Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik spreek een paar dagen van te voren af zodat ik me kan voorbereiden door geen sex te hebben en niet masturberen, dan is de sex een stuk beter, voor mezelf dan
 
Ik plan weleens een week van tevoren in bij een vaste dame.
Heb het ook wel eens langer van tevoren bij een ander gedaan waar het lastiger met reserveren was maar die zei het helaas af (wel met goede reden en heel ruim van tevoren ook).
Ik vind het juist leuk om naar uit te kijken en heb toch altijd zin in haar.
Maar wat zou je doen als de dame in kwestie haar prijzen (flink) verhoogt in de tussentijd?
 
Ik snap niet waarom ik me kwetsbaar zou opstellen indien ik een date enkele weken op voorhand reeds inplan?
Het is zoals hier reeds iemand zei net zoals je bij een goed restaurant boekt.
Doe je ook enkele weken op voorhand en ik heb me nog nooit afgevraagd of ik wel honger zal hebben op dat moment 🙂

Al zou je geen trek in eten hebben, kun je altijd nog vragen of je wat naar huis mag meenemen.
Probeer dat eens met een dame...
 
Maar wat zou je doen als de dame in kwestie haar prijzen (flink) verhoogt in de tussentijd?
Nooit mee gemaakt. Maar weet van een dvp dat ze toen gewoon oude prijs aan klant heeft gedaan. En terecht ook. Als je iets koopt in de winkel voor bedrag x. En je moet 3 weken wachten. Ga je toch ook niet meer betalen omdat bedrag nu y is
 
Maar wat zou je doen als de dame in kwestie haar prijzen (flink) verhoogt in de tussentijd?
In de tussentijd? Dus tussen mijn reservering en de afspraak één week later?
Nogal een hypothetische stelling, maar oké. Ervan uitgaande dat ze dit ook aan mij probeert door te rekenen hangt het van het bedrag af. Kleine stijging kan een keer gebeuren. Grote stijging, dan is ze een vaste klant kwijt, want dan voel ik me belazerd.

Maar eigenlijk verwacht ik wat @HoneyBear zei, dat gewoon de oude prijs gerekend wordt.
 
het is inderdaad leuk, om iets te hebben, om naar uit te kijken, maar stel dat je nou zo'n dag hebt, dat je helemaal geen zin hebt in sex, maar je hebt toch de afspraak staan?
Wat ik ook een beetje hebt, maar dat zal wel aan mij liggen, ik vind het ook een beetje triest en zielig om al weken van te voren een afspraak in te plannen bij een dame, dan stel je je in mijn ogen heel erg kwetsbaar op.
Hoezo?
 
Het beste is volgens mij om een date vast te leggen en te doen op het ogenblik dat je zin hebt in seks. Met je vriendin plan je seks toch ook niet 14 dagen op voorhand? En ook: als ik nu retegeil sta en ik plan een date binnen 2 weken, dan heb ik ondertussen al lang een of meer anderen bezocht.
 
Duidelijk toch!
Je pik volgen en kwijlend van geilheid voor het raam staan geeft je toch een veel sterkere onderhandelingspositie! Dat je dat zelf niet ziet!
niet mee eens Marco, bij de ramen heb je toch al gauw keus uit zo'n honderd verschillende dames. Dus wel een sterke onderhandelingspositie, of denk je van niet. Hoewel er over het algemeen weinig onderhandeld wordt omdat de prijzen min of meer vast liggen.
 
Het aanbod is alles behalve slecht alleen de prijzen en de service laten bij veel dames de wensen over.
De laatste tijd @Rimon, zoek ik steeds minder vaak mijn heil bij publieke vrouwen, er zijn nog steeds genoeg leuke vrouwen, die ook " eenzaam " zijn en gezelligheid zoeken. Je moet misschien wat moeite doen in wat tijd investeren, maar ze zijn er.
Misschien dat ze een paar jaar ouder zijn dan de meisjes van Kinky en wellicht wat minder mooi, maar het geeft mij toch wat meer genoegdoening om met zo'n vrouw de liefde te bedrijven, dan mijn zak te kloppen bij een latina, die bij wijze van spreken amper tot tien kan of zo'n Roemeense zigeunermeid.
 
De laatste tijd @Rimon, zoek ik steeds minder vaak mijn heil bij publieke vrouwen, er zijn nog steeds genoeg leuke vrouwen, die ook " eenzaam " zijn en gezelligheid zoeken. Je moet misschien wat moeite doen in wat tijd investeren, maar ze zijn er.
Misschien dat ze een paar jaar ouder zijn dan de meisjes van Kinky en wellicht wat minder mooi, maar het geeft mij toch wat meer genoegdoening om met zo'n vrouw de liefde te bedrijven, dan mijn zak te kloppen bij een latina, die bij wijze van spreken amper tot tien kan of zo'n Roemeense zigeunermeid.
Dat komt omdat je weet dat dvp's veel acteren je hebt het spelletje inmiddels ook door zeker als ervaren wandelaar. Bovendien is de seks met een dame die af en toe seks heeft veel lekkerder dan een dvp die tig lullen per dag heeft gehad
 
Dat komt omdat je weet dat dvp's veel acteren je hebt het spelletje inmiddels ook door zeker als ervaren wandelaar. Bovendien is de seks met een dame die af en toe seks heeft veel lekkerder dan een dvp die tig lullen per dag heeft gehad
Dat "wandelen" in een ramenbuurt vind ik nog steeds geil, maar dat heb ik wel vaker gezegd, de sex valt op een paar uitzonderingen vaak tegen, echt meer even een snelle ontlading. Sex op zich is vaak iets wat spontaan gebeurt, en kan je niet echt vooruit plannen, bovendien ben ik ook niet de hele dag bezig met sex.
Ik vind vaak een beetje chillen, glaasje wijn erbij en dan wat zoenen.
Daar komt bij dat ik prostituees toch wel anders zie, dan een dame met een "gewone" baan. Niet dat ik er op neer kijkt, maar toch wel iets, dat ver van mij af staat.
Af en toe zijn die hoertjes leuk, maar echt alleen even om je zak te kloppen.
 
dan bezoek je een bepaalde groep dames die hier niet vandaan komen en hier alleen komen om in zo'n kort mogelijk periode zoveel mogelijk heren afwerken voor zoveel mogelijk geld om vervolgens geen cent belasting te betalen of hier hun geld investeren...nee ze brengen 2x per jaar (met kerst en de zomer vakantie) jullie zuurverdiende centen naar hun vaderland.
Dat klopt wel zo ongeveer ja.
 
nou vind je het niet vreemd dan, dat mannen soms al weken van te voren een plek gaan reserveren bij een publieke dame?
Zet je de dame dan niet heel erg op een voetstuk?
Ik denk dat we gewoon heel erg andere ervaringen hebben en dvp bezoek heel erg anders beleven. Zal waarschijnlijk afhangen van het type dvps die we bezoeken.

Persoonlijk moet ik de dame toch echt wel leuk vinden, ook qua persoonlijkheid. Ik beperk me ook tot 2 vaste dames ( 1 amateur dame die gereageerd heeft op een advertentie van mij en 1 dvp waarmee ik goed contact heb)
Af en toe plan ik eens iemand anders in.

Het is gewoon voor mij veel leuker om sex te hebben met iemand die je al kent en waar je een goede verstandhouding mee hebt. En neen, ik ben niet verliefd op die dames en ben geen 'simp' die zich de luren laat leggen door geslepen vrouwen.
Gewoon goede en lekkere betaalde sex met een leuke, toffe vrouw.
 
Ik denk dat we gewoon heel erg andere ervaringen hebben en dvp bezoek heel erg anders beleven. Zal waarschijnlijk afhangen van het type dvps die we bezoeken.

Persoonlijk moet ik de dame toch echt wel leuk vinden, ook qua persoonlijkheid. Ik beperk me ook tot 2 vaste dames ( 1 amateur dame die gereageerd heeft op een advertentie van mij en 1 dvp waarmee ik goed contact heb)
Af en toe plan ik eens iemand anders in.

Het is gewoon voor mij veel leuker om sex te hebben met iemand die je al kent en waar je een goede verstandhouding mee hebt. En neen, ik ben niet verliefd op die dames en ben geen 'simp' die zich de luren laat leggen door geslepen vrouwen.
Gewoon goede en lekkere betaalde sex met een leuke, toffe vrouw.
Precies zo... Alleen beperk ik me niet tot 'die twee'. Voor je het weet zijn de dames niet meer bereikbaar (gebeurt vaak genoeg in dit wereldje).

En bovendien hoe ik ook wel van dat spannende nieuwe... Dus regelmatig probeer ik weer eens een (voor mij altans) nieuwe dame.
 
Dat komt omdat je weet dat dvp's veel acteren je hebt het spelletje inmiddels ook door zeker als ervaren wandelaar. Bovendien is de seks met een dame die af en toe seks heeft veel lekkerder dan een dvp die tig lullen per dag heeft gehad
Ben jij er zo eentje die zo weinig verstand heeft van vrouwelijke anatomie dat je denkt dat vrouwen 'uitrekken' van veel verschillende bedpartners?
 
Terug
Bovenaan Onderaan