Enige 2 die me momenteel een heel klein beetje boeien in A'dam zijn Vera en Nastya
Hello! I really love sex in any of its manifestations (not only physically, but also mentally), I get high from the process and completely surrender to a man. I love...
www.kinky.nl
I like to think of myself as silly, sweet and loving. As soon as we meet you will have the sigh of relief and relaxtion. Very upscale and I always present myself in ...
www.kinky.nl
Maar beiden pas 21 en 22, Vera op sommige foto's wel ok en op andere een stuk minder boeiend en Nastya kijkt wat verschrikt.
Daarnaast ben ik eigenlijk meer de D/DD cup man en vragen beide dames 250 voor een uur.
Dus dan zou je je moeten haasten voor 200€ voor 45 minuten met een wellicht niet enorm hartelijke dame waar nog geen recensies over zijn verschenen die je eigenlijk op voorhand al maar een zesje geeft en die een A cupje heeft.
Ik vind het naar die dames zelfs niet echt eerlijk toe als ik ze neuk op een 'dan die maar' manier.
ik mis even de feedback van een
@OIHLV ,
@Bootz of
@Karuba die al geweest zijn en kristalhelder aangeven waarom de dames zich kunnen meten met Julia, Ana, Alice, Bella of waarom niet.