Fausto
Meubelstuk
- 1.895
- 03/08/24
- 2.623
voor pijpen en beffen, mail @knightrider effen.Ja, de heren beffers kunnen me vanaf nu weer mailen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenvoor pijpen en beffen, mail @knightrider effen.Ja, de heren beffers kunnen me vanaf nu weer mailen.
Mag koffie ook ?Daarom ben ik dit topic ooit ook gestart hè.
Dit heeft allemaal geen bal met het eigelijke topic te maken. Het is een vrijhaven waar we gewoon lekker even kunnen overleggen of bekvechten met een kop thee erbij.![]()
In Den Haag zijn grote luxe kamers zie www.geleenstraat23.nl en in Antwerpen ook prima kamers, ja Amsterdam is ruk, ook qua prijs en service.Maar je bent wel meer een ramen-bezoeker toch?
Ik ben meer van de Prive-ontvangst juist omdat ik de hotelkamers of woningen meestal best ok vind qua locatie.
Op een peeskamertje (A'dam/Den Haag/Antwerpen) hou ik het toch echt maximaal 30 minuten vol.
Het zijn toch echt bedompte, beetje viezige sexhokjes over het algemeen.
Of zijn er ook raam-kamers die rianter zijn, want die ben ik nog niet tegen gekomen.
De liefhebbers op het forum vragen mij via dm altijd om een lijstje met dames die ik onlangs bezocht heb.
Daarna gaan zij daar langs, vragen even of mr Knightrider echt geweest is en likken zich dan, tegen fikse bijbetaling, een uur in de rondte.
Ik krijg vervolgens weer 50% van de extra's van de dvp's.
Maar een nieuw contact kan ook weer leiden naar een nieuwe topper met connectie