Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vergeet ook niet dat veel.dvp's hier meelezen.
En als ze erg lovende recensies krijgen wordt het drukker. Sommigen gaan dan teveel in zichzelf geloven en gooien die prijs omhoog. Ook om te kijken hoe ver ze gaan en de service wordt slecht want de klanten komen toch wel.
Ook weer een hele rare beredenatie. Net als met alles op het internet zijn een paar negatieve recensies gewoon dodelijk en dit realiseren dvps zich dit maar al te goed. De reden waarom de kwaliteit van de dienstverlening van een goede dvp over het algemeen achteruit gaat, is de ze is uitgekeken op het beroep. Dit gaat nogmaals niet in op waarom een hogere prijs zou leiden tot een slechter aanbod.
 
Hogere prijs kan nog even snel geld verdienen zijn voordat er gestopt wordt.
Ik geef overigens niet aan dat een hogere prijs slechte service betekent alleen dat sommige dvp's bij veel vaste klanten het wel eens laten versloffen en meer geld gaan vragen omdat de klant toch wel komt.
 
Niet dat ik mij kan vinden in de hoge tarieven, maar een kamer huren kost ook een godsvermogen voor een beetje goede locatie?
Voor een 'normale huurder' kan ik me dat als een probleem voorstellen, maar als een dame hier 3 weken is en de huur van haar luxe appartement (vaak zijn het gewoon woningbouw appartementjes maar dat terzijde) zou 3.000€ per maand zijn, dan is de boeker voor de 3 weken dat zij daar in zit dus 2.250€ kwijt.

Als ze van die 3 weken 5 dagen per week werkt en 2 dagen iets leuks gaat doen (is vaak niet zo) en 5 klanten per dag heeft is dat met 200 zwart verdiend per uur 1.000 per dag oftewel 15K in 3 weken.

Daar kan op zich best 2K huur vanaf, zelfs als vervoer en eten ook nog 1K is en de boeker er misschien zelfs ook nog 5K afstroopt, dan nog is er 7K over.

Een uur tarief van 250 levert gewoon 75 x 50 = 3.750€ meer op, maar daar heeft die huur inflatie weinig mee te maken.

Denk dat ze gewoon zeggen: meer is meer.
 
Ik heb niet het hele topic in detail gelezen, maar van de dingen die ik wel heb gelezen vind ik dat de focus wel erg op de prijs ligt. Wat heeft dit met het aanbod te maken? Ik vind het aanbod slecht ongeacht de prijs. Dan doel ik niet op het uiterlijk, maar op de kwaliteit van de dienstverlening. Ik had 10-15 jaar geleden zonder al teveel proberen 5-6 opties van dames die echt goed waren. Nu heb ik al jaren moeite om één goede dame te vinden. Of had ik 10-15 jaar geleden wellicht elke keer een gelukstreffer?
Je hebt grofweg gelijk.

Geen idee waar hem dat precies in zit.
 
Voor een 'normale huurder' kan ik me dat als een probleem voorstellen, maar als een dame hier 3 weken is en de huur van haar luxe appartement (vaak zijn het gewoon woningbouw appartementjes maar dat terzijde) zou 3.000€ per maand zijn, dan is de boeker voor de 3 weken dat zij daar in zit dus 2.250€ kwijt.

Als ze van die 3 weken 5 dagen per week werkt en 2 dagen iets leuks gaat doen (is vaak niet zo) en 5 klanten per dag heeft is dat met 200 zwart verdiend per uur 1.000 per dag oftewel 15K in 3 weken.

Daar kan op zich best 2K huur vanaf, zelfs als vervoer en eten ook nog 1K is en de boeker er misschien zelfs ook nog 5K afstroopt, dan nog is er 7K over.

Een uur tarief van 250 levert gewoon 75 x 50 = 3.750€ meer op, maar daar heeft die huur inflatie weinig mee te maken.

Denk dat ze gewoon zeggen: meer is meer.
Absoluut gelijk @knightrider , ik ging slechts in op de opmerking eerder gemaakt:

"...Bij privé ontvangst word er wss 0.0 afgedragen aan ome belasting, en er hoeft geen kamer voor een hele dag gehuurd te worden...."
 
Als je op prijs vergelijkt tussen Nederland en Spanje is de prijs voor een dvp voor een uur in Spanje € 100 en in Nederland inmiddels € 200. Dit is wel vreemd. De salarissen zijn in Spanje echt niet 2x zo laag. Ook het aanbod wordt door een hogere prijs niet beter. In Nederland zijn er genoeg DVP's die dit hogere bedrag niet waarmaken qua service. In Spanje ongetwijfeld ook bij 100 euro. Maar dat ligt dan net even minder gevoelig dan het dubbele betalen bij een slechte service.
 
De discussie over de prijs daargelaten lijkt het inderaad wel of digitale platformen een flinke deuk in het aanbod hebben gecreeërd. Nu ga ik zelf sporadisch op pad sinds 2017, maar merk dat er voor corona meer te kiezen leek en een beter aanbod was.
Daarnaast zie ik ook veel meer advertenties met overduidelijk neppe foto's wat vroeger minder was, maar misschien had ik het gewoon getroffen toendertijd.
 
Als je op prijs vergelijkt tussen Nederland en Spanje is de prijs voor een dvp voor een uur in Spanje € 100 en in Nederland inmiddels € 200. Dit is wel vreemd. De salarissen zijn in Spanje echt niet 2x zo laag. Ook het aanbod wordt door een hogere prijs niet beter. In Nederland zijn er genoeg DVP's die dit hogere bedrag niet waarmaken qua service. In Spanje ongetwijfeld ook bij 100 euro. Maar dat ligt dan net even minder gevoelig dan het dubbele betalen bij een slechte service.

100% eens met NL-Spanje. Maar wou ff reageren op dikgedrukt.

Ik vind dat echt so typisch; dat sommige mensen (niet jij btw) voor 200,- of 250,- (laat staan belachelijk hoger) niet meer verwachten dan wat ze voor 150,- (als niet lager uiteraard) ook gewoon kunnen krijgen...

Maar daarnaast; heb eens voor de grap zitten rekenen en vind zelf wel iets voor het volgende te zeggen: stel je date een (steady minimaal) 7'tje voor 120pu (Dame A) en je zou een (eerste x/super reviews) 9 kennen voor 200pu (Dame B).

Dan zou je kunnen stellen dat als Dame A een 9 scoort; dat eigenlijk 'ter waarde van' 150 is geweest danwel geindexeerd een 9-experience niet meer dan dat zou moeten kosten...200 had een 11 moeten opleveren; is niet haalbaar op een schaal van 10 ;)

En als Dame B geen 9 maar een 7'tje scoort....(wat de meeste toch vaak worden na paar dates) dan was dat (achteraf) ook eigenlijk maar 150 waard aka het kutgevoel wat ik hier vaaaaaaaaak heb gelezen van gasten die anders dan een topdate hadden; voor die prijs is minder dan dat gewoon niet goed genoeg. Lijkt mij.
 
100% eens met NL-Spanje. Maar wou ff reageren op dikgedrukt.

Ik vind dat echt so typisch; dat sommige mensen (niet jij btw) voor 200,- of 250,- (laat staan belachelijk hoger) niet meer verwachten dan wat ze voor 150,- (als niet lager uiteraard) ook gewoon kunnen krijgen...

Maar daarnaast; heb eens voor de grap zitten rekenen en vind zelf wel iets voor het volgende te zeggen: stel je date een (steady minimaal) 7'tje voor 120pu (Dame A) en je zou een (eerste x/super reviews) 9 kennen voor 200pu (Dame B).

Dan zou je kunnen stellen dat als Dame A een 9 scoort; dat eigenlijk 'ter waarde van' 150 is geweest danwel geindexeerd een 9-experience niet meer dan dat zou moeten kosten...200 had een 11 moeten opleveren; is niet haalbaar op een schaal van 10 ;)

En als Dame B geen 9 maar een 7'tje scoort....(wat de meeste toch vaak worden na paar dates) dan was dat (achteraf) ook eigenlijk maar 150 waard aka het kutgevoel wat ik hier vaaaaaaaaak heb gelezen van gasten die anders dan een topdate hadden; voor die prijs is minder dan dat gewoon niet goed genoeg. Lijkt mij.

Overgrote deel van de wandelaren zijn sukkels die uberhaupt al blij zijn als een dame ze aankijkt en niet voor zichzelf durven op te komen. Meer dan vaak gelezen dat een afspraak totaal niet wordt nagekomen of dat ineens een heel ander dame de deur opent en ze laten zich toch afzetten op deze wijze. Zijn helaas geen assertieve mannen die voor zichzelf durven op te komen. En de dames maken daar gebruik van, zo simpel is het.
 
Dat is wel een lastig verhaal altijd.
Als een dame je af probeert te schepen en je komt voor jezelf op, dus gaat er tegenin, dan is de sfeer gelijk naar de knoppen.
Meestal blijf je dus toch maar vriendelijk, en wordt je genaaid.
Ik ben geen alpha mannetje, zoals jij dat altijd noemt, maar als ik hele slechte service krijg en dus opgelicht wordt, zijn de betreffende dames nog niet klaar met mij.

Een tijdje geleden in Rotterdam wilde een hele lekkere dame gelijk €20 meer dan op haar kinky profiel stond.. toch maar gedaan 😒
Toen wilde ze eenmaal naakt op het bed niet zoenen, en dit stond wel bij de mogelijkheden..
Ik eiste m'n geld terug.. wilde ze niet.. maar ging toch gebeuren.
Al moet ik de hele boel kort en klein slaan 😤 opdonderen!!
 
Laatst bewerkt:
Moet wel een nuance aanbrengen, er zijn natuurlijk wel verschillende situaties.
Als jij bijvoorbeeld ziet dat de dame die opendoet niet de dame van de foto's is, moet je gewoon linea recta vertrekken.
Als jij geld hebt betaald en je krijgt niet de dienstverlening die je hebt afgesproken moet je niet denken aan de sfeer oid, maar lekker je whatsapp openen en het gesprek laten zien dat je met haar had, of haar advertentie. Als je lekker je bek open trekt zingen ze een toontje lager hoor. En als ze dan nog steeds niet toegeven; tsjah. Op een gegeven moment houdt het ook op. Enige wat je dan kan doen is een negatief recensie plaatsen.
Maar je moet ook niet zo makkelijk over je heen laten lopen. Heb het gevoel dat de groep wandelaren vaak laffe mannen zijn die dat heel makkelijk laten doen. Dat moedigt die dames alleen maar aan.

Overigens is een zo'n situatie de sfeer sowieso wel naar de klote hoor. Als je je laat afzetten is het voor jou ook geen geslaagde date uiteindelijk. Zij denkt alleen boeiuh dat hij niet meer terugkomt, ik heb mijn geld en heb hem kunnen naaien (of juist niet, maar dat terzijde).
 
Als ik het aantal actieve advertenties op kinky bekijk is in ieder geval het aanbod in de thuisontvangst kwantitatief weer op een goed niveau. Tot december lijkt het me dan wel goed te gaan zitten met het aanbod.
 
bij thuisontvangst dames is dat helemaal niet zo gek idee, weliswaar anoniem, want reken maar dat de meeste dames vaak illegaal hun werkzaamheden doen.
Ook wel eens niet anoniem gedaan.. interesseert mij geen reet.
Eventueel wijs ik de politie nog welk huis het is ook.
Kan je alleen wel melden dat het lastig is om de instanties ter plaatsen te krijgen.. Dit kan zomaar een dag of 4 duren, een een telefoontje of 6 is ook geen uitzondering.. Prio is laag tot bijna 0.
 
"Hogere prijs leidt alleen maar tot slechter aanbod, want de meeste zijn niet zo goed, knap, etc". Wat een rare logica. Dit is toch geen argument.

De prijs staat vooral in verband met de beschikbare tijd, locatie en de opties. Nog enigszins met het uiterlijk maar ook niet heel erg, want bijna iedereen hanteert dezelfde prijs ongeacht uiterlijk. Niet zozeer met de kwaliteit van de dienstverlening en de kwaliteit van de belevenis als geheel. Een goede dvp zal in de beschikbare tijd over het algemeen een goede dienst/belevenis leveren, terwijl een slechte dvp over het algemeen geen goede dienst levert, of je deze nou 100, 200, 300 of 500 euro betaalt.
In het bedrijfsleven is het dan tenminste in bepaalde gevallen zo dat aanbieders onder de prijs van een concurrent gaan zitten om klanten weg te kapen, maar de dames lijken aan kartelvorming te doen als ze allemaal dezelfde prijs hanteren.
 
Dat is wel een lastig verhaal altijd.
Als een dame je af probeert te schepen en je komt voor jezelf op, dus gaat er tegenin, dan is de sfeer gelijk naar de knoppen.
Meestal blijf je dus toch maar vriendelijk, en wordt je genaaid.
Ik ben geen alpha mannetje, zoals jij dat altijd noemt, maar als ik hele slechte service krijg en dus opgelicht wordt, zijn de betreffende dames nog niet klaar met mij.

Een tijdje geleden in Rotterdam wilde een hele lekkere dame gelijk €20 meer dan op haar kinky profiel stond.. toch maar gedaan 😒
Toen wilde ze eenmaal naakt op het bed niet zoenen, en dit stond wel bij de mogelijkheden..
Ik eiste m'n geld terug.. wilde ze niet.. maar ging toch gebeuren.
Al moet ik de hele boel kort en klein slaan 😤 opdonderen!!
Ik had een maand of wat terug een dame waarbij ik voorstelde om 69 te doen. Daarvoor moest ik €20 bijbetalen. Dat heb ik geweigerd, maar de sfeer wordt er inderdaad niet beter van...
 
Volgens mij mag iedereen prostituee worden.. mits je ingeschreven staat bij de kvk.
Het uitoefenen mag officieel alleen op zogenaamde vergunde plekken. Dit kunnen ramen zijn, clubs.
Thuis is lastiger, dit is meestal niet toegestaan, alhoewel er gemeentes zijn die het toelaten..

Ik weet dat Rotterdam het gedoogt, mits er geen overlast veroorzaakt wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan