Is het normaal dat kinky.nl bare seks aanbiedt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik doe wel eens aan bare met een DVP maar doe dat zo verantwoord mogelijk door eerst PrEP te nemen. 2 pillen voordat je seks hebt, en dan nog 2 pillen de komende 2 dagen. Hiermee hoef je je in ieder geval niet meer druk te maken om HIV. Hepatitis B en HPV kun je je voor laten vaccineren. De rest is met een antibiotica pilletje of een spuitje in de kont op te lossen.

In de Nederlandse homo gemeenschap is het de norm om seks te hebben zonder condoom, en zoals ik een paar dagen terug las op nu.nl, is het aantal HIV besmettingen in Amsterdam met 80% gedaalt in de laatste 10 jaar.

Dit betekent wel dat gonorroe besmettingen juist omhoog zijn gegaan. Het is natuurlijk ook niet ideaal om elke 3 maanden een antibiotica spuitje in de kont te krijgen, maar dit is nog altijd beter dan het alternatief.

Mijn advies is als je besluit om om bare te doen met een DVP (of als je zelf DVP bent die dit wilt aanbieden), is haal die pillen gewoon op. Dit kan via je huisarts, maar als je dat liever niet doet kan het ook via een OneDayClinic.

Persoonlijk vind ik dat de stigma rondom bare juist omlaag moet gaan. Seks zonder condoom is de natuur, en met de tijd zullen alle SOAs toch de wereld uitgeholpen zijn. Of dat in onze tijd gebeurt weet ik niet, maar PrEP is een goede eerste stap.
 
en met de tijd zullen alle SOAs toch de wereld uitgeholpen zijn.
Door dergelijk gedrag zullen soa's nooit verdwijnen.

Er zijn mensen die elke drie maanden een antibioticakuur nemen. Dit heeft niet alleen een negatieve impact op het microbioom, maar het vergroot ook het risico op antibioticaresistentie. Dit kan voor sommige mensen serieuze gezondheidsproblemen opleveren.

Het is onjuist om onbeschermde seks als 'natuurlijk' te beschouwen, tenzij men ook het hebben van kinderen met een sekswerker als 'natuurlijk' ziet. Anticonceptie is immers ook niet natuurlijk. En veel vrouwen gebruiken geen adequate anticonceptie.

Het is belangrijk om te beseffen dat veel vrouwen liever geen seks zonder condoom willen. Vaak voelen zij zich onder druk gezet om dat wel te doen, in de veronderstelling dat het hen meer klanten oplevert. Als klant houd je een probleem in stand door hier bewust voor te kiezen.

Wanneer je kiest voor seks zonder condoom, is het essentieel om te realiseren dat jouw gedrag bijdraagt aan de verspreiding van soa's. Hierdoor creëer je een onveilige situatie voor jezelf, de sekswerker, eventuele partners en toekomstige klanten van de sekswerker.
 
Het is belangrijk om te beseffen dat veel vrouwen liever geen seks zonder condoom willen. Vaak voelen zij zich onder druk gezet om dat wel te doen, in de veronderstelling dat het hen meer klanten oplevert. Als klant houd je een probleem in stand door hier bewust voor te kiezen.

Wanneer je kiest voor seks zonder condoom, is het essentieel om te realiseren dat jouw gedrag bijdraagt aan de verspreiding van soa's. Hierdoor creëer je een onveilige situatie voor jezelf, de sekswerker, eventuele partners en toekomstige klanten van de sekswerker.

Tja, en zo zijn er ook mensen die vinden dat ik als man zijnde helemaal geen gebruik meer moeten maken van DVP services, omdat vrouwen zich daardoor gedwongen voelen om uberhaupt het beroep in te gaan, en omdat het bijdraagt aan mensenhandel.

Wil je het niet op je geweten hebben dat er bij de DVP sprake is van dwang, of het gevoel van geen andere keus hebben, dan moet je ook net iets harder je best doen dan een willekeurige Oostblokker aanklikken die hier op werkvakantie is.

En zo is het ook wel degelijk mogelijk een dame te vinden die voor het eigen genot kiest om zonder condoom te neuken.

Uiteindelijk zou toch iedereen de keuze voor zichzelf moeten maken. Wees bewust van de risico's, en geniet van de vrijheid die je hebt in dit land. Het zou je zomaar weggenomen kunnen worden (zie: Frankrijk).
 
Wat vinden jullie is het normaal dat een site als kinky bare seks aanbiedt op haar website? Persoonlijk vind ik het niet kunnen want een site als kinky hoort de mensen juist te beschermen tegen soa's en andere enge ziektes.
Dat is de taak van Kinky niet hoor, dames bieden daar hun diensten aan en wat dat is maakt kinky niets uit , Overigens met die soa,s valt het reuze mee ,Als het even kan neuk ik bare, al ruim 40 jaar.
Een keer zat ik vol met schaamluis maar waarschijnlijk had ik dat met een condoom ook opgelopen bij die dame. Ik zal geen reclame voor bare hier maken maar ikzelf vind het lekkerder en supergeil als ik mijn pap er weer uit zie drippen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan