 jaar geleden wellicht elke keer een gelukstreffer?
 
Ik heb niet het hele topic in detail gelezen, maar van de dingen die ik wel heb gelezen vind ik dat de focus wel erg op de prijs ligt. Wat heeft dit met het aanbod te maken? Ik vind het aanbod slecht ongeacht de prijs. Dan doel ik niet op het uiterlijk, maar op de kwaliteit van de dienstverlening. Ik had 10-15 jaar geleden zonder al teveel proberen 5-6 opties van dames die echt goed waren. Nu heb ik al jaren moeite om één goede dame te vinden. Of had ik 10-15 jaar geleden wellicht elke keer een gelukstreffer?
Denk prijs-kwaliteit verhouding. Als een raamdame 250 per uur vraagt dan loop ik door.
 
Wat ik niet snap van de stijgende ontvangst tarieven is dat bijvoorbeeld raamdames, aanzienlijk hogere kosten hebben.

Bij privé ontvangst word er wss 0.0 afgedragen aan ome belasting, en er hoeft geen kamer voor een hele dag gehuurd te worden.
Het gaat er bij dan bij mij niet in dat een prive dame een hoger kwartier tarief dan een raam dame hanteert.

Ik heb hier wel een theorie over; met de corona lockdowns gingen veel dames die bij clubs werkte of achter de ramen (uiteindelijk) maar thuisontvangst doen. Ze brachten het soort mannen mee dat gewend is aan betalen voor extra's, maar gingen operen in een markt waar 150pu al de standaard was...dus waarom voor minder right. Die extra voor alles mentaliteit heeft de prijzen opgedreven naar (>)200 'all inclusive' wat dan opeens schappelijk lijkt, terwijl ik dat pre-corona bij vele had voor 100-120pu (toen het meer ging om vaak terugkerende klanten ipv die paar klanten die af en toe komen uit te melken).

De prijzen stijgen (zeker in de periode waar de dvp-prijsstijgingen al uit dateren) niet vanwege hogere kosten in thuisontvangst; de meeste waar ik geweest ben huren kamers van kennisen/vrienden of ontvangen in eigen appartement en er is er geen 1 die alles netjes noteerd en belasting afdraagt. De enige reden dat het hier zo absurd duur geworden is, is dat mannen zich massaal laten manipuleren door vrouwen :ROFLMAO:
 
Denk prijs-kwaliteit verhouding. Als een raamdame 250 per uur vraagt dan loop ik door.
Dat is vanuit de vraagkant benaderd. Vanuit de aanbodkant zou je eerder kunnen zeggen hoe beter het beroep betaalt, hoe aantrekkelijker het beroep is voor de dames en hoe beter het aanbod zou moeten zijn. Dan nog staat dit los van de kwaliteit van de dienstverlening.
 
Dat is vanuit de vraagkant benaderd. Vanuit de aanbodkant zou je eerder kunnen zeggen hoe beter het beroep betaalt, hoe aantrekkelijker het beroep is voor de dames en hoe beter het aanbod zou moeten zijn. Dan nog staat dit los van de kwaliteit van de dienstverlening.

Lol ja kwaliteit en service staan idd 100% los van de prijs. En dat 'de prijs die je kan vragen' voor de dames zo hoog ligt maakt het zeker aantrekkelijker, maar leidt alleen maar tot een slechter aanbod...wat de meeste zijn helemaal zo goed niet; nog amateurs, of gwn niet knap, lekker, sexueel goed genoeg om dat geld (zeker herhaaldelijk) waard te zijn.

Ik lees hier vaak van die gasten die zeggen "jaa het is veel te slecht betaald; het zou iets belachelijks als 300 of 500 pu moeten zijn...voor ANY dvp...maar welke bij zijn verstand zijnde man gaat dat nou neerlegeen voor iets wat niet AAA kwaliteit is..? Zou je zeggen, maar reality check: helaas te veel :rolleyes:
 
Lol ja kwaliteit en service staan idd 100% los van de prijs. En dat 'de prijs die je kan vragen' voor de dames zo hoog ligt maakt het zeker aantrekkelijker, maar leidt alleen maar tot een slechter aanbod...wat de meeste zijn helemaal zo goed niet; nog amateurs, of gwn niet knap, lekker, sexueel goed genoeg om dat geld (zeker herhaaldelijk) waard te zijn.

Ik lees hier vaak van die gasten die zeggen "jaa het is veel te slecht betaald; het zou iets belachelijks als 300 of 500 pu moeten zijn...voor ANY dvp...maar welke bij zijn verstand zijnde man gaat dat nou neerlegeen voor iets wat niet AAA kwaliteit is..? Zou je zeggen, maar reality check: helaas te veel :rolleyes:
"Hogere prijs leidt alleen maar tot slechter aanbod, want de meeste zijn niet zo goed, knap, etc". Wat een rare logica. Dit is toch geen argument.

De prijs staat vooral in verband met de beschikbare tijd, locatie en de opties. Nog enigszins met het uiterlijk maar ook niet heel erg, want bijna iedereen hanteert dezelfde prijs ongeacht uiterlijk. Niet zozeer met de kwaliteit van de dienstverlening en de kwaliteit van de belevenis als geheel. Een goede dvp zal in de beschikbare tijd over het algemeen een goede dienst/belevenis leveren, terwijl een slechte dvp over het algemeen geen goede dienst levert, of je deze nou 100, 200, 300 of 500 euro betaalt.
 
Laatst bewerkt:
"Hogere prijs leidt alleen maar tot slechter aanbod, want de meeste zijn niet zo goed, knap, etc". Wat een rare logica. Dit is toch geen argument.

De prijs staat vooral in verband met de beschikbare tijd, locatie en de opties. Nog enigszins met het uiterlijk maar ook niet heel erg, want bijna iedereen hanteert dezelfde prijs ongeacht uiterlijk. Niet zozeer met de kwaliteit van de dienstverlening en de kwaliteit van de belevenis als geheel. Een goede dvp zal in de beschikbare tijd over het algemeen een goede dienst/belevenis leveren, terwijl een slechte dvp over het algemeen geen goede dienst levert, of je deze nou 100, 200, 300 of 500 euro betaalt.
Vergeet ook niet dat veel.dvp's hier meelezen.
En als ze erg lovende recensies krijgen wordt het drukker. Sommigen gaan dan teveel in zichzelf geloven en gooien die prijs omhoog. Ook om te kijken hoe ver ze gaan en de service wordt slecht want de klanten komen toch wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan