Wijlen Herman Brood was van mening dat vrouwen na hun 24e hard hollend achteruit gingen...dat vind ik iets te zwart/wit gedacht....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWijlen Herman Brood was van mening dat vrouwen na hun 24e hard hollend achteruit gingen...dat vind ik iets te zwart/wit gedacht....
Ze geven er zelf de voorkeur aan om als reiziger betiteld te worden, ook al verblijven ze jarenlang op dezelfde plaats.Is het per definitie iets negatiefs?
Niet echt toch?
Mensen die uit een woonwagenkamp komen zeggen toch ook: 'van het kamp' oid
Bovendien vind ik het maar makkelijk gezegd dat een dvp "zomaar" een jaarsalaris "bij elkaar sexed". Alsof het leuk is, laat staan makkelijk, om seks te hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vindt en waar je het onder normale omstandigheden nooit mee zou doen, en dan ook nog hem de indruk geven dat je het zo fijn vond, zodat hij later weer terugkomt... Zou jij voor €200 seks hebben met de eerste de beste vrouw, misschien wel een lelijk mormel? Ik niet. Nog niet voor €10.000! Makkelijk praten voor heren die het niet hoeven te doen, om het te vergelijken met een supermarkt bijv. Alsof de intiemste daad hetzelfde is, wat een flutvergelijking. Maar ja, makkelijk gedacht als je het niet zelf hoeft te doen.Maar wat de dame verdient heeft er niets mee te maken en die rekensommen zijn ook maar uit de lucht gegrepen.
Ik lag eerder deze week overhoop met een bijdehand allochtoontje, waarbij ik moest denken aan het gegeven dat een DvP zo'n figuur, die je het liefst achter het behang zou plakken, een dienst moet verlenen en zij hem misschien ook liever ziet gaan dan komen.Alsof het leuk is, laat staan makkelijk, om seks te hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vindt en waar je het onder normale omstandigheden nooit mee zou doen, en dan ook nog hem de indruk geven dat je het zo fijn vond, zodat hij later weer terugkomt...
Met geld is een hoop mogelijk, maar als je de juiste genen hebt, kun je er ook best goed uit blijven zien. Uiteraard wel gecombineerd met een juiste levensstijl..Maar die hebben ook een schep geld waardoor ze er altijd goed uit kunnen blijven zien![]()
Ik ben bij de ramen wel eens bij een dame naar binnen geweest die toch wel een stuk ouder was dan ik in eerste instantie inschatte.Bovendien vind ik het maar makkelijk gezegd dat een dvp "zomaar" een jaarsalaris "bij elkaar sexed". Alsof het leuk is, laat staan makkelijk, om seks te hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vindt en waar je het onder normale omstandigheden nooit mee zou doen, en dan ook nog hem de indruk geven dat je het zo fijn vond, zodat hij later weer terugkomt... Zou jij voor €200 seks hebben met de eerste de beste vrouw, misschien wel een lelijk mormel? Ik niet. Nog niet voor €10.000! Makkelijk praten voor heren die het niet hoeven te doen, om het te vergelijken met een supermarkt bijv. Alsof fe intiemste daad hetzelfde is, wat een flutvergelijking. Maar ja, makkelijk gedacht als je het niet zelf hoeft te doen.
soms kan dat schemerlicht een hoop verdoezelen. Wat dat aan gaat kan je beter overdag wandelen.Ik ben bij de ramen wel eens bij een dame naar binnen geweest die toch wel een stuk ouder was dan ik in eerste instantie inschatte.
Als ik zie wat er gemiddeld rondloopt in een raambuurt, heb ik eigenlijk vrij weinig zin meer om nog ergens naar binnen te gaan. (Aanwezige raamwandelaars hier die goed verzorgd en netjes op zichzelf zijn hoeven zich niet aangesproken te voelen!) En dat is nog afgezien van de attitude die sommige mannen mee kunnen brengen.Ik lag eerder deze week overhoop met een bijdehand allochtoontje, waarbij ik moest denken aan het gegeven dat een DvP zo'n figuur, die je het liefst achter het behang zou plakken, een dienst moet verlenen en zij hem misschien ook liever ziet gaan dan komen.
Ik heb niets gezegd over leeftijd, toch?Ik ben bij de ramen wel eens bij een dame naar binnen geweest die toch wel een stuk ouder was dan ik in eerste instantie inschatte.
Toen ze haar kleren uit deed was dit ook goed te zien..
Ik ben klaargekomen (met de hand) maar het koste mij heel veel moeite, dus ik snap het gevoel van dvp's af en toe best als het om oudere mannen gaat.
Gaan we nu pogroms en rassenvervolgingen goedpraten, is dat nu het niveu geworden hier? Ik schrik soms echt van het openlijk racisme op dit forum, en dat dit nog toegestaan wordt ook.roofbendes, oplichters, bedelaars, dieven, werkschuw etc zo'n beetje als het laagste van het laagste.
Het is niet voor niks dat ze in vroegere tijden vervolgd werden, en dat ze niet overal mochten komen.
Lekker slank, gezond figuur. Niet zoals de west-europeanen die qua overgewicht bezig zijn de Amerikanen bij te benen.Veel te mager
Smaken verschillen, ik snap niet wat daar aantrekkelijk aan is, ik hou juist van volslank, wel met een figuur die in verhouding is natuurlijk maar ik hou van volle benen en kont, zoals de dame op 110p k7 geleen als voorbeeld.Lekker slank, gezond figuur. Niet zoals de west-europeanen die qua overgewicht bezig zijn de Amerikanen bij te benen.
Dat zullen ze zo alleen nooit zo zeggen..Maar geldt dat voor woonwagen-kamp types dan niet ook?
En die zijn ook wel een beetje trots er op om 'van het kamp' te komen.
Mijn dochter was in de USA deze zomer , en vond de mensen gemiddeld niet dikker als in Nederland.Lekker slank, gezond figuur. Niet zoals de west-europeanen die qua overgewicht bezig zijn de Amerikanen bij te benen.
Ik zie dit ook veel in het straatbeeld en heb idee dat het toeneemt. Om eerlijk te zijn vind ik het onsmakelijk. Uiteraard zijn er mensen die er niks/weinig aan kunnen doen, maar er zijn massa's die er op los vreten. Vreten is het juiste woord hiervoor.Meiden van in de 20 van 100 kilo..gasten van dezelfde met een pens die over hun broek hangt..
Je bent als ouder natuurlijk ook voorbeeld voor je kinderen. Ben zelf ook ouder, ga hooguit 1x per jaar naar de Mac, kids ook verteld dat het bagger is. Zal ik blijven herhalen ookMaar tegenwoordig krijgt de schoolgaande jeugd die met 13 jaar al.
Binnenzitten en gamen ipv buiten spelen
Het is inderdaad voornamelijk gedrag, waar je ook als ouder medeverantwoordelijk voor bent.Je bent als ouder natuurlijk ook voorbeeld voor je kinderen. Ben zelf ook ouder, ga hooguit 1x per jaar naar de Mac, kids ook verteld dat het bagger is. Zal ik blijven herhalen ook![]()
Dan was ze in Los Angeles of ze heeft een bril nodig. Statistieken liegen niet.Mijn dochter was in de USA deze zomer , en vond de mensen gemiddeld niet dikker als in Nederland.
Om tot hoge leeftijd te kunnen wandelen, vergt wel een goede gezondheid.Lees ik hier op het Girlsreview forum of het Health forum?
Nou..Lees ik hier op het Girlsreview forum of het Health forum?