Jammer dat ze vaak niet goed kunnen rekenenWil je echt kwaliteit ervaren in nederland dan moet je voor de 250 of 300 vrouwen kiezen. De 200 euro per uur dvp's
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJammer dat ze vaak niet goed kunnen rekenenWil je echt kwaliteit ervaren in nederland dan moet je voor de 250 of 300 vrouwen kiezen. De 200 euro per uur dvp's
Wel ja... ok. Dus wat betreft 'jouw smaak' is de keuze -naar jouw oordeel- behoorlijk dun.Kwantiteit is geen kwaliteit. 99,9% is niet wat ik zoek: rond de 30, West-Europees, slank, blond. 10 jaar geleden was dat echt geen onmogelijke zoekopdracht.
Dat is ook echt onzin.Amai, ik wist niet dat kwaliteit in NL zo duur betaald moet worden.
Dan hen je mijn bericht over ervaring uit Zuid-Holland niet gelezen zeker.Wil je echt kwaliteit ervaren in nederland dan moet je voor de 250 of 300 vrouwen kiezen. De 200 euro per uur dvp's geven je geen garanties meer op succes er zitten veel slechte tussen de foto's kloppen vaak niet bij die groep. En over de 150 per uur dvp's kunnen we beter maar niet beginnen als je daar nog voor valt dan kun je net zo goed je geld verbranden.
In België is het anders. Hier heb je voor €150 per uur kwaliteit.Wil je echt kwaliteit ervaren in nederland dan moet je voor de 250 of 300 vrouwen kiezen. De 200 euro per uur dvp's geven je geen garanties meer op succes er zitten veel slechte tussen de foto's kloppen vaak niet bij die groep. En over de 150 per uur dvp's kunnen we beter maar niet beginnen als je daar nog voor valt dan kun je net zo goed je geld verbranden.
Het is juist in de categorie die jij zoekt dat het aanbod juist gigantisch verminderd is, vroeger was het sowieso beter maar voor de rest keuze genoeg.Kwantiteit is geen kwaliteit. 99,9% is niet wat ik zoek: rond de 30, West-Europees, slank, blond. 10 jaar geleden was dat echt geen onmogelijke zoekopdracht.