Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zeker geen gelul. Je kan geen blanke vrouw met zoiets vergelijken en dan zeggen dat ze net zo knap zijn in het algemeen, 100% onzin. Soms zien ze er knap uit op een foto maar die is dan zwaar overbelicht. Korte beentjes, platte kont, net mannen, maar ja, als je daar van houdt heb je geluk.
Onzin 😉, hoe weet jij dat nou je hebt nog geen 1 dame bezocht aan je reviews te zien.

Zeker geen gelul. Je kan geen blanke vrouw met zoiets vergelijken en dan zeggen dat ze net zo knap zijn in het algemeen, 100% onzin. Soms zien ze er knap uit op een foto maar die is dan zwaar overbelicht. Korte beentjes, platte kont, net mannen, maar ja, als je daar van houdt heb je geluk.
Ik houdt wel van beetje latina pit geef ook de voorkeur voor nederlands maar ik vind juist dat ze lekker voluptueus zijn goeie kont vaak paar mooie stevige knollen erop heerlijk hoor.
Jammer dat ze vaak gee of gebrekkig NL praten maar over het algemeen als mijn vaste dames er niet zijn ga ik vrolijk naar buiten

"Smaak" is natuurlijk een ding. Ik vind latina's mooi om te zien maar totaal niet sexueel aantrekkelijk.
Mijn ervaring met latina DVP's heeft daarna ook niet geholpen ;-)

Terug
Bovenaan Onderaan